Index / [arch] Battle corner / | ||
E-Masta I Ain't Afraid To Die, I'm Afraid To Live ![]() |
![]() | ![]() |
16 lines. blind. NL. Deadline= 25 april succes. ---------------------------------------- Hip Hop is dead.... | ||
O-Jay Veni Vidi Vici ![]() |
![]() | ![]() |
ya thnx. wel droppe de vorige pussy dropte niet echt gay ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
![]() | ![]() |
Je bent fucked up dressed up maar je checkt em wel locked up speel snel win die game die wil je wel snel Ik gebruik geen geweld ik gebruik die lines Met high-five maak je geen lines met box maak je die rhymes Nu ben ik groot en nu ben jij fucking klein O-gay maak je vleugels open want ik wil je zien wegvliegen Je hoeft niks te opbiechten , ik wil je weg zien tieven. Je wilt een battle tegen de boy die jou ziet als een bitch. Geen shit op de mic , want ik weet je bent fucking niks. Je bent zo gedist maar je weet ik wil die votes zien Dit is wat je hebt verdient, gezien als een bitch boy. Laat de tijgers los , want ik zie je als een prooi Ik wil geen gezooi , je kan winnen of verliezen Zet je vuist op je tanden, sla ze achter je kiezen. Je bent allergisch voor rap want je moet er om gaan niezen. Dus niet op google gaan spieken de game die ga je verliezen. ---------------------------------------- Hip Hop is dead.... | ||
![]() | ![]() |
check deze bink hij wilt een battle tegen mij dit win ik met links een soort zegen voor mij dit is de champions league jij verliest zoals galatasaray jonge ik ben zo cool jij bevriest zelfs in de woestijn deze gast komt niet uit mongolië maar toch is hij een mongool jonge jij flowt meer shit als een fucking riool deze turk woont thuis met 10 broers en zussen een paar beunhazen en boeren ertussen zijn vader is getrouwd met zijn eigen nicht ow stop over ouders moet je zwijgen .. shit oke nu terug naar e-masta draait voor zn image een joint echt een wannabe rasta maar jij bent nog faker als schoenen uit china je chick kan niet rijden maar tongzoenen kan ze prima man ik voel je frustratie want je zit in een shit situatie en dit is de KO line want je verliest je oriëntatie ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ojay kappot nep ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
whaha nog steeds een hater ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
![]() | ![]() |
whah ik heb maar 1 broer ---------------------------------------- Hip Hop is dead.... | ||
![]() | ![]() |
jah dis een blind battle en ik ken jouw niet dus kan gewoon shit spitte ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
![]() | ![]() |
Hah jah da's waar maar ey mensen votee ![]() ---------------------------------------- Hip Hop is dead.... | ||
![]() | ![]() |
votes? ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ojay blijft kappot nep, maar ik hou wel van hem! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ey L ik heb gehoord dat je voor me wilt voten ![]() ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb gehoord dat niemand hier gaat voten ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ik heb gehoord dat jij bij het rappen spastische apenbewegingen maakt. ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
Kan jij horen dan O-jay? | ||
![]() | ![]() |
neh. en votes of anders doe hier een slotje op admin ;o ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ik heb gehoord dat jij bij het rappen spastische apenbewegingen maakt. L2N, zoals ik het opvat, wilt ie een battle ![]() ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
![]() | ![]() |
neeeh man L is te goed voor mij hij is zelfs zo goed dat ie niet eens op mn disses reageerd bij drop je 8 bars ;o ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
"je chick kan niet rijden maar tongzoenen kan ze prima" kvond het allemaal nogal enorm matig. maarja dit is tog wel de slechste line alive. vote E-masta ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: O-Jay schreef op 25-04-2008 @ 19:56 neeeh man L is te goed voor mij hij is zelfs zo goed dat ie niet eens op mn disses reageerd bij drop je 8 bars ;o eindelijk snap je het mattie... maar ok vote e-masta ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
2-0 ![]() ---------------------------------------- Hip Hop is dead.... | ||
Hama Ruggie |
![]() | ![]() |
Vote O-jay neppe turke allemaal haters | ||
A-Boy | ![]() | ![]() |
Haha dit is echt grappig , Gwn de eerste 2 lines van o-jay killen hem En dan zeggen nep ? ![]() ![]() Vote Voor O-Jay ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hey O-Jay ben jij dat? Hij heeft maar 1 topic bekeken en dat is dit. ---------------------------------------- Hip Hop is dead.... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
E-Masta zijn Tekst flowt veel lekkerder dan O-jay. Vote : Gay-masta (E-masta) Deadline was toch 25 april.. :S [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2008 @ 14:07:15 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: A-Boy O-Jay why op jezelf voten? wack hoor.. if i'm wrong, excuse me. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
![]() | ![]() |
uhh wtf ?? ik ken hem niet eens. chek IP ofzo admin ?? wtf ik heb deze topic allang vergeten.. ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
vaag elke keer dat als iemand hier 1 dag online is stemt ie gelijk op O-Jay![]() verklaring ervoor? ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
ehh whatever. vraag gewoon aan een admin ofie ip will checke ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
A-Boy | ![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 07-05-2008 @ 15:37 vaag elke keer dat als iemand hier 1 dag online is stemt ie gelijk op O-Jay ![]() verklaring ervoor? Eigenlijk wel jah, Ik ben hier al 2-3 maanden Maar ik hoef toch niet persee registreren? Het was eindelijk tijd ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
maar ojay verdient sowieso geen stemmen omdat hij kankerwack is dus a-boy moet wel een mattie zijn kheb het niet gelezen dus over e-masta kan ik nix zeggen sorry | ||
![]() | ![]() |
je vader is wack ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Klopt hij bosste gister een freestyle die echt nergens op sloeg man | ||
Index / [arch] Battle corner / |