Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
op de ijsbaan! jottum! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
hjahahahahah ik ga kk stuk om L2 en ook wel een beetje om deking ![]() | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Oh! brb! even naar de wc! ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Niet eens om mij, ik dacht toch echt dat ik grappig was. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
helaas. | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:39 (...) ik lust geen cola wel breezer. misschien pijp ik je ook nog wel Win-win situatie L2. | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
weetje hoe duur een breezer tegenwoordig is. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha unex.. aapje haha baas ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
aapje wat een wijf haha | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
haha ja nou. ik moet toch een beetje stoer doen he ![]() | ||
het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als ik! ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
droplollie je bent lang niet zo goed als mij hoor spamsletje van me | ||
dan is het moeilijk om bescheiden te blijven! maar wanneer ga jij die breezer die ik jou gaf uitbetalen dan? ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ey mnaar zijn jullie 2 lovers, off schizofrene account, dan droplollie ik moet je meisje mioschien WEL 3 breezers pasen, en haar menemen naar mijn sjaalbrei cursus. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
welke breezer ![]() ik heb niks ontvangen ik wil wel eerst breezer drinken voordat ik je ga uitbetalen anders danneeh wordt het niks natuurlijk. | ||
Quote: L2N schreef op 26-03-2008 @ 15:48 ey mnaar zijn jullie 2 lovers, off schizofrene account, dan droplollie ik moet je meisje mioschien WEL 3 breezers pasen, en haar menemen naar mijn sjaalbrei cursus. ik heb haar verboden om nogmaals naar een sjaalbrei cursus te gaan. Punniken gaat al ver genoeg. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 26-03-2008 @ 15:48 ey mnaar zijn jullie 2 lovers, off schizofrene account, dan droplollie ik moet je meisje mioschien WEL 3 breezers pasen, en haar menemen naar mijn sjaalbrei cursus. sjaalbrei cursussen zijn vet exciting. ja maar droplolllie ik willlll zooooo graaaag daarnaartoe ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2008 @ 15:50:53 ] | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Oke oke. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
snapje aapje , ik heb een vet mooie gemaakt he, zo eentje met allemaal kleurtjes en patroontjes jeeeeee! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
wauw L2N zo ver ben ik nog niet. misschien kan je me nog wat helpen ens. | ||
26-03 15:50 Droplollie trakteert je op een breezer aapje En, nee is nee. Hou het nou gewoon bij je punniken, ik geniet nog steeds van het punnik vingerhoedje die je mij laatst gaf. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Quote: L2N schreef op 26-03-2008 @ 15:52 snapje aapje , ik heb een vet mooie gemaakt he, zo eentje met allemaal kleurtjes en patroontjes jeeeeee! L2, dikkiedikke-piem0l. WAT GEEF JE MIJN SJAAL WEG?! | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Quote: United schreef op 26-03-2008 @ 15:50 ![]() Mmmm lekker! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja aapje kijk dan, dan sta ik zo achter je en dan hou ik hem eerst zo vast, en dan hou jij hem vast, maar dan stuur ik je handen, dit allemaal natuurlijk na die breezers die ik je betaal.. jeweet! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
New contestant up in this.. Juudet, kan ik je ergens op trakteren? | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
invasion of the breezersluts | ||
![]() | ![]() |
Jatuurlijk! Smirnov ice (of hoe je het schrijft) ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
oww oke droplollie. ik betaal je volgend weekend wel uit of als je straks bij mij thuis komt , ben vanaf halfzes alleen thuis ![]() leuk hoor L2N, vooral ook dat ik hem ook vast mag houden! @die foto wow roze.roze. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2008 @ 15:57:21 ] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
wajoooooooooooooooooo haaaaaaaaaaaahahahahaha aaaaaapjeeee!!!!!! propsss ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Man , dit topic staat vol met vrouwenhumor. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Quote: aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:56 oww oke droplollie. ik betaal je volgend weekend wel uit of als je straks bij mij thuis komt , ben vanaf halfzes alleen thuis ![]() Prima! Oant sa! ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Quote: Juudet schreef op 26-03-2008 @ 15:55 Jatuurlijk! Smirnov ice (of hoe je het schrijft) ![]() Paas even je rekeningnummer, spange foto, huis en mobiele telefoonnummer, adres, 7 gram.. En dan komt het allemaal goed! Inbox uiteraard. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 26-03-2008 @ 15:57 wajoooooooooooooooooo haaaaaaaaaaaahahahahaha aaaaaapjeeee!!!!!! propsss ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Unexplained schreef op 26-03-2008 @ 15:58 (...) Paas even je rekeningnummer, spange foto, huis en mobiele telefoonnummer, adres, 7 gram.. En dan komt het allemaal goed! Inbox uiteraard. Ghehe komt eraan! ![]() | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben werken, zodat ik aapje kan betalen. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Droplollie schreef op 26-03-2008 @ 15:58 (...) Prima! Oant sa! oke kom je op je fietsssssje of heb je een auto ofzo ![]() | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja DGE doe er wat aan. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 26-03-2008 @ 16:00 ik ben werken, zodat ik aapje kan betalen. haha naiss ![]() succes veel geld maken he ! | ||
Quote: aapje schreef op 26-03-2008 @ 16:00 (...) oke kom je op je fietsssssje of heb je een auto ofzo ![]() Nog een halve maand en ik heb me rijbewijs. OV is heerlijk! Trouwens, jij praat frysk? ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
joaw. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
wajooooo, mensen geile @ aapje ofzo :') whehehe ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 26-03-2008 @ 16:02 wajooooo, mensen geile @ aapje ofzo :') whehehe ja toch ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Nee Eleonore is geil o/ ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Droplollie schreef op 26-03-2008 @ 16:01 (...) Nog een halve maand en ik heb me rijbewijs. OV is heerlijk! Trouwens, jij praat frysk? ja maar ben nl opgevoed maar ik kan wel fries ja . vet goed zelfs. nog twee en een half jaar en ik heb ook mn rijbewijs ![]() | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja maar ik ben geen Bre3zahhh ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
heee aapje heeft niks aan liefde, ze wilt geld, en ik heb dat lekker heel veel en jullie niet dus lekker voor jullie! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
@ stoeprand ja allemaal geilerds hier jaag jij ze voor me weg ? | ||
![]() | ![]() |
@ Unexplained, check je inbox! | ||
![]() | ![]() |
haha ik haat breezahs! je weet zellluf. Ik wil sex, en ik heb lekker heel veel sex en jullie lekker niet dus lekker voor jullie ! :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |