Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 13-05-2008 @ 15:23 Ja ik spade ik heb me wachtwoord aan replay gegeven dus als je me poep ziet praten moet je haar bannen !! haha haha ---------------------------------------- .... | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.dumpert.nl/mediabase/105731/46ccb8cd/bouwkunde_gebouw_delft_stort_in_topic.html Hij is ingestort nu ---------------------------------------- beng! | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
Dat zal aardig wat gaan kosten, dat heropbouwen. ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Een goeiedag. Leuk zicht, zo'n instortend gebouw. | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
pff familieweekenden zijn echt slopend.. ![]() ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Het is bouwkunde, dus ze zullen het wel als een schoolproject zien ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Pfoe, ben kapoet. Morgen betoog voor nederlands waar ik nog geen stelling voor heb, toets aardrijkskunde waar ik nog voor moet leren, en stress voor scheikunde. Ik hou van school. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
soms is het leven kut he rram | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
soms ook niet. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
liegens | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
kut is toch mooi? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hahahah de ironie! vdie bouwshit die instort tdan [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2008 @ 19:44:29 ] | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Wie is de mooiste dame van NLhiphop? Zoveel namen voorbij zien komen maar geen Getinspired? Nja, dat snap ik dus niet. Bij deze... | ||
![]() | ![]() |
livio is de mooiste dame van nlhiphop met ze blos wangetjes en ze zomerjurkje ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ey osi, alles lekker dan? | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 13-05-2008 @ 19:45 Wie is de mooiste dame van NLhiphop? Zoveel namen voorbij zien komen maar geen Getinspired? Nja, dat snap ik dus niet. Bij deze... Slijmbal! ![]() ![]() haha ![]() | ||
![]() | ![]() |
nee slijmbal mag, alleen tyfus slijmbal mag niet want je mag niet met ziektes spotten | ||
![]() | ![]() |
mwah ik voel me redelijk fokop van die blow die ik na werk gerookt heb met wat gasten in de zon ff me maaltijdsalade wegwerken en dan gaak ff gta spelen (uhu ik heb em livio ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
@Thomas Dat had ik al gemerkt haha ![]() | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Eeey, gewoon eerlijk zijn kan ook nog ![]() Edit: Thomas kan het weten. Hij is zo langzamerhand ban-expert ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2008 @ 19:53:27 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Oeh nice man, heb vrijdag vrijgepakt ff hangen dan? | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
@Weazel Vraag me alleen af wat ie doet als ie niet op Nlhh kan ![]() ![]() Edit: laat maar kheb al zo'n vermoeden ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2008 @ 19:55:33 ] | ||
![]() | ![]() |
mjah kan wel , ik werk alleen tot 2 vrijdag en afhankelijk van me money gaak wel bij de bankier blowen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
@ nbz euh wttfok lul jij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Moet sowieso s'ochtends naar opendag en naar de ikea, kunnen daarna wel bij de bankier pizza'tje en jointje doen, zie ik die ook weer. | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
Gerapjuh toghh ![]() | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
hoi thomas![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2008 @ 20:10:26 ] | ||
![]() | ![]() |
ejeeuw lekker weertje eh | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Pfoe ja Thomas soms is het leven wel kut ja . | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
word naar dat RRAM . ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 13-05-2008 @ 19:45 Wie is de mooiste dame van NLhiphop? Zoveel namen voorbij zien komen maar geen Getinspired? Nja, dat snap ik dus niet. Bij deze... haha schattig ![]() ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RRAM schreef op 13-05-2008 @ 20:16 Pfoe ja Thomas soms is het leven wel kut ja . nie lulle.. life be good | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja jij hebt makkelijk praten![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
haha. yeah right. Hier niet hoor ;] Maar ik ben dan ook wel emo, misschien is dat het wel . | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Het leven is een bitch en daarna ga je dood Daarom word ik altijd hoog Je weet nooit wanneer je gaat :- ( ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg maar zo er is meer water dan stro ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Miles Davis is echt baas man, echt dikke jazz solos. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Samplebaar? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Zeeeeeeker. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Pfoe zit al dagen aan de Miles Davis. Moet je Charles Mingus ook eens checken. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Sidney Bechet. https://www.youtube.com/watch?v=c1pLQNhBLmA&feature=related | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Verkopen ze bij jullie pizza in de shop? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Geen idee eigenlijk, ik zit nooit in de shop. | ||
![]() | ![]() |
Aiit aiit harde shit. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-05-2008 @ 20:00 Moet sowieso s'ochtends naar opendag en naar de ikea, kunnen daarna wel bij de bankier pizza'tje en jointje doen, zie ik die ook weer. de bankier is dus geen shop neem ik aan ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Wie checkt die helden aflevering van scientology bij south park? ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik pas nog Als die knakker uitlegt wat het geloof inhoudt ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 13-05-2008 @ 20:54 (...) de bankier is dus geen shop neem ik aan Hahaha, nee iemands bijnaam ![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |