Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Dus... [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2008 @ 23:35:57 ] ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
geld niet voor mij | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
arme eleonore ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dadre schreef op 12-05-2008 @ 23:39 arme eleonore wurd ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Pfoei hele dag in zonnetje biertjes gedronken op strand en bbq'tje erna. Zo kut om morgen weer aan de slag te gaan. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Superdoper schreef op 12-05-2008 @ 23:57 (...) wurd idd krijg ook nooit me zin he ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
helaas ben je niet de enigste... ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
Quote: Eleonore schreef op 13-05-2008 @ 00:10 (...) idd krijg ook nooit me zin he ![]() er zit een verschil tussen krijgen en hebben.. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ik heb me zin al![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
true that, en slapen is voor homos | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
half 10 vrij van werk, nu pas terug ![]() | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
ok ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
haha lexxie wordt gecensureerd hierzo vorig topic al dichtgegooid na 7 reacties ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
1 uurtje naar school geweest en alweer ziek thuis. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
tja ik ga vandaag ook niet naar mn college. Zo ff boodschappen doen en een hasj jointje roken, vanmiddag nog wat lezen ofzo. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eleonore schreef op 12-05-2008 @ 22:32 ja serieus. maarruh thomas ik wacht nog steeds op die pm van je. hoezo dopoloog zo lang geleden ofzo dat je daar ben geweest? dat is toch alweer 5 jaar geleden. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Whoehoew!!! Eindelijk zijn de zwevende vloer en muren van mijn mic-booth af en ben ik lekker bezig met het aanbrengen van de rockwool, de piepschuimplaten en de geluidsisolerende dekens. Heb al een dikke blacklight hangen en zo'n pimpalicious fluoriserend-roze, staande TL-buis om het sfeer te geven. Alle aansluitingen voor koptelefoons, microfoons etc. heb ik ook daarstraks gefixt. Nu nog de dubbele deur voorzien van een ruit (voor het oogcontact met de producersruimte). Ik vraag me alleen af of plexi-glas hier geschikt voor is. Hoe zou de geluids-dichtheid daarvan zijn? ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt chill, kan je niet wat foto's posten? | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Ja... zal ik dadelijk eens doen ja, open ik een topicje voor de vorderingen ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
moguh | ||
neen vandaag ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
vind je t wat | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
De OSMers van NLHH pesten mij ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-05-2008 @ 12:20:54 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
reffrein is heel naaiz rap af en toe heel offbeat ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
mm volges mij maar bij 1 line maar we blijve doorgaan hoppa Verleid iedere vrouw Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen. www.VrouwenVersieren.com | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
*klik* ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe dope swagger Spir ---------------------------------------- argh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Fuck swagger, mijn mannen weten beter. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
urban zeg ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
miss zei ik het expres ---------------------------------------- argh | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
nice.. ipv 4 uur om 12 uur vrij.. mooie meevaller ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Leyla is een banaan ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
wat ga je over leyla praten | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ja word | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
ja word ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 13-05-2008 @ 12:53 ja word Word naar d-d-d-d-dj Vent. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 13-05-2008 @ 12:53 Aprofourz beats zijn dope!! ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
er staat een gebouw in de fik geloof ik ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
jup TU Delft ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
doe je mijn school ook ff nelson? fok examens | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
al begonnen? | ||
![]() | ![]() |
mm net een boekje geschiedenis uitgeleerd.. tis echt te fokin veel man | ||
![]() | ![]() |
dat indonesie is niet te doen | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Iemand van jullie negers ooit is iets besteld op wehkamp? hoe zit het kwa levertijd daar? | ||
![]() | ![]() |
24 uur toch seubie? hoor die shit altijd op de reclame enne @ deking idd man indonesie nte klaar, blij dat k dat kut ding uit heb fookin oninteressant | ||
mvhemmen | ![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 13-05-2008 @ 14:15 dat indonesie is niet te doen ik had een 8 voor t SE over indonesie ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Indonesie was juist wel te doen vorig jaar. Die shit met al die wetten in Nederland was klote, alle uit je kop leren ---------------------------------------- beng! | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Shit is aan als de brand bij TU Delft. ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
lol, doe je goed man. ik trek dat echt niet. mja @ seubie, idd 24 uur | ||
mvhemmen | ![]() | ![]() |
ik ga ff langs de TU brandje bekijken hehe | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |