Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
He ik luister altijd Blaxtar hij is slim met slimme lines net als BangBang echte slimme hiphop is wel leuk!!! ben ik nu toch urban??? ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
ja. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
kut ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ow,ben jij het Melle,nee dan niet.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
ik schrok al! ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: Patta schreef op 13-10-2008 @ 11:50 wat een ongelofelijk trieste hyve trouwens. ![]() Ja, word naar jou, gewoon irritant om dat te lezen. ---------------------------------------- Sabr | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
ach veel mensen hier praten precies hetzelfde over metal/gothic/hardcore/emo enz. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
![]() Ik moet overleven vriend, ik moet me hyves bijhouden, gel kopen, geen grappen maken vriend ik stuur me vader op je af! ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Ik vind die hyves eingelijk wel interessant.. Vind het wel grappig om te lezen.. Vooral omdat ze het verschil tussen urban en hiphop niet weten.. ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Achterlijke vegetarische kaffer. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Boeren zijn niet zo slim Nee in je blote kont op een podium gaan staan, dan ben je pas goed bezig ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe wat een gast hij komt echt niet uit zn woorden die boeren slachten hem af. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
boeren! damn, wat een weekend weer voorbij ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
jezus wat een nerd | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Grasvodka is echt de shit! | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Zelfgestookte vodka is nog meer de shit! ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Wat? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
o | ||
Niet waar. Grasvodka is één van de weinige goede producten uit Polen en beter als moonshine vodka. Ik brand liever niet mijn slokdarm weg. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
beter dan. | ||
Bla. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Je weet niet ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
![]() | ![]() |
met dank aan outshining | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
martini is toch veel lekkerder dan vodka. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
- Thomas, zegt: ik zong vroeger altijd - Thomas, zegt: alittle bit of jasica in my ass - Thomas, zegt: ![]() - Thomas, zegt: maar k wist niet wat ikzong Haha, met dank aan Thomas, flikkooooooooor ---------------------------------------- Sabr | ||
Quote: Eleonore schreef op 13-10-2008 @ 21:58 martini is toch veel lekkerder dan vodka. Vrouwendrankje.. | ||
![]() | ![]() |
![]() ej wat ga je mn naam zomaar in slowchat zetten, sst | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 13-10-2008 @ 22:01 ![]() ej wat ga je mn naam zomaar in slowchat zetten, sst The coke made me do it, bitch. ---------------------------------------- Sabr | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 13-10-2008 @ 22:02 Paint it black is echt een van de beste nummers ooit. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
More milfs! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
![]() | ![]() |
more pils! | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Drugs are bad. mmkay. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En zo is dat. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Drugs is mijn vriendje zolang die zacht is ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
haha lol californication nieuw seizoen op cc, leuke eerste aflevering weer, wazig einde | ||
![]() | ![]() |
heb 1e en tweede al gezien, zijn wel nice. maar wordt nog wel weer beter denk ik | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
moedermelk ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
!klim erom | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Californication is misschien de meest dramatische serie die ik ooit heb gezien. Komop Thomas, stop met crap kijken en ga weer smoken, we missen je man. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
![]() dit weekend weer gesmoked, vandaar dat ik weer zulke chille postst had. maare spirit, californication is echt een goede serie.. je weet echt niet. sprrt! | ||
Southpark ftw! ---------------------------------------- Sabr | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoef geen californication te zien om drugs en bonen mee te maken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2008 @ 23:20:44 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
hoor hem ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 13-10-2008 @ 23:20 Southpark ftw! ![]() Maar alles goed dan? Nog wat tofs te zeggen/delen? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Yeh, alles goed hier. Met u ook? Ik heb zin in een winterslaap tot aan april en Thomas is een pipo. Wat jij? ---------------------------------------- Sabr | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
onee toch niet Dussssss iemand die weet hoelaat heroes online staat ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2008 @ 00:30:10 ] | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=28223 voten svp. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |