Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
K-zone Do i smell weed? ![]() |
![]() | ![]() |
geloven woorden in landen waar oorlogen zijn gewoon veel serieuser te worden ik denk dat wij gewoon een stuk moderner zijn.. ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
aapje doet slaapje trusten straks. @k-zone een zinsopbouw van niks waaruit ik nog net op kan maken dat jij het ook te serieus neemt anders had je allang een mening gevormd. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 00:40:00 ] | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Welke denk je ![]() Jezus en één van die profeten uit de Islam dus. @Liquid he. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 00:40:06 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 21-04-2008 @ 00:37 (...) nee, dat snap ik! het is behoorlijk gemoderniseerd en dergelijke. Nu is dat nog, alleen nu zie je steeds dat het minder wordt. Zelfs gelovigen gaan niet naar de kerk, omdat er belangrijke dingen te doen zijn. Alle geloven komen op 1 punt neer. Geloven in 1 oppermachtig wezen. Ik snap daarom die oorlogen niet? nja, omdat er op verschillende manieren gelooft word, dus de een is het niet eens met de ander zijn manier van geloven, qua regels en shit....kweet eigenlijk ook niet hou me daar niet zo mee bezig eigenlijk... ---------------------------------------- .... | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 21-04-2008 @ 00:37 (...) Alle geloven komen op 1 punt neer. Geloven in 1 oppermachtig wezen. Ik snap daarom die oorlogen niet? Anderen hun ding opdringen en niet snappen dat je geen alleenrecht op de waarheid hebt ![]() Maar daarnaast bestaan er bijna geen oorlogen (meer) die zo simpel zijn uit te leggen als ''het gaat om het geloof'', imo. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
nu ik het nalees klopt er indd ook niet veel van ![]() | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 21-04-2008 @ 00:39 Welke denk je ![]() Jezus en één van die profeten uit de Islam dus. @Liquid he. een van die profeten? De islam kent alleen Mohammed als 'nieuwe' profeet. Zijn moeder heette Aminah en hij had in het begin minder dan 12 volgelingen. Ook had hij gewoon een vader en was er dus geen onbevlekte geboorte ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 21-04-2008 @ 00:39 (...) nja, omdat er op verschillende manieren gelooft word, dus de een is het niet eens met de ander zijn manier van geloven, qua regels en shit....kweet eigenlijk ook niet hou me daar niet zo mee bezig eigenlijk... Kijk, dat lijkt mij ook een soort vermaak! discusseren over verschillende normen en waarden. Doen wij ook toch? als jij een man een vrouw ziet schelden...vind jij dat ook niet normaal en zeg jij er wat van. Jij gelooft dat het niet mag, maar zijn geloof zeg, het mag wel! kijk..daar heb je weer een discussie! trouwens, haha sorry voor het stomme voorbeeld! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
haaa ik zei bij het begin al dat we hier niks mee op gingen schieten en ik lees zo'n beetje alles wel wat jullie posten en als iedereen hier post dan lees ik het ook wel iedereen denkt daar gewoon anders over dus blijft iedereen praten en waarom is dit gesprek zowiezo op een: schelden is niet stoer topic?? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
@Liquid even tussendoor, er is toch ook een naam bij de Islam die je je kind niet mag geven? Een persoon waar je je kind niet naar mag vernoemen? Ik weet het niet hoor, maar er staat me wel iets van bij. @K-Zone het is geen schelden-is-niet-stoer topic, het is een SLOWCHAT met een TITEL. En hier over discussieren is heel educatief voor mensen zoals jij. Wij vinden het wel interessant om elkaars mening te horen, en zo nodig onze mening bij te stellen. Dat jij je mening niet kan onderbouwen en ons niet begrijpt, is niet ons probleem. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 00:47:42 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 21-04-2008 @ 00:42 (...) een van die profeten? De islam kent alleen Mohammed als 'nieuwe' profeet. Zijn moeder heette Aminah en hij had in het begin minder dan 12 volgelingen. Ook had hij gewoon een vader en was er dus geen onbevlekte geboorte ![]() Ik vind dat niet eens boeiend, wie zijn vader is of zijn moeder. Als kwam die uit de katse kut! waarom hechten mensen zoveel aan het verre verleden? je kan toch dat niet vergelijken met nu! die balans ligt gewoon niet goed ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 21-04-2008 @ 00:42 (...) Kijk, dat lijkt mij ook een soort vermaak! discusseren over verschillende normen en waarden. Doen wij ook toch? als jij een man een vrouw ziet schelden...vind jij dat ook niet normaal en zeg jij er wat van. Jij gelooft dat het niet mag, maar zijn geloof zeg, het mag wel! kijk..daar heb je weer een discussie! trouwens, haha sorry voor het stomme voorbeeld! maar dan hou je je niet meer vast aan een god als hij mag schelden tegen zijn vrouw van god, is dat zijn geloof in mijn geloof mag dat misschien niet. op dat moment heb je een verschil in opvattingen van een geloof en daardoor kan er een conflict onstaan. maar hoe jij het bracht is het gewoon normen en waarden en die liggen bij elk gezin al anders, bij elke persoon zelfs. maar een geloof is voor meerdere mensen toch wel hetzelfde en zoals twister net ook al zei, is elk geloof gebaseert op 1 verhaal. maar vermaak, tja zo zou ik het niet willen noemen ik vind vermaak een beetje een raar woord hiervoor ik denk eerder het word steun of kracht, je haalt kracht en steun uit je geloof oook als je ermee bezig bent. maar vermaakt...hmm. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 21-04-2008 @ 00:42 (...) een van die profeten? De islam kent alleen Mohammed als 'nieuwe' profeet. Zijn moeder heette Aminah en hij had in het begin minder dan 12 volgelingen. Ook had hij gewoon een vader en was er dus geen onbevlekte geboorte ![]() In de Bijbel zijn er ook andere profeten, alleen die zijn een beetje een ondergeschoven kindje vergeleken met Jezus. Ik weet niet hoe het zit met de Islam, ik ben zelf ook geen expert. Maar ik ga er van uit dat iemand die Moslim is die kennis wel bezit. Kijk, ik heb het onderbouwd gezien. Ik heb het niet uit mijn hoofd geleerd, snap je ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: K-zone schreef op 21-04-2008 @ 00:44 haaa ik zei bij het begin al dat we hier niks mee op gingen schieten en ik lees zo'n beetje alles wel wat jullie posten en als iedereen hier post dan lees ik het ook wel iedereen denkt daar gewoon anders over dus blijft iedereen praten en waarom is dit gesprek zowiezo op een: schelden is niet stoer topic?? dit is een slowchat, de naam doet er niet toe... ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 21-04-2008 @ 00:46 (...) maar vermaak, tja zo zou ik het niet willen noemen ik vind vermaak een beetje een raar woord hiervoor ik denk eerder het word steun of kracht, je haalt kracht en steun uit je geloof oook als je ermee bezig bent. maar vermaakt...hmm. Vermaak is het als ik uit mijn normen en waarden zie dat het niet nuttig is om daar mee bezig te houden. Steun en kracht uit geloof is inderdaad een positief iets uit geloven in je zelf! ik vind het zulke onzin om een oud boek bij te halen. Verhalen zijn geschreven om mensen op gedachtes te brengen tijdens het lezen! niet om iemand zijn leven meteen te beinvloeden [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 00:49:19 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Alle profeten zijn in de Islam gelijk, maar omdat Mohammed het ''zegel der profeten'' is heeft hij wel een bijzondere status zeg maar. @ Dopoloog, dat maakt ook niks uit nee, ik zei het alleen om dat verhaal van Twister op de vorige pagina te weerleggen. @ Aapje, je mag je kind geen naam geven die aangeven dat je iets verkeerds aanbid. Dus geen ''onderdaan van de zon'' ofzo. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ah oke. Thanks. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 21-04-2008 @ 00:51 @ Dopoloog, dat maakt ook niks uit nee, ik zei het alleen om dat verhaal van Twister op de vorige pagina te weerleggen. @ Aapje, je mag je kind geen naam geven die aangeven dat je iets verkeerds aanbid. Dus geen ''onderdaan van de zon'' ofzo. dat snap ik. Mijn bed roept mij! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ja mijn bed roept ook. buhbay. trusten. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
En discusie gesloten!![]() ---------------------------------------- .... | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
hoi breezers ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
@ Liquid: Oke, dat wist ik niet ![]() Maar in principe weerlegt dat niet echt wat ik beweer, omdat er dus nog andere profeten zijn? Ik zou toch zweren dat ik het heb gelezen, maarja. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Ja, maar de andere profeten zijn gewoon de 'oude' profeten zoals Jezus en Mozes. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
@ replay, ok next onderwerp? ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@deking, haha kheb geen zin meer man deze duurde me net iets te lang was ook al vrij snel afgehaakt...mja vond het best dope zo ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Tfoe eindelijk dat is voorbij![]() | ||
![]() | ![]() |
Dat verklaard ook de overeenkomsten dan... Jezus en Jezus ![]() Het is inderdaad wel weer zo dat de Islam een afsplitsing is van het Christendom. Nou ga ik weer twijfelen. Tis laat zeker? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
ghehe idd, shit is leuker onder invloed | ||
![]() | ![]() |
Een luchtiger onderwerp dan maar. Kwark? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
tis 1 uur maffe, ik startje om half 12 deze shit ofzo! haha [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 01:02:12 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
helemaal niet ![]() | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou het geen afsplitsing noemen hoor. De Islam zie ik als het verlengde van het Jodendom en het Christendom, het is geen splintergroep van het Christendom want het heeft een nieuwe profeet en een nieuw heilig boek. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
Hey, jax, ouwe, je hoeft niet te luisteren, jeweettoch? @K-Zone Oke, Liquid. Maar dit onderwerp is wel een beetje leeggezogen nu. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 01:03:30 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
het was mijn idee niet eens om er over op te houden je mag verder praten als jij dat wil![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
spade vwaaarom is mijn hoomy , thomas gebanned ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Mijn energie is ook wel leeggezogen intussen, straks weer vroeg op dussss ik ga slapen! ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
Trusten dan... Ik heb morgen zo goed als vrij, maar op dit moment (best triest) zit ik alleen maar te slowchatten met die NLHH heads en K-Dinges. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
is thomas gebanned? ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Thomas moet mensen ook geen aids toewensen![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
hahaha ja ik vermoedde al dat dat 't was, dus hoelang moeten we nu zonder die skaffa head | ||
![]() | ![]() |
hahaha ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Hahaha vind wel grappig, thomas word altijd geband om van die bullshit dingen![]() Mja, kdenk weekje ofzo, zoals altijd... ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
waarom bannen ? het is maar een FORRRRRUMMMM ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 01:17:46 ] | ||
![]() | ![]() |
Haha Thomas heb ik altijd al wat apart gevonden, hij wordt dus vaker gebant om dit soort shit? ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
forumPJE!?!? dit is NLHIPHOP geKKK! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 21-04-2008 @ 01:13 Haha Thomas heb ik altijd al wat apart gevonden, hij wordt dus vaker gebant om dit soort shit? ![]() Thomas apart? hij is dope hoor, een van de normaalste hierzo... ---------------------------------------- .... | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
@Leroy, ik weet niet waar jou haar zit ![]() ![]() ![]() oke ik ben bijdehand ik weet ![]() ![]() ![]() Welteroesten allemaal ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2008 @ 01:19:45 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
doe nog meer smilies yo ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
mn vingertoppen raken t haar jonge, jeweetogh. dayumn t word al laat | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |