Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ieder zn hobby![]() diggy meest underrated artiest denk ik, way te weinig aandacht voor deze man clip is ook hard [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2008 @ 18:50:15 ] | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Dat zoiezo... Ik vraag mensen ken je diggy dex, kom op man, vet weinig kennen hem... Ik vind hem zeker 1 van de beste nederhoppers van NL. | ||
maarten-m1 | ![]() | ![]() |
ah man, die beat van proces is zwaar dik.. wat een vibe ---------------------------------------- in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
diggy is bijna altijd wel dope alleen die sample op gescheiden wegen was al gekilld, maar sowieso een dope track ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
vejay Je kan me niet koudmaken, ik heb een bodywarmor. |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 19-09-2008 @ 18:49 ieder zn hobby ![]() diggy meest underrated artiest denk ik, way te weinig aandacht voor deze man clip is ook hard Ik heb inderdaad niks te doen vandaag, wat is er dan beter dan naar een verse plaat luisteren deze ipod-klaar maken ![]() Quote: Soldaat schreef op 19-09-2008 @ 18:51 Dat zoiezo... Ik vraag mensen ken je diggy dex, kom op man, vet weinig kennen hem... Ik vind hem zeker 1 van de beste nederhoppers van NL. Helemaal mee eens. Voor mij is het zelfs Diggy op eenzame hoogte. | ||
Quote: Jos de Boss schreef op 18-09-2008 @ 21:53 ik vind die clip wel lauw, weer eens wat anders voor nederlandse hiphop, funky track, funky clip, kees en jiggy ook van de partij, wudstik, bizzey & don diablo zitten er ook nog in, zag ik net, als ik me niet vergis ---------------------------------------- in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Teh_Jordy schreef op 19-09-2008 @ 19:03 alleen die sample op gescheiden wegen was al gekilld, maar sowieso een dope track Word, jammer https://www.youtube.com/watch?v=k3an4tlYgUU&fmt=18 Maar maakt niet uit, het album is awesome. Zoals ik al zei, anders maar heeeel sterk. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Krozs Terminaal Chillend ![]() |
![]() | ![]() |
Eindelijk weer een dikke NLrap plaat. Diggy is deup! | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Verhalen vanuit de sofa is 10X beter. | ||
ben ik het eigenlijk wel mee eens ja, er zit dope tracks op deze, maar het haalt voor mij niet het niveau van verhalen vanuit de sofa ---------------------------------------- in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
je kan die 2 niet echt vergelijken vind ik, zeker niet nu hij nog zo kort uit is.. wel is duidelijk te zien dat Diggy aan deze veel meer aandacht heeft besteed en meer vanuit zn eigen visie aan het praten is. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
hard hard hard hard hard hardhardhardhardhard hardhard hard intro is heerlijk btw ---------------------------------------- argh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik koop beide albums maandag ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
wat bigfoot zegt ja ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Ik vind dat je dit album niet kunt vergelijken met zn vorige. Ik vind dit album een stuk persoonlijker, veel meer naar zichzelf toe. Allebei lekkere albums om naar te luisteren, Mayonaise is de nieuwe binnenkomer in mijn top 5 nederhop albums. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
Dit is echt veel beter dan Verhalen vanuit de Sofa. En die was inderdaad al hard. Maar je merkt toch echt wel dat Diggy en Skiggy gegroeid zijn. De producties, flows en teksten gaan veel verder dan op VvdS. Uitvoering en presentatie zijn ook dik in orde. Gewoon een dikke plaat. Staat inmiddels al twee dagen op repeat hier en waarschijnlijk nog wel een hele tijd. Of kohfie moet hun album vanavond al gaan verpatsen ![]() | ||
Eduardus Eduardus Leeuwenhoofd |
![]() | ![]() |
Zie ook de recensie van 3VOOR12/Amsterdam! De toon van een dwarsfluit snijdt door de stilte. Een vredige begeleiding op de synthesizer veinst een rustige sfeer, totdat na luttele seconden de beat zijn introductie maakt. �Ik heet jullie welkom, welkom in mijn hoofd. Als je niet komt is het cool, als je wel komt is het dope.� De opening van het nieuwe album Mayonaise Voor De Ziel van de Amsterdamse rapper Diggy Dex laat in de eerste dertig seconden al de vooruitgang ten opzichte van zijn eerdere Verhalen Vanuit De Sofa horen. http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=1086078 [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2008 @ 14:26:50 ] ---------------------------------------- - | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
hele goede plaat, zodra m'n geld binnen is ga ik hem halen ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
ik haal 'm als ie 15 november in sittard komt. iemand een foto/plaatje van het t-shirt van mayonaise voor de ziel, of is die niet te koop?! (er was er wel een toch?) | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Tering, die beat van Dezelfde spijt met sample van Edith Piaff, zo makkelijk, maar oo zo lekker. Alle nummer die ik in hiphop zoek zijn te vinden. Persoonlijk, hard, alles. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Illster tjeah |
![]() | ![]() |
Diggy Dex brengt prijzen rond...Echt lauwigheid.. http://www.vimeo.com/1765093 Ik ga stuk om dat koffietijd stukje met kees echt.. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Haha prachtig filmpje ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
Quote: vejay schreef op 19-09-2008 @ 16:45 Heb net twee lyrics uitgetypt, dus voor andere mensen die ze op hun ipod willen droppen of wat dan ook. Kunnen wat fouten in zitten, gewoon even zeggen dan. Er zijn er nog een paar onderweg... [Diggy Dex � Onderweg] �k ben onderweg, �k ben onderweg. ja, ze zeggen achter elke sterke man, staat een sterke vrouw in elk geval is de helft waar, dat van die sterke vrouw ik heb m�n zwakke momenten, laat het aan iemand zien alleen aan jou omdat jij de persoon erachter kent, alleen aan jou ben ik vertrouwd tot op het diepste m�n liefde zou m�n liefde niet zijn als ik niet alles kwijt kon aan jou, liefste dit is� geven en nemen, ik geef soms teveel vandaar dat ik zo af en toe alleen moet zijn, begrijp me niet verkeerd als ik iets heb geleerd, een dag zonder jou is zo nu en dan nodig voor ietsje meer allebei genoeg gezien, genoeg geleerd �t is mijn genoegen om te zeggen �k ben onderweg (x5) sjaa hey, laat het me zeggen: ik hou van je zo dat is eruit het duurde even wat langer dan je wou maar ach, echte liefde maakt me even bang als blij dus vraag je me wat ik zei, dan zeg ik dit: ik hou van je ook al weet ik als er één ding onderhevig is aan verandering dan is het liefde tussen vrouw en man, houwen van is meer dan een vertrouwensband opbouwen �t is niet vanzelfsprekend, houwen van is onderhouwig het is een keuze die ik maak, volgstand, volg m�n hart volg de stappen die ik maak, het pad wat ik bega �t gaat naar overal, naar boven en naar jou het is duidelijk, ik ben op weg naar huis, ik ben onderweg naar jou onderweg, onderweg naar jou� (x2) ik ben op weg naar de plek waar het voelt als thuiskomen uitsloven is niet nodig we zijn leuk genoeg gewoon, dus doe gewoon dat is al gek genoeg gek genoeg is zelfs gewoon doen al bijzonder bij jou da�s mijn vrouw, dus mensen kijken ik ben trots als wat ik als naast je loop waar ik ook mag gaan ik wil het samen doen met jou op weg naar overal, maar bovenal met jou, is duidelijk ik ben op weg naar huis, ik ben onderweg naar jou �k ben onderweg (x4) [Diggy Dex � Het voelt zo] hah, hah, �t is mayonaise voor de ziel jah, jah, zelfde ingrediënten, nieuwe aanpak ik heb het zelf moeten leren, dus pak wat ik aankan ben constant op weg, dus het contract is weg ik was al blij dat ik überhaupt een plaat had fouten maken is menselijk dat weet ik maar niet echt wenselijk voor de mind state van een streber het is een fucked gevoel, gedane zaken nemen geen keer, dus één keer zaken doen was genoeg niets meer te zeggen, onderweg naar meer plekken meer mensen, meer albums, bovenal meer rappen dit is het dopeste album sinds m�n vorige tot de tijd dat m�n volgende uitkomt, volg je me? het voelt zo juist wat ik doe, voel me zo thuis in wat ik doe luister, heb de boel aan kant, keer een huiselijk gevoel luister wat ik doe, dames� afgelopen jaar veel gedaan en geleerd veel opgetreden en oja ook nog afgestudeerd ik doe d�r geen flikker mee, maar ach het staat leuk op je cv én m�n moeder is tevree� én da�s oké ik leef alsof ik 18 ben, kind van 26 in het lichaam van een volwassen vent de jansen peter pan, m�n neverland is nederland wendy aan m�n zij, lost boys aan m�n rechterkant dat zijn ze, mensen met wie ik hang een selecte groep, toevallig ook de beste rappers van het land nou nou, dat is een bold statement, ik weet het alles is relatief, maar nu even niet� het voelt zo juist wat ik doe, voel me zo thuis in wat ik doe luister, heb de boel aan kant, keer een huiselijk gevoel luister wat ik doe, dames� tsja, ik doe m�n dagelijkse dingen genoeg te doen, niks te klagen of te willen, nee de boel aan kant, mensen laten me wel chillen pak een bier, pak een peuk, pak �m hier� hasjtikke leuk (ja, hasjtikke leuk� ik bedoel wat kan ik anders doen, ja toch, ey) ik bedoel wat zou ik doen wanneer ik niet zou rappen vast wel iets leuks, maar niet zo leuk als wel rappen bovendien heb ik een hekel aan normaal werk ambtenaren moeten d�r ook zijn maar is niets zo voor mij ik produceer wat, rap wat, geef her en der een workshop voor de kids plus de extra euro�s leef die eternal sunshine of a spotless mind ik sta op met een koffie, drop �n rijm ben vogelvrij, één mic in de hand, duizend handen in de lucht, juichend van geluk ja wat ik krijg dat geef ik terug plus alles is gemeend, dus dat neem ik niet meer terug, nee alles is van jou, mag je hebben, is avantgarde shit, ja, check het voelt zo juist wat ik doe, voel me zo thuis in wat ik doe luister, heb de boel aan kant, keer een huiselijk gevoel luister wat ik doe, dames� het voelt zo juist wat ik doe, voel me zo thuis in wat ik doe het voelt zo juist wat ik doe, voel me zo thuis in wat ik doe luister, heb de boel aan kant, keer een huiselijk gevoel luister wat ik doe, dames� [Diggy Dex � Mayonaise voor de ziel] mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles ik kan niet feesten op een lege maag, vince die heb al honger ik dien het voor ze op, ongezonde vette klodders ten volle opgeklopt: mayonaise voor de ziel, alle anorexiapatiënten zeggen: IEWWW ik kijk niet op een kalorietje meer of minder sonja bakker suck a dick ik ben te dik om in te binden, ow kom maar binnen, tromtrommel op je trommelvliezen opgediend en wel, smeer het op de zielen veelgeziene gast, hey, leven in kritiek ik kan leven met wat haat, want ik teer �m op de liefde een rapper van beroep, hippie achter de coulisse koen jansen officieel, diggy dex voor al m�n vrienden ja, ik hou m�n woord, vrienden geven diensten dus geef ik jou een nieuw album hier om te genieten: mayonaise voor de ziel, veertien nieuwe titels geschikt voor elk feest, er valt altijd iets te vieren mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles ik ging van rijden op een fiets naar rijden op een fiets ik heb nog steeds geen cent te makken, begrijpelijk of niet m�n fans hebben net zo weinig geld als ik verdien dus ��downloaden dit��, precies zoals ik het zie m�n mensen zien de scene en zien onzin is het niet ik heb een slim genoeg publiek, om dat soort dingen in te zien ja, de industrie hier is meer een kleine markt boeren die met kiespijn kijken naar hun targets, ja en ik weet het, het is nou eenmaal hoe het werkt dus weet ik dat ik twee maal zo hard werk als hoe het werkt revolutie gaat niet vanzelf, het is werken met het besef van dat rappen niet echt werk is als je dat snapt dan snap je wat de deal is dan weet je net als ik wat mayonaise voor de ziel is ambachtelijke kwaliteit als dat je lief is dan ben je aan het juiste adres da�s nogal wiedes mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles mayonaise voor de ziel, ik geef je alles wat je wil mayonaise voor de ziel, ik geef je alles, alles [Diggy Dex � Alsof] voel je dat? voel je dat? �t voelt� �t voelt� �t voelt� �t voelt als een dag na de release van je album de morning after, voortaan met vol nieuwe plannen nieuwsgierig naar de mensen die m�n shit snappen maar nog benieuwder naar de mensen die dit misvatten dit snap je, fuck it, �t is als vechten tegen de bierkaai als proberen recht te lopen na 36 bier uit ik lieg als ik je zeg dat het me niks doet het liefst wil ik dat iedereen in principe m�n shit voelt en ik ben het met je eens, over smaak valt niet te twisten maar de intentie waarmee ik muziek maak is niet te missen hier voor je, recht in je gezicht, drie woorden 1, 2, 3 sta hier niet voor niets voor je of denk je dat ik rap voor gefrustreerde mannetjes, je tantes theekransroddelclub, waar is je album dan? te bang om je bloot te geven oké maar hoe kunnen mensen je voelen als je niets met ze wilt delen doe maar alsof� (x3) (fuck critics, you can kiss my whole asshole) doe maar alsof� (x3) (you don�t like my lyrics, you can press fast forward) ik hoor die dingen wel, waar ik me druk om maak dingen, die 9 van de 10 keer achter m�n rug om gaan ik arrogant? gozer ik heb slechte ogen, geërfd van m�n opa daarom groet ik je niet terug op straat, ik ben niets veranderd �t is niet de artiest, maar zogenaamde vrienden die niet met jouw succes om kunnen gaan of denk je dat ik nummers maak voor jullie? wat lul je? wil je back-to-back gaan bij een gebrek aan ruggengraat? ik heb het zelf ervaren, zelf gezien de scene is niets dan een verzameling vol losse groepen vrienden met ieder zijn ambitie, ieder z�n strategiën bij familie maar vriendschap gaat verder dan muziek dus heb ik veel liever een vriend die wack is als artiest, dan een dope artiest die niet oprecht is als een vriend gozer je weet zelf wie het wel is en wie niet welles nietes, ik weet wie wie is, de rest krijgt de tssssssss doe maar alsof� (x3) (fuck critics, you can kiss my whole asshole) doe maar alsof� (x3) (you don�t like my lyrics, you can press fast forward) doe maar alsof, alsof m�n shit niet bestaat alsof hiphop van kwaliteit gebonden is aan de plaats shit, ik geef geen fok waar je vandaan komt mensen willen steden vergelijken, hiii daar heb je allang een kaart voor kijk erop en besef waar het echt op aan komt als het dope is is het dope, simpel als wat? simpel als dat-geen wat ik doe rijmen op beats �t is de essentie ventje, hoe ingewikkeld is dat? ik ken m�n connecties, maar loop niet te koop met m�n werk ik hoef niets te verkopen, mijn product verkoopt zichzelf geen bullshit er omheen, geen goedkope spelletjes als je zelf meespeelt besef je pas hoe nep het is iedereen wil mee en ieder wil z�n cash maar ik zeg je, wat je is definitie van je succes dus dit is voor de mensen die beseffen wat ik zeg en ieder ander krijg de kank�. Ik doe maar alsof doe maar alsof� (x3) (fuck critics, you can kiss my whole asshole) doe maar alsof� (x3) (you don�t like my lyrics, you can press fast forward) je verveelt je hea? ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
![]() | ![]() |
nee, ik had heel belangrijke dingen te doen, daarom ging ik het uittypen. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
AS Donderdag releaseparty in de Akhnaton (Nieuwezijds Kolk) Amsterdam ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Ja, wie zijn daar bij onder ons? Ik sta @ gastenlijst ![]() | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
ik ben er ook bij, vriend van me heeft ook gastenlijstplaatsen als het goed is. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
best opvallend dat van 'fan van de beat met weinig instrumentals' (oid) van z'n eerste album blijkbaar niet veel meer over is het maakt me niet echt uit verder, de beats klappen nu iets minder maar ze zijn wel erg goed verzorgd, erg dope het enige échte minpunt van dit album is dat er geen featurings met Jiggy, Engel en Hux B opstaan ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Vanavond jongens!! Superveel zin in, ik stap rond 3/4 uur op de trein van moet vanuit Drenthe komen... En eerst nog ff langs arnhem. | ||
![]() | ![]() |
Zou er echt graag aanwezig willen zijn, maar iets te ver reizen vanuit zuid-limburg. dan maar even wachten tot november.... Soldaat, laat me weten of ie t-shirts verpatste. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2008 @ 19:20:42 ] | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
was gezellig, wudstik was wel flink naar de klote trouwens. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
lache met soldaat en de maccie hoeren!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Proces en dat nummer ervoor killen de plaat ---------------------------------------- beng! | ||
Ja, bij de mac man.. lijpe shit daar, gingen ze de fiets van L2 gooien! [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2008 @ 10:23:15 ] | ||
Er werden voor zover ik weet geen t-shirt verkocht, aanwezig in het publiek waren dacht ik, de kerknkoppen, Hux B, Jiggy Djé, Wudstik, Skiggy Rapz en volgens mij Spacekees ook. Verder Surya nog ff gezien/gesproken en L2N!!1!1! alleen die heb ik pas op de dam gezien, die was niet naar diggy gekomen. Skiggy raps ging in 't begin wat fout, (apple laptop ![]() Oja, die gast van dat filmpje van ''Diggy Dex brengt prijzen rond'' was er ook, bleek achteraf geen belg maar een rasechte hollander die goed is in een belgisch accent ![]() Ik ben rond 2/3u met L2N nog ff naar cafe de duivel geweest en hij wou me de wallen laten zien, maar we hadden eerst honger @ mac en zijn daarna wat rond gaan lopen en l2 ging weer naar huis. Onderweg nog paar junkies tegengekomen die ons wouden beroven en shit .. maar heb m'n 5 euro teruggejat en die hosselniggers een rolletje snoep gegeven en weer doorgelopen ![]() Was s'ochtends rond 8:00 weer thuis @ Hoogeveen, drenthe... Waar ik heerlijk geslapen heb tot 15:00 uur. Als jullie nog vragen hebben, dat ik iets vergeten ben ofzo.. ik hoor 't wel. Oja, zal straks ff foto's plaatsen die ik toegemaild krijg van iemand. | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Diggy Dex @ Vitamine E: | ||
Netjes gedaan jongens! complimenten. Ralph was niet mee? | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Nee man, hij was er niet. Dex was 's middags al met wat andere in Breda voor een interviewtje met Macascene, dat eerste stukje van het filmpje. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ideale Schoonzoon. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2009 @ 18:07:19 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
leuke clip bij een van de beste tracks van het album ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 02-03-2009 @ 18:54 leuke clip bij een van de beste tracks van het album Zeker! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Een van de dopeste tracks van het album ja. Heeft ook nog wel TMF potentie dit nummer. Wie Vertelt Jou blijft favoriet, dikke beat. Clip is tof, volgens mij zie ik nog die gast van Skiggy Rapz en de gitarist van Leaf ergens halverwege ![]() ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
![]() | ![]() |
ja maar die gitarist van Leaf valt ook wel op met zijn haar ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Zitten nog wel meer mensen in. Darin G nog gezien, geloof ik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2009 @ 20:56:33 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Engel | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
DNS | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 02-03-2009 @ 19:47 ja maar die gitarist van Leaf valt ook wel op met zijn haar ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
tof, een van de dopeste Nederlandse tracks ooit imho maar bijna vijf minuten lang twee dansende mensen is een beetje teveel van het goede ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Wreedzak![]() |
![]() | ![]() |
Dope clip, dope track Wel word naar V.I.P. ---------------------------------------- Syeah | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ] |