Index / Internet en computer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
half 3, als je dan kijkt wtje dat de wedstr gespeeld zijn, ik wil nl op een blauwe avond nog wel ns ff blijven plakken hehe kansloos mja wel mooi 1e voor een onbepaalde tijd | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Quote: TwixXx schreef op 20-07-2008 @ 15:34 Oke bedankt ![]() L2N, mijn vraag aan jou, hoelaat worden de wedstrijden ge-update ![]() wedstrijden worden gedaan van 1 tot 6 's nachts geloof ik ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Oke thanks ^^ ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
tk tegen van Sampdoria in de beker maar ik geef de voorkeur aan de competitie dus misschien heb je mazzel ---------------------------------------- beng! | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Lets hope gehehe, laatste periode gaat erg goed ook van Milan 2-0 geworden, van Lazio 0-4...so you never know.. Pandev is op dreef, Cassano ook maar helaas nog geblesseerd.....ben benieuwd ![]() ![]() Nog een paar wedstrijden en ik vier mijn 1000e wedstrijd als coach ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
van lazio winnen is niet knap, ik sta fokking op 1 na laatste ofzo ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Wauw 7 punten in 3 dagen niet online. Netjes hoor. Zo ken ik mezelf. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog een tk tegen je gebruikt ook ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Gerechtigheid. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik kom ff niet online 2 dagen meteen kappot genakt 4e brapp voor mezelf ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
die plaats siert je wel jongen! Wow, vannacht dik gewonnen met een tk tegen terwijl ik ook nog eens uit speelde ook, lekker hoor ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom wil niemand Obodo dan.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
oh wacht ik heb geen 20 [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-07-2008 @ 12:51:26 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
@ Gaucho geen TK gedaan hoor, alleen besloten..om te kijken of jij em zou doen ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Obodo is uit het B-elftal gehaald, van de transferlijst. Hij mag weer meedoen. Maar bieden mag nog. Die deal met jou staat nog Jspr, als je binnenkort genoeg heb mag je nog bieden. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
vandaag moet dat wel goed komen, thanks. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
2-1 gewonnen btw van Man. City [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-07-2008 @ 13:21:01 ] ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
![]() | ![]() |
Ik heb Bianchi (96'aanvaller) getraint en nog weinig gebruikt. Voor leuk prijsje doe ik hem weg (bij sampdoria). Gister 3x gescoord ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
kr 20 mil brappp ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
wow, 7-0. Mijn team begint nu echt op stoom te raken. Kijk 1 keer mijn aanval, dat is echt te ziek voor woorden ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 22-07-2008 @ 13:46 Ik heb Bianchi (96'aanvaller) getraint en nog weinig gebruikt. Voor leuk prijsje doe ik hem weg (bij sampdoria). Gister 3x gescoord ![]() Verkocht. Sorry @ geinteresseerden maar had ff geld nodig stond in de min. ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Obodo? Mutarelli? ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
hehe zieke aanval, nu helemaal. Thx KRStarr, ik ga hem even lekker trainen (vond het toch een beetje Inter onwaardig om geen Italiaanse spits te hebben) ---------------------------------------- beng! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
brappp ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Piewwww ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb veel geld, iemand een middenvelder van in de 90 te koop? ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
kutspel![]() ---------------------------------------- beng! | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
3-0 gewonnen van Boro, easy (: ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
![]() | ![]() |
stond ik nog 17e klim ik nu naar de 11e plek met perspectief om nog hoger te komen....nice! ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hey jongens boven mij verlies es iets meer punten aub ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik was weer te laat, maja t valt te overleven bra ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm 20 doelpogingen, 2 doelpunten -_- Kuyt, Voronin & Torres worden bedankt (: ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe gaat het met Seubie en AC? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
14e plek muss ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hoppa, 2e.. En nu ga ik 10 dagen op vakantie. Lachen als ik terugkom en nog meedoe in de top. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Ja ik kan niet aan de verwachtingen voldoen muss. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe geeft niks, ik moet zeggen dat ik er zelf geen zin in heb, als je wil mag je er oor mee gaan. Zo niet maakt het me ook niet uit haha ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn assistent-trainer en tevens coach van Siena, Sir L2n Ferguson, neemt de honneurs waar bij Udinese tot mijn vakantie voorbij is. Tjuus. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Zo dan, gewoon gewonnen van Juve ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
![]() We zitten in een vrij slopende fase op het moment. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
rete spannend hoor. L2: laat Udinese maar mooi verzuipen hahahahahaha. Het wordt een keer tijd dat er een gat wordt geslagen door 1 vd bovenste teams ---------------------------------------- beng! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
sorry jongens, ik doe volgende competitie weer helemaal mee. Was 17 dagen weg en ts nu een hopeloze zaak. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil ook weer in voor de volgende compo ;o ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga vandaag naar Chersonnisos voor 11 dagen. Iemand die mijn account bij wil houden? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
pfoe rem tktje? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe 2-1 verloren zonder dat er een keeper stond opgestelt. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
had ik nou toch maar een tk gedaan ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
pfff, niets beslist deze speelronde. Torino haakt (vooralsnog) af??? Het kan nog alle kanten op ---------------------------------------- beng! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 25-07-2008 @ 02:03 pfoe rem tktje? Haha ja, Juve laat echt onnodig veel punten liggen en ik ben er de aankomende dagen niet, dus ik vond het wel verstandig om er even een TK'tje tegenaan te gooien voor die tijd. En dan alsnog een close call. Wel leuk dat ik er voor vanavond meteen een tegen me heb ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm, de competitie waar ik in speel is nog niet geüpdatet ![]() ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |