Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 22-04-2008 @ 08:03 wraak genomen op utrecht 3-0 ![]() ghehe ja bitch | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
De kampioen krijgt neem ik aan wel een bordes in betreffende plaats om het op te vieren toch? ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
feyuenaarooord!!!! hahahahahaha ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
3e plek weer voor mij =) ---------------------------------------- joden | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
kk djayen wat is je doelstelling ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
feyenoord, NEC, Groningen en Heerenveen bakken er weinig van hehe. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik krijg ze maar niet aan het voetballen en heb ondertussen iedere tactiek al geprobeerd. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
soms nickert, ligt het aan de clubdie je hebt, kweenie meer welke je hebt maar je zal wel een kk club hebben ofzo?? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha dat heb ie zeker ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
oooh daar wonik eergister nog van1!!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
net gilberto gekocht, gister dindane mooie aankopen en goedkoop. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
mixxman als je over osm wilt praten doe je dat maar in het daarvoorbestemde topic, hier mag je alleen op feyenoord en kenkerpsv haten ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
En jij moet nie zoveel smoken smiddags hehehe ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik haat al op feyenoord en psv in het voetbaltopic ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ok mixxman heeft vrijkaart op te praten.. dodo moet niet speculeren heeft iemand zn stadion trouwens al klaar? [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-04-2008 @ 16:34:17 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 23-04-2008 @ 14:34 kk djayen wat is je doelstelling ![]() 4e. Chamakh gekocht en vandaag tegen PSV ![]() ---------------------------------------- joden | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Kheb me stadion gister klaar ofzo, alles klaar. Enne Chamakh, poe hee, kheb Viera! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
had ik nog paar miljoentjes te weinig voor, AZ hé. ![]() ---------------------------------------- joden | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik kan mn stadion zoiezo niet vergroten enzo heb geen seizoenskaart ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Sje, weer gewonnen, v/d laatste 8 wedstrijden 6 gewonnen, gaat goeie kant op met Willem II ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Verdomme weer punten verspeeld.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
2-0 gewonnen alleen voor vanavond 2 van mn 4 verdedigers geschorst![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
PSV speelt hier net zo leljik als in het echt, en hoe the fuck wint Heracles elke x zo? Sta nu weer 4e -__- ---------------------------------------- joden | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hahaaha die l2 ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Haha mooi een puntje gepakt in die betonnen Arena, Leuk dat ik nu tegen Heracles en PSV moet. Wie is eigenlijk Excelsior met dat bazendoelsaldo? Hehe en Bobby Petta op de transferlijst ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2008 @ 11:18:15 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha lekker AZ! Ik vind de naam Heracles het mooist staan op de 3e plek. Vanavond tegen Rem, hopelijk win ik hem nu wel ---------------------------------------- beng! | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: djayen schreef op 24-04-2008 @ 10:41 PSV speelt hier net zo leljik als in het echt, en hoe the fuck wint Heracles elke x zo? Sta nu weer 4e -__- wat lelijk, dat jij een TK verspilt aan mij. ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Inderdaad ---------------------------------------- joden | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
weurd, ik zat nog te denken om me laatste TK te gebruiken, maar toch niet gedaan gelukkig. De Graafschap maakte echt me dag compleet. ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
1-4, 4 x vandenbergh, die krijgt een bonus. MIjn stadion ook klaar trouwens | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wie is Dhr. Trip? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 24-04-2008 @ 11:15 Haha mooi een puntje gepakt in die betonnen Arena, Leuk dat ik nu tegen Heracles en PSV moet. Ja het az stadion is natuurlijk van zacht gezellig en sfeervol fluweel gemaakt. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
kan iemand die keeper van mij niet ff kopen Carrasso Keep 0 92 46 lft 26 Voor 14 miljoentjes das geen geld toch [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2008 @ 15:41:56 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 24-04-2008 @ 15:35 (...) Ja het az stadion is natuurlijk van zacht gezellig en sfeervol fluweel gemaakt. Nee maar de Vijverberg wel :q ---------------------------------------- joden | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hij is supporter van az dachtik.. Mixxman ik heb al 3 90+ keepers hehe. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe net nja ik heb er nu 1tje van 100 van 19 maar die wil ik zelf houden dus ja dan verkoop ik die andere maar. Moet toch aan geld zien te komen om spelers te kopen voor vanavond zijn 2 van mn 4 verdedigers geschorst![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha hoezo heb je dan ook maar 4 verdedigers, dat voel je aankomen.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja ik denk neem een beetje risico enzo, verkoop het een en ander en koop kwaliteit terug om mee te kunnen draaien. Ik bedoel van het sponsorgeld hoef ik het niet te hebben. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 24-04-2008 @ 15:35 (...) Ja het az stadion is natuurlijk van zacht gezellig en sfeervol fluweel gemaakt. Haha ja die kon ik zien aankomen ![]() L2 heeft flink uitverkoop gehouden vandaag btw, netjes. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 24-04-2008 @ 16:19 hehe ja ik denk neem een beetje risico enzo, verkoop het een en ander en koop kwaliteit terug om mee te kunnen draaien. Ik bedoel van het sponsorgeld hoef ik het niet te hebben. lol je hebt maar 13 spelers ---------------------------------------- joden | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hehe @ manager twente ... weet je in ieder geval wat je volgende keer NIET moet doen ---------------------------------------- beng! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Eindelijk weer een goede wedstrijd, AZ met 4-0 opgeveegt. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Ook 4-0 gewonnen en net als Ajax 3 man in de topscorers, nu nog zo hoog krijgen ;p ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 25-04-2008 @ 07:57 Eindelijk weer een goede wedstrijd, AZ met 4-0 opgeveegt. waarom nou tegen mij, snap er niks van ;x ---------------------------------------- joden | ||
![]() | ![]() |
aah ik ook weer een lekkere wedstrijd. 4-0 nu van ajax winnen zonder tk. Easy money ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Gunstige overwinning vannacht, vanavond tegen PSV. Hopen op een stuntje ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
haha score bord: Ja, Ja! DAG MOEDER! DAG MOEDER! HIJ SCOOORT! 5-1 nice, alleen rode kaart, mja. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Verdomme Arie, je heb een goeie kans, ik verspeel steeds punten. Teringzooi.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
als ik de krant moet geloven wel, maar het zal wel een zure 2-1 nederlaag worden. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Teeering, hahahaha excelsior ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |