Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
jeej, al 2 spelers verkocht die er net 10 minuten op staan. ^^ Waar zie ik btw ook alweer wat mijn doelstelling is dit seizoen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2009 @ 18:21:09 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Bij "het bestuur" heb er trouwens al 3 verkocht.. alledrie voor ver boven de waarde [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2009 @ 18:22:41 ] | ||
![]() | ![]() |
Ja daar keek ik, maar die heeft nog niks te melden. Nog maar even wachten dan. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
accepteer me dan | ||
Ja schat | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Merci | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ja thanks Schaduw, ik wacht nog een dagje en dan pak ik Sparta wel ofzo. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
wie is wie dan? Maak even een lijstje aub ---------------------------------------- beng! | ||
United (Haarnetje) - Feyenoord Niertoh - AZ Schaduw (ErwinBenn) - Heerenveen de rest wacht nog | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
ben ook in, neem ado ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben ado | ||
![]() | ![]() |
ok welke teams zijn er nog niet gereserveerd? is utrecht nog vrij [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2009 @ 10:48:12 ] ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Alles behalve Heerenveen, Ado, Sparta, AZ en Feyenoord is nog vrij. | ||
![]() | ![]() |
cool ben ik dus utrecht ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
![]() | ![]() |
jo, ik ben erin. Thanks voor het open laten van Ajax iedereen ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
United (Haarnetje) - Feyenoord Nieroth - AZ Schaduw (ErwinBenn) - Heerenveen Nickert (Baws Nickert) - ADO Den Haag Rem (Rem Kingsize) - Sparta Acelnc - FC Utrecht Gaucho (Sir Pimmus) - Ajax Unexplained (JANTJE-goal) - FC Twente Als je een team kiest kopie�r dat lijstje even en zet jezelf erbij, wel zo makkelijk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-09-2009 @ 13:55:37 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
United (Haarnetje) - Feyenoord Nieroth - AZ Schaduw (ErwinBenn) - Heerenveen Nickert (Baws Nickert) - ADO Den Haag Rem (Rem Kingsize) - Sparta Acelnc - FC Utrecht Gaucho (Sir Pimmus) - Ajax Unexplained (JANTJE-goal) - FC Twente deking - NEC heb me aangemeld en heb dan graag NEC, kan je me toelaten Schaduwert? | ||
check | ||
![]() | ![]() |
dankje :+ | ||
![]() | ![]() |
Iemand nog een goede aanvaller te koop? Heb 1.5mil te weinig voor Eduardo. ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een bod op een speler uitgebracht Nieroth. Hoger ga ik niet. | ||
![]() | ![]() |
Hij is voor u. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
boss | ||
![]() | ![]() |
Gaucho, check aanbiedingen. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Godverdomme 3-0 verloren van RKC.. moet niet gekker worden.. | ||
![]() | ![]() |
Hoezo gaan die trainingen zo slecht joh? Er wordt niemand beter ---------------------------------------- beng! | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
4-2 gewonnen tegen NEC! ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Ik train 'm als een malle.. Meerdere spelers hebben elke keer +2 | ||
![]() | ![]() |
Jeej 4-0 gewonnen. Trainingen gaan bij mij ook nog niet super, maar ik heb ook vrij weinig keus wie ik ga trainen met m'n 18 spelers. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
uitslagen staan er al op! ---------------------------------------- beng! | ||
Godverdomme w��r dik verloren.. sta nu onderaan.. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
3-0 nice Iemand nog een keeper 75+ te koop? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Nog veel clubs over? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
nog 8 | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
4-1 tegen NAC ! ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
welke server? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 08-09-2009 @ 15:55 Server: Clarance Naam: NLhiphop | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
aangemeld I love this game, Schaduw, zou je me ff een pm'tje kunnen doen zodra ik erin zit? Dan kom ik weer even kontschoppen met een nr15 team, aangezien ik altijd rare dingen presteer bij OSM. Dit lees ik net terug hehe Quote: Book Mid 22 56 56 56 � 651.500,- Speler verlaat je team! Je speler Book was niet zeker meer van zijn financi�le toekomst bij de club en heeft besloten te vertrekken. Real Mallorca heeft hem overgenomen voor � 8601600. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2009 @ 12:40:39 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
lal 2x verloren al, mja Feyenoord en Ajax al gehad. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
jo ik wil graag meedoen met psv ik ben edwin de vries danjeweeloo ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Gelijk tegen VVV.![]() Eduardo is de koning van het net naast schieten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2009 @ 14:12:52 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
net naast de paal of het n�t naast de paal of staat de paal neit naast het net | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Met mij gaat het goed ![]() 1-0 gewonnen van PSV. + 2 spelers van hem kapotgetrapt jalalalala! ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
hoezo komen er geen goeie spelers op de transferlijst? ---------------------------------------- beng! | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil best scouten voor je ? ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Godverdomme w��r verloren.. Echt waar, dit is mijn seizoen niet.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 14-09-2009 @ 16:07 hoezo komen er geen goeie spelers op de transferlijst? Zo dan? ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Slechtste reeks ever![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Wat is dat voor een belachelijk bod op Rasmus Lindgren dan?! Ik wil meeeeeeeeeeer ---------------------------------------- beng! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
waddup gaucho hossel je nog? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |