Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
aaaa man het geluk van psv is zelfs overgeslagen op het digitalen netwerk! 2 goals tegen in de blessuretijd maar wel terecht verloren dus zoveel reden tot klagen heb ik niet. Vanavond bekerwedstrijd tegen AZ, wordt spannend ---------------------------------------- beng! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij gaat het waardeloos op het moment ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Hehe 2-1 overwinning gestolen tegen NEC, net wat ik nodig had ![]() beker kan me gestolen worden trouwens.. | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
mij ook wel eigenlijk, alleen de voorzitter vind het niet zo leuk als ik eruit lig. ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
kwordt er een btje ziek van nu![]() fukking slecht gaat het gehe | ||
![]() | ![]() |
ja man, verliezen met 4-0 van PSV kan toch niet, ghehe![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
lucky psv! ---------------------------------------- beng! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
kanker hoe verlies je als superteam nou weer van vvv, dit spel is ecvht super onrealistisch ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, en deed je mee aan de deal? Verliezer schrijft wedstrijdverslag haha. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Tering man utreg uit effe met 5-1 winnen! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
4e overwinning op rij. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 12-04-2008 @ 21:27 Tering man utreg uit effe met 5-1 winnen! slaat echt nergens op, nergens zeg ik je! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
nac op bezoek bij vvv, een helse klus leek het, natuurlijk was dit niet zo. nac speelde vvv totaaaaaaaaaaaaal van de grasmat, echt de spelers wisten niet meer wat links of rechts was, jspr zat huilend op zijn bank, tot een of andere vvv'se homo ineens heeel lucky een goal kreeg, hij struikelde en de bal ging heel raar langs de keeper, heel lucky vvv, terug naar jou Humberto ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Uit de beker, scheel weer ivm met rustdagjes, blessures en schorsingen.. Nu gelijk weer Twente, nu ben je van mij hehe | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker zo'n rustdagje, vanacht compleet fit om AZ een pak voor de broek te geven. En dan PSV en dan Feyenoord.. lastige weken komen deraan ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
haha oh dodo, blijkbaar speelde ik met 10 man. Verklaart 't gevalletje, maargoed wou toch graag de beker uit | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe 6-0, inderdaad jij had 10 man.. Vanavond kakkerlakken in me stadion, we trappen ze met 5-0 weer weg! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
uit de beker! yess!! | ||
![]() | ![]() |
ik lig er ook uit maar ik vind die rustdagjes wel fijn tussendoor ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
dat wel, maar het gaat een btje slecht vergeleken met mijn begin vd competitie | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
nog steeds geen team vrij? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Noh man, ik denk ook niet dat veel mensen ontslag nemen. Iedereen kent mekaar toch. Volgende competitie maar een langere competitie, of 2 kleinere, ook leuk. Schotland & nog wat ofzo. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Nee man.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
2 comps is cool idee eigenlijk, maar dan blijft de vraag.. Is het wel handig dan, met maar één topic op NLHH? Dan gaat shit toch door elkaar lopen, of zie ik dat verkeerd? | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
ben het eens met 2 comp's kan dope worden! Schotland zoiezo dan. | ||
![]() | ![]() |
mag ik dan ook met mn s1 account joinen? ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Sure, ik denk niet dat er 28 spelers zijn, maar dit is natuurlijk niet aan mij, maffe zie maar wat je ermee doet. Ik zie dat Ari ook een PSK (premiumseizoenskaart) heeft, waarom?![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: Seubie schreef op 13-04-2008 @ 11:14Uit de beker, scheel weer ivm met rustdagjes, blessures en schorsingen.. Nu gelijk weer Twente, nu ben je van mij hehe told you ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
da zei jij ja ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij ligt m'n team weer op de rails, maar dat zullen we de komende wedstrijden zien. Vandaag tegen Heerenveen een trainingskamp gebruikt. sorry Ari![]() 15 FC Utrecht Teh Tubbie Thuis 16 Feyenoord baws nickert Uit 17 Roda JC sjezweet Thuis pittig programma [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-04-2008 @ 10:21:42 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ik dacht al, godverdomme kut jong ![]() Nu weet ik weer waarom ik gestopt was met dit spel, nou ja, nu even alles winnen achter elkaar da, of de beker natuurlijk ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe 5-0 kakkerlakjes. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
weer gewonnen gelukkig, wel een nipte zegen. En nickert wat doe je ons aan jonge!? | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
5-0 verloren van die joden. Maar ik ben een goede verliezer en wil dodo toch feliciteren met het hoogtepunt uit zijn leven. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Tof man. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Zo ben ik | ||
![]() | ![]() |
PSV, blabla BOERUUHHH KAMPIOENENNN en ondertussen 0-0 spelen tegen nac ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik durf er bijna geld op te zetten dat ik jou versla, volgende keer. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 13-04-2008 @ 11:39 Lekker zo'n rustdagje, vanacht compleet fit om AZ een pak voor de broek te geven. En dan PSV en dan Feyenoord.. lastige weken komen deraan ^^ ![]() en Dodo wtf, 5-0 van feyenoord, gaat nergens over ![]() ---------------------------------------- joden | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ben gewoon tering goed, let maar op.. Vandaag winnen van Heracles! En ja! Ik ga morge over psv heen! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
speel allemaal gewoon gelijk, ben nu btw ook premium houder ![]() ---------------------------------------- joden | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Omdat? Je kan dat beter normale kaart doen, goedkoper.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
maakt nou toch al niks meer uit, 15 euro ook belachelijk trouwens maar goed uh, kheb nog vrienden die dit ook spelen dus vandaar ---------------------------------------- joden | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
dodo jonge, zie je niet, ik help je gewoon met psv ff op gelijke hoogte houden he vuile sketchr ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
huysegems 7 wedstrijden kwijt![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
kut hoerig kankerspel ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Die kutboeren afgestraft![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Verloren door doelpunten in de 90 en 91 minuut. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Yes, 3e. lol ---------------------------------------- joden | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |