Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
Overgewicht
Pindakaas
Gepost door Overgewicht op donderdag 30-10-2008 om 22:08:14
hahaha ja morgenmiddag ga ik dat doen!
ik heb eigenlijk niet meer zoveel geld, maar ik mag dit gewoon niet missen!!!

Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op donderdag 30-10-2008 om 22:12:37
Haha aight, zie je daar dan!
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
melle
Gepost door melle op donderdag 30-10-2008 om 22:18:01
Iemand ervaring met concerten in de HMH en hoe lang het ongeveer duurt voordat je binnen bent?
oftewel loopt de rij een beetje door of is het drama?
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 30-10-2008 om 22:44:03


HOE ZIEK IS DIT DAN
dit stukje komt ook @ rock the bells ahahha teringdope..
volgens mij gaan er hier aardig wat mensen heen btw

hij doet busta biggie en slick echt fucking vet na
edit: hij is mad veel afgevallen als je recente beelden ziet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2008 @ 22:56:56 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 30-10-2008 om 22:52:31
Speelt Ajax die zaterdag ook? Ivm vervoer en drukte..
melle
Gepost door melle op donderdag 30-10-2008 om 22:53:34
Nee, Ajax moet uit tegen Heracles.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 30-10-2008 om 22:56:18
dat was gister...ajax speelt maar uit bij twente om 18.45uur
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Overgewicht
Pindakaas
Gepost door Overgewicht op donderdag 30-10-2008 om 22:57:57
Quote:
KRStarr schreef op 30-10-2008 @ 22:44


HOE ZIEK IS DIT DAN
dit stukje komt ook @ rock the bells ahahha teringdope..
volgens mij gaan er hier aardig wat mensen heen btw

hij doet busta biggie en slick echt fucking vet na
edit: hij is mad veel afgevallen als je recente beelden ziet


haha fokking noice!
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 30-10-2008 om 23:01:26
Relaxed.. Scheelt weer gezeik rond de Arena/Bijlmer..
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op vrijdag 31-10-2008 om 15:53:09
Nu ik eindelijk geld heb is het te laat om nog tickets te kunnen krijgen. Veel plezier voor de mensen die gaan, dit is wel een once in a lifetime iets lijkt me.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 31-10-2008 om 15:54:04
hoezo je kan naar een groot postkantoor gaan en daar kopen
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 31-10-2008 om 16:31:43
Of aan de deur.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 31-10-2008 om 17:52:57
Inderdaad, morgne de hele dag nog om kaarten te kopen desnoods E-Ticket als dat kan, volgens mij wel namelijk...heb je hem direct na iDeal op je email...en anders postkantoor, free recordshop morgen overdag of daar aan de deur

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op vrijdag 31-10-2008 om 18:01:12
Ik denk, door bepaalde bronnen, dat Mos Def helaas niet meer doorgaat...maar nogmaals, ik denk. Hoop van wel natuurlijk
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 31-10-2008 om 21:22:02
als mos def niet doorgaat zou ik echt kankererg balen, mos def en epmd zijn de namen waarvoor ik echt ga, nas kan me tegenwoordig gestolen worden en the pharcycle ken ik eerlijk gezegd niet echt goed, supernatural is wel kkhard maar die doet natuurlijk geen echte show
----------------------------------------
Jos de Boss
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 31-10-2008 om 21:23:34
pff mos def kan me gestolen worden, als Pharcyde, de la soul, supernatural en nas er zijn
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
melle
Gepost door melle op vrijdag 31-10-2008 om 21:26:01
Quote:
KRStarr schreef op 30-10-2008 @ 22:56
dat was gister...ajax speelt maar uit bij twente om 18.45uur


dat bedoelde ik idd, geen last van combi gaat tussen 3 en 4 ofzo rijden begreep ik.

@Jos
Wel de moeite waard om The Pharcyde nog even te checken denk ik, vind ze echt heel goed.
Luister de albums Labcabincalifornia en Bizarre ride II

Als ik deze nummers hoor ga ik zeer tevreden naar huis:







(ondanks dat DOOM er niet is)


[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2008 @ 21:28:56 ]

----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 31-10-2008 om 22:20:36
31 October 2008 – Guerilla Union has announced line-up changes for the ROCK THE BELLS 2008 INTERNATIONAL FESTIVAL SERIES POWERED BY SANDISK. America's premier Hip Hop Festival kicks off in Prague, Czech Republic on 31 October.

Unfortunately, Mos Def will not be able to perform in Prague, Stockholm, Helsinki and London. Filling in for him will be Pharoahe Monch in Prague, and The Pharcyde in Stockholm. Both The Pharcyde and EPMD will perform in Helsinki and London. Mos Def will still perform as scheduled in Amsterdam and Paris.
melle
Gepost door melle op vrijdag 31-10-2008 om 22:42:59
Als Pharoahe toch al in Praag is, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat hij ook in Amsterdam z'n gezicht komt laten zien..
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 31-10-2008 om 23:11:14
Ik hoop het! Morgen is het zover, heb er erg veel zin in
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 31-10-2008 om 23:12:48
dat zou echt illllnes zijn
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 01-11-2008 om 14:55:57
Over n uur 1,5 die kant op whut whut.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 01-11-2008 om 15:55:47
over een half uurtje neem ik de bus richting utka en daarna de trein naar damsko jeej jeej
----------------------------------------
Jos de Boss
melle
Gepost door melle op zaterdag 01-11-2008 om 16:26:10
Zo de bus, even wat eten in de stad en dan naar de HMH, hoop dat ze beginnen met NL artiesten.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 02-11-2008 om 02:52:10
Het was echt te gek. Pharcyde was tof, de la soul ook, mos def vond ik tegenvallen wat Nas helemaal goed maakte. Deed banger na banger met behoorlijk wat classics. Supernatural was echt geweldig.
"Yeah I got rhymeskills
I got more rhymes then Holland has windmills". Hij was goed bezig!

Zwaar minpunt was eerst Turk. Wat een arrogante zak is dat zeg. Heb me echt zwaar staan irriteren. Tweede ding was Jawat, die was veeeeeeels te laat waardoor hij geen show in de HMH gegeven had. Hij wilde nog wel één nummer doen, batterij, die na heeeeeel veel gezeur eindelijk werd ingezet. Was hij midden in de track wordt ie stopgezet. Wat ik wel weer waardeerde is dat hij uit z'n plaat ging tegen de organisatie en door de security van het podium afgetrokken is.

En de security daar is echt klote! Eerst er fokking 2 uur over gedaan om binnen te komen. In de hal van de HMH stond je met 4 personen op één vierkante meter, niet leuk. Ze hadden beter bij de eerste deur kunnen controleren, daar was tenminste nog frisse lucht en ruimte. En na Jawat kwamen ze de zaal leegmaken waarbij één van die gasten mij bij m'n arm vastpakte en me begon te duwen. Ik ben daar niet zo van gediend, normaal vragen kan ook en dan ga ik rustig weg. Bij m'n broer flikte ze hetzelfde die er net als mij ook niet van gediend is. Wij dat rustig vertellen aan die gasten reageren ze fokking agressief en gaan ze nog meer duwen en intimideren. Uiteindelijk zijn we de jas gaan halen en heeft die mafketel nog meer vage dingen geroepen naar ons wat er op neer kwam dat hij ons er anders zelf wel ff uit zou werken als we niet direct zouden luisteren.

Dat drukte wel een enorme stempel op een zeer geslaagde avond..


ps. dap, ik had je veel langer voorgesteld
roerbak
WKYA
Gepost door roerbak op zondag 02-11-2008 om 02:58:35
dap is een reus gek
----------------------------------------
hoi
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-11-2008 om 03:29:19
Shit was legendary...
EPMD nice, Pharcyde dope...De La Soul ging fucking los vooral toen Pharaohe Monch nog op kwam en Simon Says letterlijk de hele zaal (die fucking uitverkocht leek) liet springen. Zag er zo dope uit om zo grootschalig hiphop zo los te zien gaan...vervolgens Mos Def, die kon ik een heel stuk minder waarderen. Nas maakte alles geod met bijna heel Illmatic goed gebracht (betere show dan in melkweg)....avond was meer dan dik geslaagd ...
maat van me had camera bij zich, en mocht niet mee naar binnen (ook niet in de tas afgeven)...dus moest terug naar almere en terug komen, fucking wack..dus die had EPMD gemist...organisatie qua entree/regeltjes en shit dat kon toch nog wel veel en veel beter..maar party was heel heel dope...classic weer! dope sfeer
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-11-2008 @ 03:35:38 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op zondag 02-11-2008 om 10:16:01
1,5uur in de rij gewacht, fokking hell .Toen ik eindelijk binnen was, was EPMD al begonnen. was erg hard jammer genoeg heel kort maar nog wel classics gezien als You Gots To Chill, Striclty Business, Crossover en Headbanger, toen Erick Sermon zn solotrack Music ging doen hoopte ik dat PMD Rugged-n-Raw ging doen mocht niet zo zijn. Na EPMD mn jas weg gebracht waar het weer fokking druk was,

toen ik terug kwam was Pharcyde al bezig maar ook die waren net zo snel al weer weg, gelukkig wel nog Pack the Pipe en Passing Me By gezien Ya Mama hebben ze jammer genoeg niet gedaan of ik was bij de garderobe. Ze hadden nog wel een leukje dansje ingestudeerd.

Het ging allemaal heel snel achter elkaar door, geen DJ ofzo tussen door, het was gewoon soms stil tot de volgende artiest opkwam. Ging even een drankje halen en De La Soul was al weer begonnen. was wel goed en zeker toen Pharoah Monch nog even tussen door SImon Says ging doen. Wat ze allemaal deden Rock Co.Kane Flow was wel vreemd, dacht je dat die beat erin kwam stopte ze hem weer. Ook nog Potholes voorbij horen komen en afsluiter met Oooh was wel chill.

Mos Def, wat deed ie allemaal zn tracks half zingen en over god vertellen. Was idd niet echt heel goed. Sowieso geen ms Fat Booty gedaan die track kent iedereen wel. Hij deed allemaal nieuwe tracks ofzo maar ja was wel leuk om die een keer live hebben gezien.

Bij Nas ging het helemaal los, op 3 tracks na heel Illmatic gedaan, en verder alle bangers. Je merkte wel dat Nas de 'hoofdact' was. Opzich wel jammer dat andere acts niet iets langer waren. Al met al geslaagde avond gehad.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 02-11-2008 om 12:01:36
Was een hele dope avond met wel een paar grote minpunten, namelijk;

-mensen met een fotocamera werden naar huis gestuurd(!) Dit was van tevoren nergens aangegeven. Je mocht hem dus niet afgeven ofzo maar je moest hem naar huis brengen, te gek voor woorden.
- het geluid was af en toe ontzettend slecht, ik zag mensen rondom me af en toe hun handen op hun oren houden zo overdreven voluit ging het opeens.
- voor EPMD en (weliswaar korte periodes) tussen de acts door was het meestal gewoon helemaal stil, zet dan ff een cd'tje aan of zo?

Gelukkig werd dat goed gemaakt door de acts! EPMD was een beetje kort en het was vooral Parrish die het publiek erbij betrok, maar gewoon erg dope om die classics van ze te horen! Headbanger, Da Joint, Strictly Business, You Gots To Chill etc, nice!

Pharcyde kende ik het minste van dus ik weet alleen zeker dat ze Drop en Passin Me By hebben gedaan. Ze kwamen wel lekker energiek en dat dansje was wel grappig idd haha.

De La Soul rockte de tent, kwamen erg tof. Toen Pharaoh Monch opeens tevoorschijn kwam en Simon Says deed ging het publiek eindelijk echt los, daarna meteen Rock Co. Kane flow om het af te maken, erg goede show!

Mos Def vond ik leuk, maar niet voor bij Rock The Bells, komt net die harde hiphop sfeer erin en dan gaat hij chill en relaxed doen en z'n halve setlist aan reggae besteden, beetje jammer.

Nas blew the place up! Vond hem nog stuk beter dan in Melkweg vorig jaar. Alle nummers die je wilt horen kwamen langs, iedereen werd gek bij die classics (wat ik nogal miste in de Melkweg) en Nas kwam ook stuk scherper. Ben bij Nas in de pit wel ergens m'n sleutels kwijtgeraakt.

Gewoon hele toffe avond gehad, tof dat het zo druk was (maar niet bij de entree en het weggaan, wat een ramp was dat). Wel jammer dat de meeste Nederlandse acts totaal geen publiek trokken, maar wat wil je als je het tegelijkertijd met de USA acts doet? Pas vanaf Kleine Jay & Cartes was het druk in die zaal (stampvol zelfs)
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
dap
038
Gepost door dap op zondag 02-11-2008 om 12:19:02
Wazige avond, inderdaad die drukte in t begin sjezus.. en dan het NL podium wat door de verschuivingen van tijden gewoon steeds leeg was. Winne had geen zin (weet niet of ie nou heeft opgetreden) en in dat Zo Moeilijk topic te zien was ie naar Nijmegen gegaan. MOD wou eigelijk ook niet meer optreden maar heeft ie toch gedaan voor 20 man en later nog 1 track. EPMD gewoon geheel gemist door alles, Mos Def was te stom voor woorden, Nas was enorm vetjes.

Cartes en Kleine Jay waren weer dope, helaas die actie van Jawat moeten missen. Echt wat voor hem hahaha, maar hij heeft wel groot gelijk het was drama
melle
Gepost door melle op zondag 02-11-2008 om 12:35:40
Kut deurbeleid, ongelovelijk lang in de rij gestaan en daardoor heel EPMD gemist.
Had m'n jas maar aangehouden want bij de garderobe stond het ook vol en ik betwijfelde of ze daar wel efficient bezig waren.

In de zaal zelf wel genoeg ruimte, goede sfeer ook, kwam binnen toen the Pharcyde net begon, wat een show echt zeer positief verrast.
Ya Mama hebben ze ook gedaan trouwens @AceInc.

Daarna De La Soul vond het wel ok maar had er meer van gehoopt, 3 keer dezelfde Rock CoKane verse sloeg nergens op hoe hard die beat ook is.

Supernatural was ook wel vet, wel triest hoe tijdens dat Smoke Fire nummer opeens lampen aangingen achterin met van die verboden te roken projecties, maar ja niemand die zich er wat van aantrok.

Mos Def was gewoon wack, weet niet waar hij mee bezig was met z'n reggae muziek, maar gewoon geen Mathematics en Ms. Fat Booty doen, trok zijn optreden echt heel slecht.

Nas was echt de redder van de avond, sfeer na Mos Def vond ik echt verneukt maar Nas deed precies wat hij moest doen, al die Illmatic tracks en daarna ook precies de juiste tracks waarvan hij maar een stukje deed, heel erg dope.

Over het algemeen vond ik het toch niet zo classic als het had kunnen zijn, mede door de organisatie.
sommige mics stonden echt schandalig zacht, tussen de optredens door was het een chaos met boxen die wel stuk leken te zijn, heb ook niks gemerkt van een host of Dj's tussendoor.

Dutch stage is volledig aan me voorbijgegaan, stukje van Turk gehoord vanuit de garderobe maar kreeg daardoor niet echt zin om ook naar boven te lopen.
Toch wel een geslaagde avond al met al, alleen de nachtbuschauffeur die ook echt 150 man liet betalen voordat ze de bus in mochten had het bijna nog verpest hehe.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 02-11-2008 om 13:34:01
Eigenlijk ben ik het wel eens met alles wat al gezegd is, maar mos def vond ik dus echt niet kut, 't was gewoon een iets andere show dan de rest van de avond, daarom paste ie er mischien niet helemaal tussen, maar wack was het niet.

Jammer genoeg heb ik ook EPMD moeten missen door het gekloot met naar binnen gegaan, heb er ook anderhalf uur in de rij gestaan, toen nog een kwartier bij de garderobe.

Monn-e ik was echt blij dat ik jou tegen kwam gek, liep al de hele tijd in m'n eentje rond ghehe.

Die Dutch Stage, wat daarmee was weet ik nog steeds niet maar telkens als ik daar was was er geen artiest, heb ze overal zien lopen maar niet op zien treden, maarja al met al wel een dope avond en als de organisatie anders was geweest was het een topavond geweest.
----------------------------------------
Jos de Boss
Mip
Gepost door Mip op zondag 02-11-2008 om 13:37:28
deel van EPMD gemist door het nazi HMH beleid. wat een fuckers zeg. dik een uur staan wachten, grotendeels in de regen
daarna nog wachten voor muntjes, wachten voor drinken sjezus wat een gekut zeg

maargoed de acts.
EPMD was gewoon de bomb! jammer dat ik het begin heb gemist maar ik ging gelijk los [Surprised]
De La was gewoon zoals we gewend zijn, straight up. wel wat aan de korte kant
The Pharcyde vond ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder in tegenstelling tot de reacties om me heen
Mos Def wat een aanfluiting zeg..
Nas ripte die shit. perfecte afsluiter, jammer van de korte stukjes van de tracks telkens maar hij heeft wel alles aan 1 stuk door gedaan. en hij deed Phone Tap

NL podium was erg matig. Turk deed moeilijk omdat hij geen support kreeg. kostelijk
dus ik wachten voor Jawat!. mag hij niet meer op omdatie te laat is. come’on mensen. waar betalen we nou voor

al met al; acts waren dope maar te kort, geluid was matig tot het en der slecht en de HMH service was uitermate slecht
cijfer: 5.5
Alkohoolistjeee
Pus uit me pik, Je kan een lauw biertje tappen
Gepost door Alkohoolistjeee op zondag 02-11-2008 om 13:40:31
Haha echt iets voor Jawat, weet ook nog bij the Rhythm en the rebel rende hij ook de stage op om ff op het geluid te kankeren wat niet goed was bij Audio Elixir

Verder was winne bij de CD release van zo moeilijk in nijmegen jaa
----------------------------------------
Ik lust graag een glaasje, vaker dan de meeste
dap
038
Gepost door dap op zondag 02-11-2008 om 13:52:48
Quote:
NL podium was erg matig. Turk deed moeilijk omdat hij geen support kreeg. kostelijk dus ik wachten voor Jawat!. mag hij niet meer op omdatie te laat is. come’on mensen. waar betalen we nou voor


Dat is raar want Jawat was helemaal niet te laat, hij was er zelfs al sinds ongeveer het begin. Het zal wel aan de organisatie gelegen hebben dat al die shit uitliep en dat er toen gezeik kwam.
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op zondag 02-11-2008 om 14:48:02
wij waren er al om 17.30 in de rij.
snap ook niet dat je niet wat eerder gaat, je kon verwachten dat het druk was.
Dus heb niet echt iets gemist.
Tuurlijk het was kut geregeld maar wel dope aaf.
fringe zelfs nog gezien,algerino met ee rotte mic+ klein mannetje + reclame borden die door showgirls over het podium liepen met z'n webiste komop dat doe je toch niet gtfo
m.o. e brakko deed leuk mee met een mindere zwart licht
mod had een rustige zaal maar dope show
usa acts waren ook top maar doordat het zo druk was af en toe eten en drinken halen en proberen NL acts te checken maar niet gelukt kwamen we niet altijd binnen maar damn!wat waren nas en de rest goed dope aaf
cartes en kleine jay kwamen beter als bij dvd maar dit was later enzo
en ik wil die pokoe van turk ik kan alleen maar winnen
daara zijn we moe en voldaan naar huis gegaan
jammer dat de platen stand al weg was, wou termanology meenemen, welke winkel was dat?
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Overgewicht
Pindakaas
Gepost door Overgewicht op zondag 02-11-2008 om 15:03:04
Was dat niet van de Fame? of waren dat alleen die cd's
Heb nog wel ff wat cdtjes gekocht die ik nog wou voor een mooie prijs.

Voor de rest EPMD voor de helft gemist, wat ik er van gezien heb was fokking dope!
The Pharcyde, damn die gasten kunnen niet stil staan super vet, passing me by, drop, ya mama!
De La Soul, vet dat simon says voorbij kwam, voor de rest was de la te kort, en ik heb een vettere show van hun gezien in R'dam.
Mos Def vond ik als een van de weinige dope(mooi geluid, zat lekker op de tribune met een jointje lekker ontspannen)
Toen NAS damn al die classics WOEIIII, Live @ de BBQ, Phone Tap, al die Illmatic shit genieten!


was het wachten wel waard!


owja supernat was ook vet die freestyle shit whoop
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-11-2008 @ 15:04:09 ]

KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-11-2008 om 15:20:54
Ben benieuwd hoe het eruit zag vanuit de tribune om zo een hele zaal los te zien gaan hahah...Supernatural ook heel dope, had alleen gehoopt dat hij de show zou hosten ofzo...of in ieder geval grotere rol had want hij kwam fucking dope, Scratch ook by the way.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op zondag 02-11-2008 om 15:21:36
fame was alleen cd's had ook graag die xzibit dvd meegenomen maar dacht als ik die plaat koop dan ben ik al weer genoeg geld kwijt ahha
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Overgewicht
Pindakaas
Gepost door Overgewicht op zondag 02-11-2008 om 15:30:02
Quote:
KRStarr schreef op 02-11-2008 @ 15:20
Ben benieuwd hoe het eruit zag vanuit de tribune om zo een hele zaal los te zien gaan hahah...Supernatural ook heel dope, had alleen gehoopt dat hij de show zou hosten ofzo...of in ieder geval grotere rol had want hij kwam fucking dope, Scratch ook by the way.


ja dat was echt fokking fantastic, vooral bij Nas Heel die zaal los.
dap
038
Gepost door dap op zondag 02-11-2008 om 15:42:19
hehe

Quote:
Er was gisteren een dj die vantevoren en tussen de acts door zou gaan draaien, maar die is zo slecht behandeld dat hij weg is gegaan...


gaaaar
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-11-2008 om 15:45:22
Idd en je kan mij niet vertellen dat er in hele HMH geen vervanging zou kunnen rondlopen
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Overgewicht
Pindakaas
Gepost door Overgewicht op zondag 02-11-2008 om 16:08:21
Was dat TLM? omdat die ook op die flyer stond.
dap
038
Gepost door dap op zondag 02-11-2008 om 16:20:05
Jep, schijnt idd TLM geweest te zijn.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 02-11-2008 om 16:46:03
Kan me goed vinden in de reacties hier.

Paar minpunten,
uur wachten in de rij, geluid af en toe heel slecht
en vooral Mos Def, die man is helemaal de weg kwijt.

Verder toch wel een hele dope avond gehad.
EPMD was gruwelijk,
De La Soul idem, vooral het Rock Co. stukje vond ik master,
bij Simon Says lekker beuken,
Pharcyde ook gruwelijk, runnin, drop, passing me bye en my prerogative dansje, classic!

Vervolgens Mos Def die het totaal verneukte

Nas die heel goed begon, maar later een beetje de energie miste. Toch was het veel beter dan wat hij laatste keer in de Melkweg liet zien en was vooral het begin, met de classics hard.

Daarna nog even kleine jay, cartes, turk en hef gecheckt.

Vooral hef was wel aan, al was het publiek beetje lauwtjes.....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-11-2008 @ 16:48:33 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op zondag 02-11-2008 om 16:46:40
Damn balen dat ik Ya Mama heb gemist en dat Nas Live At The BBQ ook deed

Echt nep dat je geen camera mee mocht nemen (toch had de helft van de zaal nog een camera bij zich), blijkt dat achter op het kaartje in kleine letters staat dat het niet mag maar wie gaat dat nou lezen

En dat rookverbod wordt echt door iedereen genegeerd haha maar ja je kunt er toch niks tegen doen in zon grote zaal.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 02-11-2008 om 16:50:03
Live at the BBQ was echt gruwelijk inderdaad.

Tot nu wordt er bij elk hiphop concertw aar ik geweest ben gewoon gerookt, is echt niet te stoppen.....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-11-2008 om 17:42:05
Nas zn tracklist vondt ik heel tof ja, veel van Illmatic It Was Written en van elke cd de dopeste tracks. Maakte voor mij in ieder geval hoogte punt met De La Soul...
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 02-11-2008 om 17:43:36
ik snap mos def niet..... zoveel dikke tracks gemaakt en gewoon geen 1 gedaan
Supernatural was de baas
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Paupert
KenJeDat.net
Gepost door Paupert op zondag 02-11-2008 om 18:00:01
Had hier best bij willen zijn maar damn, veel gekanker rondom de show heen zo te lezen. Krijg je als het niet door Nederland zelf is geregeld denk ik.
----------------------------------------
Ik heb geen dampo nodig om los te komen.
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.