Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil beats, en ik heb lekker heel veel beats en jullie lekker niet dus lekker voor jullie ! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2008 @ 16:07:40 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Haha, doe jij mij ook eens dan Juuudet! Oh, ik kan klein beetje frysk aapje. En gronings is voor mietjes. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja ik heb niks aan liefde alles is al liefde dus ik wil geld anders dan anders | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Nee @ aapje ik bescherm je niet ! lekker puhh! Ik bescherm alleen Eleonore (L) ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
en mij ook toch stoeprand?? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
nooh. niet zo aardig van jou hoor stoeprand. ![]() | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Quote: Droplollie schreef op 26-03-2008 @ 16:07 Haha, doe jij mij ook eens dan Juuudet! Oh, ik kan klein beetje frysk aapje. En gronings is voor mietjes. Hou je bek over groningen ![]() Ik ben allebei.. Enne dan wil ik wel een smirnov! ![]() | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2008 @ 16:09:19 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Ja en L2n omdat die mijn groote Freestyle Koning is maar, dan moet je wel een freestyle opnemen over mij l2n :') whaha chantage ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
stoeprand.. wat moet ik er voor doen zodat jij me aardig vindt ? ik bedoel dus zodat je me beschermt? [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-03-2008 @ 16:11:05 ] | ||
Quote: Juudet schreef op 26-03-2008 @ 16:08 (...) Hou je bek over groningen ![]() Ik ben allebei.. Enne dan wil ik wel een smirnov! ![]() Ik ben zelf Gronings hoor. Mijn familie komt oorspronkelijk ook uit Fryslan. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
aapje jij moet ook een freestyle over me maken :') whahahaha ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Quote: Droplollie schreef op 26-03-2008 @ 16:10 (...) Ik ben zelf Gronings hoor. Mijn familie komt oorspronkelijk ook uit Fryslan. Mijne ook! ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 26-03-2008 @ 16:11 aapje jij moet ook een freestyle over me maken :') whahahaha oke , bescherm je mij dan ook ![]() | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 26-03-2008 @ 16:09 Ja en L2n omdat die mijn groote Freestyle Koning is maar, dan moet je wel een freestyle opnemen over mij l2n :') whaha chantage ![]() ik hoef er lekker niets vooor te doen(A) ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Ja maar dan wil ik wel een freestyle horen van je he :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 26-03-2008 @ 16:12 Ja maar dan wil ik wel een freestyle horen van je he :p oke. | ||
![]() | ![]() |
oke ik ben benieuwd. En @ Eleonore, nee jij hoeft helemaal niks te doen, maar dat is ons geheimpje he ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Maar! ik ben om half 6 gewoon @ aapje ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ok drop.lollie je weet mn adres ens ? naiss | ||
![]() | ![]() |
ja ik weet je adres.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
wat gaan jullie doen dan? ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
midgetgolfen. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
E leonore.... ik lach ![]() ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
punniken ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik kan niet midgetgolfen hoor aprofourz.![]() maar wel schaatsen ![]() | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
hehe nice, mag ik mee?![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
schaatsen is voor mietjes. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Ga dan dagje amsterdam :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
genoeg mietjes daar wou je zeggen? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
Quote: Eleonore schreef op 26-03-2008 @ 16:19 hehe nice, mag ik mee? ![]() uiteraard is er een mogelijkheid tot 3-koppig synchroon punniken. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
HAHAHAH i k heb echt een vet grappig iets. ik neem ff freestyle op want ik ben vet stoer. maar iemand stuurt me iets terwijl ik dus zit te freestylen en. ik schrok vet en ik ga hem hier wel even posten (L) | ||
![]() | ![]() |
Quote: Esperanto schreef op 26-03-2008 @ 16:21 genoeg mietjes daar wou je zeggen? waar ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Ik ben benieuwd ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Ik ook! | ||
![]() | ![]() |
Nou ik denk dat L2n bang is om over mij te freestylen :') haha ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Droplollie schreef op 26-03-2008 @ 15:30 (...) Klopt! ![]() ik vind dat geen geile pose. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Dat is ook een broek van de mcdonalds ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 26-03-2008 @ 16:22 (...) waar euh op de schaatsbaan? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hee. dat is geen broek van de macdonalds van de burgerking ! | ||
![]() | ![]() |
Ja dat zeg ik ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
welke schaatsbaan. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
De jaap edenbaan ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
buger king, mac, allemaal een pot nat! ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 26-03-2008 @ 16:26 welke schaatsbaan. welke niet? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
Eleonore weet! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
als een volleerde jongleur gooi ik de bal op! en spit op een lege maag tot ik gal kots! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: Esperanto schreef op 26-03-2008 @ 16:27 (...) welke niet? Ik begrijp je niet... hehehe ![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Quote: MaffeDodo schreef op 26-03-2008 @ 16:28 als een volleerde jongleur gooi ik de bal op! en spit op een lege maag tot ik gal kots! als een verleerde jongleer uuuuh hahahahaha! dat was ervoor. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |