Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
dap
038
Gepost door dap op maandag 17-11-2008 om 18:32:04
Tros Radar bijt zich vanavond vast in Ticketservice

Quote:
Al jaren baal ik van Ticketservice, het bedrijf dat zogenaamd service verleend bij de aankoop van je concertkaartjes. In werkelijkheid betaal je een veel te hoog bedrag voor iets dat je nauwelijks service kunt noemen. Als je geluk hebt, staat er iemand achter de machine die er verstand van hebt. Op piekmomenten is het een roulette en het systeem is zo verouderd, dat technologische vernieuwing bijna onmogelijk is. Tros Radar is dat ook opgevallen en bijt zich vanavond vast in Ticketservice.

"Radar duikt in de merkwaardige wereld van de concertkaartjes. De servicekosten reizen de pan uit. En de zwarte markt overschaduwt de legale kaartjesverkoop. Radar zoekt uit hoe het zit", luidt de aankondiging op de website.

Volgens mij kan er maar een conclusie mogelijk zijn: het in rekening brengen van 3,15 euro servicekosten op een kaartje van 15 euro is voor 80% pure diefstal. Zeker wanneer je een niet-stabiel systeem hebt, kaarten niet kosteloos worden opgestuurd en de telefonische verkoop op piekmomenten (à 0,70 eurocent per minuut) onbereikbaar is.

Ben erg benieuwd wat Antoinette Hertsenberg en haar team naar boven hebben weten te halen. En ik ben ook erg benieuwd wat de nieuwe ticketpartner van Mojo (vanaf 1 januari 2009) voor verbeteringen weet door te voeren. Hopelijk daar vanavond ook meer over.

Radar is om 20.30 uur te zien op Nederland 1.

Liquid
Gepost door Liquid op maandag 17-11-2008 om 18:37:19
Hele dikke word naar die servicekosten! Erger me daar altijd aan, want service krijg je niet of nauwelijks. Ook zo idioot dat als ik in 1x 3 kaartjes koop (en dus maar 1 keer service vraag) ik gewoon 3 keer servicekosten moet betalen.

Verder heb ik gelukkig nooit last van zwarte markt taferelen omdat ik nog nooit naar zo een enorm populair concert ben geweest, maar die zwarte markt handelaren/sites mogen inderdaad ook wel eens aangepakt worden.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op maandag 17-11-2008 om 18:37:20
illegale kaart doorverkoop, van die mensen die 10 kaarten kopen om ze per stuk voor het dubbele door te verkopen,
zet ze allemaal ff tegen een muur, hekel heb ik eraan.
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 17-11-2008 om 21:21:04
Dat zullen ze vast niet aanpakken, kruimelboefjes, gaat juist om bedrijven die dat professioneel doen.
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 17-11-2008 om 21:24:10
Ja maar die bedoelde ik ook, van die semi-officiële sites die dan kaartjes inkopen en te koop hebben voor 50-100% extra bovenop de normale prijs (en vaak ook voor niet eens uitverkochte dingen).
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 17-11-2008 om 21:26:01
Reageerde ook meer op Dutchnelson's opmerking
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 17-11-2008 om 22:59:55
hmz zie dit topic nu pas, nog wat uitgekomen?
service kosten zijn vaak inderdaad belachelijk, want service kan je het niet noemen
----------------------------------------
Jos de Boss
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 17-11-2008 om 23:23:00
Qua hiphop heb ik nooit last van de zwarte markt maar bij harddance feesten waar ik soms naar toe ga heel vaak....idd aanpakken.
Servicekosten-verhaal is bekend en veel te hoog
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.