Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] | ||
Illster tjeah |
![]() | ![]() |
kreeg een Hyve-berichtje ....droge shit http://nl.youtube.com/watch?v=MfpQRYNAI88 Ben wel benieuwd! | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Zn debuutalbum is echt heel dope, dus ben zwaar benieuwd naar deze. Mayonaise voor de Ziel gaat ie heten toch? ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
eerste album was (naar mijn mening) een van de beste Nederlandse albums, ben dus zeer benieuwd naar de tweede haha dat filmpje [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2008 @ 17:56:00 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
1e was zeker goed. Aantal lekkere tracks maar toch heb ik niet de drang gehad om hem vaker te luisteren. Blijkbaar greep het me toch niet zo heel erg. Ben benieuwd naar deze ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Zwaar benieuwd. Debuutalbum is inderdaad dopeness. Props voor het meesterlijke trailertje. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Jerry_Hh | ![]() | ![]() |
Diggy Dex - Verhalen van... was echt een dope album, ik draai 'm zeker wel 1x. in de week.. ben wel benieuwd naar de nieuwe.! ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Eerste album was straight-up classic. Ik voel echt bijna elke track. De nieuwe die hij live deed klonken trouwens goed. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2008 @ 21:05:12 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Benieuwd.. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
melig ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Jere | ![]() | ![]() |
Skiggy Rapz? ---------------------------------------- www.jere-me.com | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, Diggy Dex! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Timmy Tex? nee maar dope man, ga ik zeker checken ---------------------------------------- argh | ||
Frenkie17 Stillestorm ![]() |
![]() | ![]() |
Diggy flex? ---------------------------------------- $.. I'm no Alcapone or Corleone But i'm well known for the hitout on the Microphone..$ | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Terilekst? ---------------------------------------- argh | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Turk?![]() | ||
Illster tjeah |
![]() | ![]() |
Kreeg nog een filmpje..droog ook, .track op het einde klinkt erg nice! https://www.youtube.com/watch?v=1xRkxCYGMjU | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Haha vet filmpje! ![]() Heb toevallig iemand zijn eerste album voor me? :x [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2008 @ 16:34:54 ] ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
Ben benieuwd, vond Verhalen Vanuit De Sofa vooral een mooi album | ||
Werkt ie samen met dezelfde saxofonist als Typhoon (Coen Witteveen) En stoeprand, check je inbox. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2008 @ 16:46:25 ] ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Haha die trailers zijn echt wreed... | ||
Illster tjeah |
![]() | ![]() |
Weet niet of dat dezelfde saxofonist is als van Typhoon...klinkt wel erg dope trouwens... | ||
soxx![]() |
![]() | ![]() |
Dat gitaar stukje uit die eerste trailer komt komt me zo bekent voor, volgens mij zit dat ook in een nummer van 'Ojajoh!' Maar goed eerste album was vet, deze hoop ik ook. | ||
OfNiet fanfaré ![]() |
![]() | ![]() |
ja word dope shit,als wat dingen gehoord,klinkt heel dope ---------------------------------------- 9 3 | ||
blasterjack BJ ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 25-03-2008 @ 16:28 Haha vet filmpje! ![]() Heb toevallig iemand zijn eerste album voor me? :x voeg me toe blasterjack@hotmail.com ---------------------------------------- Represent B.J crew productions genooiyork4life www.bjmusik.tk voor meer dan 40 dope rappers | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha die trailers zijn lauw man, die stemmen zijn echt goed nagedaan vooral van die tweede. Ben sowieso benieuwd naar het nieuwe album Verhalen Van De Sofa was dopeness ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
De beats op z'n eerste album vond ik echt hard... ik ben benieuwd hoe 'ie het nu aangepakt heeft. | ||
Illster tjeah |
![]() | ![]() |
Kreeg net weer een soort promo ding gestuurd via Hyves... https://www.youtube.com/watch?v=bvG6tIYon0s Klinkt wel echt allemaal dik, ben benieuwd | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt weer lekker | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ben heeel benieuwd naar deze, vorige album is ook echt een nice album. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ja inderdaad.. hoop dat ie zich overtreft | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt erg dik weer. Als hij zn vorige overtreft is het bijna automatisch NL album van het jaar ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=4xrc4zLe1P0 Nieuw nummertje [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2008 @ 19:10:04 ] ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Critical | ![]() | ![]() |
digg hem wel maar hij zal nooit m'n favoriete artiest worden ofzo, weet niet echt waarom ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hij is fijn! kan niet wachten op het nieuwe album. Ik draai zijn vorige album nog best vaak moet ik zeggen ---------------------------------------- beng! | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Lekkere track ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Gruwelijke track, jammer dat we dus nog 4 maanden moeten wachten.. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1675 | ||
StropStrikkers![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iem dt album nog ergens staan want ik ben nu wel benieuwd![]() | ||
maarten-m1 | ![]() | ![]() |
release date: 25-09 lang wachten... -- lol, zie dat artikel van dap nu pas ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2008 @ 20:18:22 ] ---------------------------------------- in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters. | ||
![]() | ![]() |
lekkere track, ik kijk echt uit naar dat nieuwe album ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
damn, ik kijk ook uit naar dat album, hij heeft wel fijne stem, dus laat maar komen! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
klinkt heel relaxt die track in trailer 03. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Wie ript die nieuwe dan even? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
jungzandvliet | ![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 19-05-2008 @ 09:50 Wie ript die nieuwe dan even? http://www.speedyshare.com/606828539.html astu | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
maar waarom komt ie dan pas uit? beetje vaag toch, al een tijdje trailers rond laten zwerven, nieuwe clip maar dan nog 4 maanden wachten, dan krijg je echt zo'n fakkelteit gevoel ben ik bang ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Bestel het album �Mayonaise voor de ziel� en win een Playstation 3 Quote: Het duurde iets langer dan verwacht, maar het wachten wordt ruimschoots beloond! Het nieuwe album van Diggy Dex �Mayonaise voor de ziel� komt uit op 25 September 2008. Om er alvast zeker van te zijn dat je het album op tijd in huis hebt, geeft Marcus & HeinZ / Music jou de kans om dit album nu alvast te bestellen! Daarbij maken de online bestellers onder ons ook nog eens kans op nieuwerwetse prijzen! Eeerste prijs: Sony Playstation 3 Tweede prijs: I-Pod Touch Derde prijs: CONVERSE sneakers plus een �Mayonaise voor de ziel� T-shirt http://www.marcusheinz.com/music Meer reclame ga ik er niet voor maken. | ||
![]() | ![]() |
Da's best de moeite waard eigenlijk, vijftien euro is niet duur voor een nieuwe cd, en een PS3 is altijd mooi meegenomen Ben ik trouwens de enige die de titel zo enorm lelijk vindt? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Die titel is een keer wat anders ... ik word een beetje gek van titels waarin de naam van de arties in op is genomen zoals HAIROtatie, onoverWINNElijk, RAYacties, RAYalistisch etc etc. Het lijkt of iedereen dit nu wil doen, ben blij dat Diggy Dex er niet in meegaat ---------------------------------------- beng! | ||
Hoe wou jij Diggy Dex ooit in een titel integreren dan? En bestellen wordt wel aantrekkelijk zo. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
DEXceptionalisme ofzo ---------------------------------------- beng! | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] |