Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Omdat je dopoloog heet ---------------------------------------- .... | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
is ook moeilijk... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 18-06-2008 @ 23:24 Omdat je dopoloog heet ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
wat kom je doen? Thomas is een hater aan t worden..... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
standaardshit! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Haha tho een hater? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 18-06-2008 @ 23:39 Haha tho een hater? hij is een beetje vrouw, in een mannenlichaam ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
haha ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
En jij bent gewoon een fokking nurd ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
word, ik ben geslaagd met een 9! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Thomas wordt waar 'ie mij altijd voor uitmaakt. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
gay? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Juist! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
je wurd replay tefok ga je zo over me praten dopooo geen zin in die shiiittt k heb mn cointreau | ||
D-on | ![]() | ![]() |
HAAAAAAAAAAAAAaa ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ik mag maandag me certificaat ophalen, dope he! ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
certificaat voor brommer/scooter? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 18-06-2008 @ 23:55 certificaat voor brommer/scooter? ... rehab? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Scooter ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
heb je al een scootah? | ||
![]() | ![]() |
eckte eckte | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
al sins me 15e ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
En je krijgt nu pas je certificaat? ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ja, kwas lui.. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
wel lekker tho | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ja precies, krijg ik daar al geen boetes meer voor in elk geval. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ja dat scheelt, nog nooit aangehouden? die reclames van "als je niet van voetbal houdt, zeg het dan" zijn echt irritant. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2008 @ 00:43:43 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ik ontloop ze meestal, mja ook wel eens voor aangehouden hoor. ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ja zijn KANKER irritant | ||
![]() | ![]() |
Ghehe eerste afleveringen van SP op cc, hoe slecht. | ||
![]() | ![]() |
nee man shit is kk classic welke g's zijn nog wakker? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ga je autorijbewijs halen joh nerd, chicks van 18( + ) op een scooter.... wtf | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
livio homotjeeee | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Zie je mij in een auto livio? Als je wil dak dood ga, dan moet ik in een auto gaan stappen. Ik durf die shit gewoon niet, kan k niet. En nja, kijk, ik rij al 4 jaar op die scooter en blijf dat nog wel even doen. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
haha direct hoppa 2 g's jeweetzelluf en vent is geen vent maar een jongentje | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
replay homotjeeee | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tot je 64e? met je kleindochter achterop. Pastelkleurig trainingspakkie aan, je geblondeerde kapsel, sjekkie in de mondhoek ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha | ||
![]() | ![]() |
hahahhaha ro ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hahaha, ja die ja ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 19-06-2008 @ 01:18 hahahaha Quote: Thomas schreef op 19-06-2008 @ 01:19 hahahhaha ro ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
rrr Sexy hoor! Kindertjesbedtijd, hoi! | ||
![]() | ![]() |
hej later joh maar eeehm jongens, hoe vinden jullie dat nou.. als je lekker zit te chillen en ineens gaan mensen raar doen, k he bdat nu niet maar je snapt me. ineens hoppa stoer doen en shit nja dan doe ik stoer terug snapje | ||
![]() | ![]() |
... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik trek dan normaalgesproken mijn pipa: kliklak, blakka blakka blaaauw! maar ik ging dus slapen. | ||
![]() | ![]() |
mm | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
papi papi, papi tjoelloo papi papi papi rrrrr....? | ||
![]() | ![]() |
bang on me? ieell | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
jullie zijn echt gay![]() ---------------------------------------- .... | ||