Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hebben ze hun parkeerboete niet betaald? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=27446 | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
het stelen van een nieuwe bril?! hahahaha foei gert-jan [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2008 @ 09:51:20 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
van wie was dat de ghost dan? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Haha @ DAP ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Nederlandse journalist van RTL-nieuws is overleden tijdens bombardementen in Gori (Georgïe) Er is ook een verslaggever gewond geraakt. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
kutregen!!!! ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zo, mooi dat het poepweer is, was onderweg naar de bieb, barst het los. | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
raar he, de zon scheen en het bleef maar regenen wat is belgie toch een raar land :s ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hier schijnt de zon gewoon vol. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
haha lag te slapen, zon volop in mn gezicht.. draai me om, kankerharde regen en onweer en shit, is nu wel alweer over :p ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Ja laten we gezellig ouwehoeren over hoe fokked op het weer is.. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
wat een prachtig weertje toch vandaag tussen de buien door. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
- Laat maar, toch bedankt - [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2008 @ 14:40:42 ] ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 12-08-2008 @ 09:39 https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=27446 Haha die sensa is grappig. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
zwaar duidelijke ghost ---------------------------------------- argh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Aldus Pannekoekenbakker ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- argh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Kan je die post terugzoeken aub? Die was hilarisch edit: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=26574&m=30&p=15#870287 [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2008 @ 15:25:51 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
doop ![]() ![]() | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- argh | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
mn avatar wordt geboycot, ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Check Editie NL Special voor die Cameraman die vanochtend is omgekomen in georgie. RIP. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap de drang van zo'n camerman niet om dit soort gevaar op te zoeken als je thuis een gezin hebt zitten. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Die shit kan best eens escaleren trouwens. Bush is niet blij in ieder geval. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Bush moet zijn bek houden. Rusland heeft operatie trouwens al stopgezet. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Beter houdt het daarmee op, ze spelen met vuur. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
en met wapens | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dekselse knapen! | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
free brainpower? edit: kzoum nog nie moeten als ie gratis was [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2008 @ 19:13:34 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Alles blijft urban! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Na man.... me keepin it rural ! | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Is die shadow geen mod meer? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 12-08-2008 @ 20:29 Is die shadow geen mod meer? schaduw is gestorven aan een overdosis pijnstillers. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
is cool ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
ja ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Michaelll dope Avatar. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
grover wordt geboycot man.. ga het gewoon weer eens proberen heeuj, hij is terug [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2008 @ 23:04:24 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
windvlagen om je oooren. om je ogen, gek! (uitspraak lexxxie) ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hehe dope die Homer!! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Verdomme, vanavond windkracht 8 en morgen 9 met zware regen. Waarom ben ik ook op vakantie gegaan naar Texel? ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Maare hier is het al heel de dag droog. haha dus ja kom dan maar op vakantie naar Zuid-holland ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hier wordt het weer steeds brutaler ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
hier ook, maar dat zal wel zijn omdat ik ook in Deventer woon [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2008 @ 23:27:49 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ook in deventer ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
je was me voor ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Wat bedoel je met het wordt het steeds brutaler OZCAN. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Begint te schelden en zo, ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Grover vs. Koekiemonster | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |