Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
- gewoon lief doen - geen bullshit - geen hoi, doei, dag - beetje op niveau blijven - niet alles melden wat je gaat doen - geen gescheld of beef - niet spammen - gewoon netjes houden - topic opener zal deze en bovenstaande regels in de startpost opnemen ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
moet je juist niet blij zijn dat je vrij bent vandaag? Tis facking lekker weer man! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook blij, blij dat ik vrij ben van mijn kutwerk. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
oow haha, ik dacht dat je boos was op je werk omdat je vrij was... vond het al een beetje weird, ja of je moet leven voor je werk ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
goedemorgen | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
godver, ik vlieg morgen ochtend al maar kan nu mijn geheugenkaartje voor m'n cam niet vinden | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ga even wat anders doen, dan opeens bedenk je je waar die ookalweer lag.. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
Zeker wel ... London ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
en ik heb er zin in! ![]() 4 dagen lekker in London rondwaggelen | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Barcelona zou beter zijn ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
china nog beter, maar daar gaatie niet naar toe ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Nog een weekje en ik zit in Australië, heerlijk zeg. Nog 4 weekjes en ik zit in Bali, nog beter. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
New York zou helemaal de shit zijn geweest.. Maar dat komt volgend jaar wle ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 17-06-2008 @ 12:18 godver, ik vlieg morgen ochtend al maar kan nu mijn geheugenkaartje voor m'n cam niet vinden Koop je toch een nieuwe, dingen kosten ook geen ruk tegen woordig ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ejo, schaduw veel plezier in Londen man en kijk uit voor tasjes dieven ![]() ik ben sporten, rustug ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
@schaduw Ga je daar met school naartoe of... ? ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
DIKKE word naar die topictitel. Ga je nog een stadiontour doen Schaduw? ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Hiphop is ook gay! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
R&B is al helemaal gay. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Pop is gay. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Alles is Gay! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
muss is gay![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Patron aussie? word naar hierboven [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2008 @ 12:53:49 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Jemig hey! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Jemig gay! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
a joh | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Menig vee. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Back! en nee, niet alles is gay @ Patron ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
leren met dit weer wel.. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
urban best wel idd JVT vinnik ook wel gay trouwens | ||
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 17-06-2008 @ 13:56 urban best wel idd JVT vinnik ook wel gay trouwens Ja, maar dat is gewoon omdat je niet weet. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 17-06-2008 @ 13:59 (...) Ja, maar dat is gewoon omdat je niet weet. Hiphop is uit urban is de toekomst! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
![]() | ![]() |
denken.. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: yayzus schreef op 17-06-2008 @ 14:02 (...) Hiphop is uit urban is de toekomst! Urban hype is over. Over 2 jaar niks meer hiervan op tv. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 17-06-2008 @ 14:05 Urban hype is over. Over 2 jaar niks meer hiervan op tv. woordjes ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
Quote: Twister schreef op 17-06-2008 @ 13:59 (...) Ja, maar dat is gewoon omdat je niet weet. dan ga ik er maar gelijk vanuit dat jij wel weet ik ben een hater, convince me | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
ik denk dat ik maar is jumpstyle ga luisteren. ik ga op een jumpstyle forum. jeej. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
we zullen je missen | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Neuh, nie echt. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Wie heeft de film Grandma's Boy wel eens gezien? | ||
![]() | ![]() |
Kga metal luisteren. ALL GUNS BLAZING ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Help mij effe in die topics "Cabaret" en "de grappigste reclames". ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
ja euh ja jezus | ||
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 17-06-2008 @ 14:08 (...) dan ga ik er maar gelijk vanuit dat jij wel weet ik ben een hater, convince me Laat de muziek voor zich spreken. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
haha muziek, sorry hoor deze discussie zal ik niet vermijden ik kan er niet omheen dat ze een leuk pakpapiertje hebben, goed gestrikt en shit maar het cadeautje is waardeloos | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik digg de JVT ook niet echt zo, ja uhm shenkie was grappig enz en miss nog een nummer of 2.. maar daar blijft het bij, tis echt entertainment op hun manier, nja dope dat hun dat doen enz.. maar niet iedereen hoeft het te waarderen. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
parels voor de zwijnen was wel king hoor | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Parelz voor de zwijnen van kiddo cee? (Parelz Voor De Zwijnen (Feat Kenneth Jay, C-Flow, Mike P, Kweek5r, Marvin Lee & Empress) - Kiddo Cee) Die is wel dope ja, van de JVT kenk nie ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
hoelaat komt voetbal vandaag?? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Kwart voor 9 volgens mij weer enne jerry die shit is van JVT ook hoor, check hun site maar. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |