Index / Drop je eigen audio / | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
aan het experimenteren met basslines zetten feed is welkom! http://www.myspace.com/brandtkk edit: heb de drums trouwens express als contrast zo laidback gehouden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2008 @ 02:31:20 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
gruw;lijkl ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
hmm je synthbassje klinkt nogal gechorust mayn. vinnik niet zo lekker. de drums mogen wel wat meer beuken, de kick mag je wat meer laag geven en de snare mag ongeveer nog even veel laag krijgen als die kick ghehe ![]() wel leuk dingtje verder hoor vriendje ![]() ow nu ik toch beide pc's aan heb: je risskant remix stukje: dope, alleen vocalen mogen wat meer naar voren. 24-06 bassline: de percussei is vet voor de opbouw. Maar als je em erin laat klappen moet je ook helemaal loos gaan met filter werk en die bass weer layeren etc. maar weer lekker bezig brandtske! geluids kwaliteit gaat ook rustig aan vooruit. ---------------------------------------- myspace | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hmm valt me beetje tegen. Drums vind ik wel ok maar die basssynths klinken nogal soft ofzo. En na een tijdje redelijk irritant ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ait thanks skizzemans, vraag me alleen af wat je met gechorust bedoelt? want bij het woord chorus denk ik aan refrein? thanks voor de feed, kga er mee aan de slag! ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
dat het geluid aan beide kanten komt, bedoelt ie dus dat het van links en rechts komt en mist wat variatie wel dikke geluid ouwe | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
chorus is het effect wat een sorot van meerstemmigheid creëerd. je moet je voorstellen dat 6 mensen tegelijk hetzelfde zingen, door dat niet iedere stem identiek is krijg je klein verschil in de pitch, vervolgens als elke stem niet op exact hetzelfde moment zingt ontstaat de meerstemmigheid die een koor ook heeft. Bij het effect zelf wordt elke stem ook qua panning ergens anders geplaatst zo geeft het een ruimtelijk gevoel. Het fenomeen is als je dit in je basslaag gebruik dat het rommelig gaat klinken, daarbij wordt die rommeligheid versterkt door dat het over het stereobeeld gesmeerd wordt. ---------------------------------------- myspace | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
zoals ik al zei, ik vind hem gruwlijk ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
klinkt wel vet, alleen ik zit er een beetje mee dat je zo'n rare indeling hebt genomen. 1 keer die gewone maat dan 1 keer met dat hoger gepitchte effect erover (wat ik by the way wel heel tof vind) en tenslotte weer 1 keer die gewone maat dat maakt 3, dat is imo heel irritant, zeker zonder vocalen. doe aan het einde nog een extra keer die gewone bar of laat er een rapper (met een ruige stem) overheen spitten, zodat het in ieder geval 4 bars is, of niet zo storend meer. het klinkt nu nogal raar imo. ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Skiz schreef op 27-06-2008 @ 14:54 chorus is het effect wat een sorot van meerstemmigheid creëerd. je moet je voorstellen dat 6 mensen tegelijk hetzelfde zingen, door dat niet iedere stem identiek is krijg je klein verschil in de pitch, vervolgens als elke stem niet op exact hetzelfde moment zingt ontstaat de meerstemmigheid die een koor ook heeft. Bij het effect zelf wordt elke stem ook qua panning ergens anders geplaatst zo geeft het een ruimtelijk gevoel. Het fenomeen is als je dit in je basslaag gebruik dat het rommelig gaat klinken, daarbij wordt die rommeligheid versterkt door dat het over het stereobeeld gesmeerd wordt. juistem | ||
![]() | ![]() |
thanks voor de uitleg skiz! alleen t rare is, in mijn ogen, ik heb nu 2 lage voor dat bassynthje gebuikt, een voor t laag, en een voor het hogere gedeelte ik snap wel wat je bedoelt nu, want hij klinkt idd rommelig en @ mod, ik heb altijd van die rare shit, tis ook een snippetje ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Bel de Brandt-weer,iets minder met je compressor spelen,je kicks zijn helemaal plat gemaald(als het daardoor komt,wat Skiz zij het mag meer pompen gek,wel een strakke beat. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
LNO_C Late Night Ownage! ![]() |
![]() | ![]() |
de beat klinkt een beetje richting de achtergrond, wel een dope experiment! dope drumline vooral als je alles meer op de voorgrond zet ![]() ---------------------------------------- http://www.myspace.com/cheran123 | ||
weksel Sir Fixalot ![]() |
![]() | ![]() |
mono of stereo bassline? | ||
![]() | ![]() |
tis met de mallstrom synth, dus stereo basline als ik het goed heb, @lno, ik heb dat in me updatversie gedaan, alleen loop nu tegen het probleem aan dat me bassline weggedrukt wordt, dus daar moet ik nog iets op zien te vinden (iemand tips?!) zowiezo thanks voor het checken iedereen! preciate it! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat hardrock dingetje op je myspace is wel tof hehe Over 'Trommelvlies'... vind het wel een dope sound, ik digg jouw sound sowieso wel.. beetje kubus/electro achtig ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
![]() | ![]() |
thanks man! ik doe me best, tof dat het eindelijk wat meer gewaardeerd wordt ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vindt die hoge echt kankerwreed man. Ik heb nu een beetje t gevoel alsof je drums verzuipen in die basslijn, dus je drums harder en die basslijn zachter. En wat Skiz zegt inderdaad, die kick is nu een beetje te simpel rond ofzo, weet ook defok niet hoe je dat uitlegt maar je snapt me wel. Naja, die soundtrip gaat je beter af dan die sampletrip, dus blijven kankeren met die knopjes. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
hehe thanks man! kheb m nu iets zuiverder volgens mij, alleen t ding is, ik krijg m alleen zo dat of me drumms drukken me bass weg, of me bass me drums,. ik krijg het maar niet goed afgesteld ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Index / Drop je eigen audio / |