Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
owja,dat is wel een idee,ik ga nu wat speciale beats uit de kast halen voor der.. thx Bizzy(ouwe gek) ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
wat ishet toch een enotom in en bed te slapen VandaagFc den haag - Real Vallodidid Gaan we eens kijken wat ze er van bakken ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Jammer dat dat topic mety die engelse chick weer dicht is... khad ook nog wel ff willen rellen.. mag ie niet nog ff open spade ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
damn, die youtube vid van boudica slaat echt ALLES ---------------------------------------- argh | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Die 2de haha. ![]() Maar ze heeft wel goede teksten. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Jij bent toch haar ghostwriter Tariq. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En haar bitch. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
vandaag ook dikke house party in stadspark groningen. voor gratischj [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2008 @ 14:31:42 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Da klopt Apro & Livio. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 10-08-2008 @ 14:31 vandaag ook dikke house party in stadspark groningen. voor gratischj City moves? ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
city moves was hier vorige week in zwolle, was wel koel. Maar dat is toch geen house... | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
houseqauke, vorm van house. Ik was er ook in Zwolle, beetje jammer dat het kutweer was. maar voor de rest wel gezellig. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ah okay, ja was op tijden echt kut weer. Is nu wel veel gezeik over omdat de beats te erg te horen waren voor een zondag.. maarja zeikerds heb je altijd. | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
haha true! maar ik ben maar gebleven tot 6 uur, draaide menno de jong nog goed? ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
heb je al de eerste houseparties thuis gehad? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: getinspired schreef op 10-08-2008 @ 18:04 haha true! maar ik ben maar gebleven tot 6 uur, draaide menno de jong nog goed? ik heb er geen verstand van, ben smiddags een tijd geweest en savonds met Armin van Buuren ![]() | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 10-08-2008 @ 18:07 heb je al de eerste houseparties thuis gehad? haha geen houseparty, we hebben een spel (koningen) gedaan.. ken je dat? pff ga je echt kapot aan. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Neen, daar heb ik nooit iets van meegekregen. Wat is dan de bedoeling? [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2008 @ 18:38:38 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: getinspired schreef op 10-08-2008 @ 17:50 (...) City moves? neh, city moves ben ik geloof ik anderhalve maand geleden heen geweest, hier in groningen. dit is citydance http://www.vannacht.nl/?e=1774&PHPSESSID=467b643c69f4561329258c462930429d Met: Benny Rodrigues, Erick E, Kevin Saunderson, Luciën Foort, Roog, Terry Toner, MC: Boogshe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2008 @ 18:34:54 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Keiweek? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Zo zeilen was wel weer chill, frieslan boppe! | ||
![]() | ![]() |
ik ga de 22e tot de 24e naar fryslan, ergens op een boerderij ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
haha ach best mooi daar, alleen het accent is lastig te verdragen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nou, wat een pret zul je beleven, daar in die oorden. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hehe ag, daar zijn geen mensen, dus dan kan ik tenminstye ook niet in de problemen komen haha ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hehe ach anders is negeren nog een goede optie. maar patron ik heb me uitstekelijk vermaakt hoor, 3 dagen op een bootje een beetje zonnen, jointjes roken, biertjes drinken en muziekjes luisteren. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga deze week lekker klemmen in Groningen tijdens de Kei-week. Zometeen alvast die kant op, heb der zin in ---------------------------------------- beng! | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
die beat is hard gek ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
O-dog op spuiten en slikken ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
alleen laatste stuk gezien, thnx ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
maarten-m1 | ![]() | ![]() |
ja keek het net ook man, hard verhaal... wist niet dat hij uit dat circuit komt. ---------------------------------------- in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
over 25 minuten kan ik me eindelijk 16 noemen![]() ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
Lijkt me niet, denk niet dat de gemeente de naam zestien als legitiem beschouwd ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ja plus dat je 18 moet zijn om jezelf te mogen benoemen. Tot die tijd moet je het doen met je huidige naam. ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
haha, ik twijfelde al of ik mn bericht moest editen voor de te verwachten opmerkingen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2008 @ 23:39:38 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
en, had je dat? | ||
![]() | ![]() |
De honden lusten er geen brood van ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tja, dan blijkt wel dat je de kat in de zak hebt gekocht. | ||
![]() | ![]() |
vogel vliegt niet ver van bomen | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
is you rollin'? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
bijt de spits af ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
eh... praat shit! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
jeah hippie wiet van mn stiefpa gekregen, rolle maar | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
go head! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
joker de choker | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik wou dat ik wiet kreeg van m'n pa. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
eeyoo ik heb die cheese hierzo thomas das gekkewerk gek, ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
kanker ik moet als een idioot schoonmaken mn ouders hebben echt een pittige timing ofzo | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
gister te gek feest hier @stadspark, alleen jarno harms wou niet met me opde foto, sterallures. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |