Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
damn ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
ja las het, triest.. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
pff heftig | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Die extreem rechtse Haider is ook al doodgegaan in een ongeluk. En dat op één dag... ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Leven is hard. RIP. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
wat is dat voor grap? staat een serieus bericht over hoe die man een auto ongeluk kreeg, staat er een autoverzekering reclame onder, wtf [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2008 @ 19:51:46 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is wel een beetje morbide ja. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ad.nl Staat het ook dus grap? nee denk het niet. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
te dom om te poepen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ze hebben het weg gehaald volgens mij, gelukkig heb ik nog een screenshot Quote: Tariq schreef op 11-10-2008 @ 19:56 Ad.nl Staat het ook dus grap? nee denk het niet. ik doelde meer op dat reclame stukje, [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2008 @ 20:07:40 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Hebben ze ook niet bewust gedaan.. Daar zijn computerscriptjes voor.. Desalniettemin is het wel lullig.. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Maare schaduw hoe bevalt je baan. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
hey schaduw jij doet toch een opleiding richting politie enzo? ik moest voor school foto's maken in breda, op een soort van platte land/industrie terrein zie ik in een sloot opeens 7 vuilniszakken, ik heb er een foto van gemaakt, maar straks zit er een lijk(en) in ofzo of chemisch afval, moet ik die foto's aan de police geven? [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2008 @ 20:11:38 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Kun je niet ff die zak aan de kant duwen en ff knijpen ofzo, botjes voelen hard en geld zacht. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
7 vuilniszakken vol geld is niet niks! ff een vraagje; kan je een livestream ook 'terugspoelen'? zodat ik de uitzending van vanmiddag in mp3 kan krijgen? | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Upload ze gewoon, dan beoordelen wij wel wat erin zit. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Hollllaaand | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Tijd voor een filmpje. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
het is allemaal een droom ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
hoe de fok moet ik die shit uploaden? | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
wat een kutfilmpje zeg nieroth ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Koooloten man, de ogen nog net zo dichtzitten hiero ![]() | ||
![]() | ![]() |
http://nl.youtube.com/watch?v=Y_7DOq7Ygo4 hoe sick is deze clip, track trouwens ook dikkie dik! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
Gisteren DJ Friss en DJ Irie in lwd, was dope! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 12-10-2008 @ 12:42 http://nl.youtube.com/watch?v=Y_7DOq7Ygo4 hoe sick is deze clip, track trouwens ook dikkie dik! idd erg dope ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe jujujuju ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
verse track inderdaad arihesj ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
jujujuju! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
greengang gaat op 1 komen bij 101, nice ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
En terecht. Crack crack nikkuh! ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha jujujuju! ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
Een fenomeen!![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2008 @ 20:06:23 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
de lama's begint nu @ nederland 3. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe, ze gebruiken de begintune van Jump Around voor het superheldenspel. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Was erg leuk hehe. Vooral die superhelden shit, had ik nog nooit gezien. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Word, ik dacht dat ze al opgehouden waren trouwens? Wanneer is het echt afgelopen? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
dit is het laatste seizoen van ze, maar hij was wel weer lauw ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het al een langer dan een jaar niet meer gekeken, vind nu wel een mooi moment om alles in te gaan halen ghehe. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Spirit, ik dacht net hetzelfde. Al die gemiste afleveringen een keer kijken als ik niet kan slapen of zo. Jump Around viel me ook op ja ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ze staan allemaal op internet, en nog veel extra's. je kan nu ook die dvd's kopen voor maar 5,73 geloof ik, dan word je lid van BNN en betaal je 5,73 per jaar. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
http://anti-urban.hyves.hyves.nl No shit?? | ||
![]() | ![]() |
Gelijk even gevraagd wat ze van echte hiphop vinden daar. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
JUJUJUJU!!!!! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
En naiëve meisjes vallen als een blok voor die stoere :sortof: gozers met zoveel 'bling bling'! Totdat ze erachter komen dat ze van binnen helemaal rot zijn en alleen maar geven om hun geld en uiterlijk. Ze hebben het alleen maar over het leven van de 'straat'. Ik zou zeggen, ga van de straat af en zoek een normaal leven! In plaats van andere mensen ermee lastig te vallen! haha woord.. ga van de straat sukkels !! | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
wat een ongelofelijk trieste hyve trouwens. ![]() | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Moggel! ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Maar zonder de straat kom ik niet op mijn werk... Moet ik dan thuiz blijven zitten en een uitkering vangen ofzo? Wat willen ze nou eigenlijk? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
het leven draait om geld en uiterlijk!!! en straatzijn ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |