Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 05-02-2009 om 17:23:17
Quote:
Snacky schreef op 05-02-2009 @ 16:09
(...)

Ik spreek enkel voor Ajax, maar hoe kom je erbij dat wij verwend zijn?
Het feit dat Ajax, ondanks een decennia van matigheid, de meeste seizoenskaarten heeft verkocht, betekent zeker niets?

Het frustreert mij persoonlijk, dat v. Basten pes in het echt aan het spelen is, iedere keer weer met zijn half gebakken ideeën, de jong in de spits???
Het feit dat Ajax 3e staat is in mijn ogen grotendeels te wijden aan een opstelling die tot nu toe geen continuïteit kent, het is een jong team die totaal niet tot zijn recht komt op dit moment, dat frustreert Ajax supporters, niet het feit dat az en twente boven ons staan, het is het feit dat ze ONNODIG boven ons staan.


Naamsbekendheid.

Als je voor Ajax bent en je gaat zeuren over een decennia "matigheid" neem ik je al niet meer serieus.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 05-02-2009 om 17:25:26
Quote:
Snacky schreef op 05-02-2009 @ 16:09
Het feit dat Ajax 3e staat is in mijn ogen grotendeels te wijden aan een opstelling die tot nu toe geen continuïteit kent, het is een jong team die totaal niet tot zijn recht komt op dit moment.


Volgens mij was dat met Oranje idem dito dus dit had je al lang en breed aan kunnen zien komen..
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 05-02-2009 om 17:34:05


gezeur over verdient of niet, had je het maar niet zo ver moeten laten komen blabla.. tuurlijk speelde we slecht maar wat maakt dat nou uit tegenwoordig in de nederlandse mickeydivisie? zolang je wint is het prima dus wordt je gewoon bestolen door een kkhans met ze kkvlag klaar...

blijf trouwens pieckenhagen goeie keeper vinden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2009 @ 17:36:30 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 05-02-2009 om 21:36:46
KAARTJE VOOR FIORENTINA-AJAX besteld !!!!
en busreis gefixt + hotel...
fucking gruwelijk !!!

Alleen goed checken hoe het nou werkt, Maffe misschien dat jij het weet....
Mijn seizoensclubcard is nu dus opgenomen in het systeem, en bij het stadion moet ik hem scannen voor een ticket? en dan met ticket + ID kaart naar stadion?

Heb wel bevestiging p/email namelijk maar geen e-Ticket en ze worden niet verzonden, morgen even bellen naar supporterszaken voor alle ins en outs..!

maar goed
mn eerste europese uitwedstrijd WHUAT!
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 05-02-2009 om 22:04:18
@ Nickert, wij staan met 2-0 achter en dan wordt je wat minder enthousiast. Maar na elke goal die gescoord werd wordt er ook weer gezongen en aangemoedigd.

Feyenoord stond met 1-0 voor en alsnog alleen maar negatief

en hoeveel seizoenskaarten je verkoopt heeft natuurlijk geen ene kanker te maken met het wel of niet verwend zijn

Zondag naar Utrecht uit, over vanavond ga ik het niet eens hebben. Begonnen goed, maar we zijn zwaar overklast
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 05-02-2009 om 22:38:40
het vertrek van stevens lijkt psv goed te hebben gedaan oO
dap
038
Gepost door dap op donderdag 05-02-2009 om 22:45:43
hehe mooie uitslag tegen ado
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 05-02-2009 om 22:57:04
Jong Willem II - Jong NAC Breda voor de beker vond vandaag plaats.

Blijkbaar was er naderhand een vechtpartij met wapens van 50 NAC supporters tegen 200 WII'ers.

WAT EEN ONZIN! HET IS NOG WEL DE JEUGD

Waar moet dit heen met het voetbal?
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 05-02-2009 om 23:07:54
Quote:
MuSS070 schreef op 05-02-2009 @ 22:04
@ Nickert, wij staan met 2-0 achter en dan wordt je wat minder enthousiast. Maar na elke goal die gescoord werd wordt er ook weer gezongen en aangemoedigd.

Feyenoord stond met 1-0 voor en alsnog alleen maar negatief

en hoeveel seizoenskaarten je verkoopt heeft natuurlijk geen ene kanker te maken met het wel of niet verwend zijn


Maar die negativiteit heeft te maken met dit seizoen (vorige eigenlijk ook). Iedere keer gaat het weer mis en als je verwacht top 5 te spelen maar je staat 12de valt dat tegen. Daarbovenop is er dit seizoen ook al de hele tijd gezeik rond de spelersgroep.
Mutz
Gepost door Mutz op vrijdag 06-02-2009 om 00:07:15
heerlijke wedstrijd jammer dat er gvd geen bier werd verkocht, terwijl er nog geen 100 in het uitvak zaten
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 06-02-2009 om 01:59:18
Quote:
Ajax wacht op de heer Pannenkoek
06-02-09
De Supporter die na afloop van de wedstrijd tegen Heerenveen zijn mening gaf aan het adres van Marco van Basten, mag zich verheugen op een uitnodiging van Ajax. Dat de fan die binnen Ajax inmiddels als 'pannenkoek' door het leven gaat een stadionverbod heeft gekregen spreekt Ajax-voorlichter Miel Brinkhuis tegen.

Afgelopen dinsdag tegen Heracles was de supporter niet aanwezig in de Arena. Niet omdat hij niet kon of uit protest, nee, zijn seizoenskaart is tijdelijk ingenomen. Ajax-voorlichter Miel Brinkhuis laat hierover weten, 'Dat de supporter in kwestie een stadionverbod riskeert omdat hij pannenkoek heeft geroepen is absoluut niet waar. Wel willen wij graag van hem weten hoe hij vanuit een vak op de tweede ring het voor elkaar heeft gekregen om op de eerste ring te komen en precies boven de spelerstrap is beland. Ook vragen wij ons af hoe hij langs de bewakingsmensen is gekomen en of hij ze heeft bedreigd. Mocht dat zo zijn dan beraad Ajax zich op maatregelen'.
Ajax heeft de supporter inmiddels gebeld en wacht nu tot hij zich meld bij de club.

Bron: Sportwereld.nl


Dat slaat ook weer alles.. Gelijk gaan onderzoeken zoiets.. scc innemen.. hoorde ook al iets van een sv zoals bericht al zegt maar valt mee gelukkig..

Quote:
KRStarr schreef op 05-02-2009 @ 21:36
KAARTJE VOOR FIORENTINA-AJAX besteld !!!!
en busreis gefixt + hotel...
fucking gruwelijk !!!

Alleen goed checken hoe het nou werkt, Maffe misschien dat jij het weet....
Mijn seizoensclubcard is nu dus opgenomen in het systeem, en bij het stadion moet ik hem scannen voor een ticket? en dan met ticket + ID kaart naar stadion?

Heb wel bevestiging p/email namelijk maar geen e-Ticket en ze worden niet verzonden, morgen even bellen naar supporterszaken voor alle ins en outs..!

maar goed
mn eerste europese uitwedstrijd WHUAT!


Ehh tja je heb je kaart geactiveerd...je print de bevestigingsmail uit voor de zekerheid en die neem je mee en je kan erheen...je krijgt nog wel een brief van Ajax met info maar uiteindelijk komt het erop neer dat je moet bij het uitvak ergens ff je kaart laten scannen...dan krijg je een ticket en ken je erin...dat is alles.

Zou trouwens in florence op wedstrijddag niet in kleine groep gaan lopen..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2009 @ 02:03:37 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 06-02-2009 om 02:06:32
Dat zou ik inderdaad niet doen want dan word je zakje joden goud gestolen.

deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 06-02-2009 om 03:05:36
hahah, masterlijke aflevering.
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 06-02-2009 om 03:33:10
Quote:
Mutz schreef op 06-02-2009 @ 00:07
heerlijke wedstrijd jammer dat er gvd geen bier werd verkocht, terwijl er nog geen 100 in het uitvak zaten


Nja, het gouden vocht is wel aangenaam.
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 06-02-2009 om 07:47:46
zondag feyenoord uit ook maar doen als ik toch bezig ben, komt een goede groep als het goed is, 7 bussen en nog een halve combi..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 06-02-2009 om 09:28:00
gek he op een donderdagavond om 8 uur in eindhoven Mutz,
zondag naar Utrecht, 22 bussen, 1200 man.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 06-02-2009 om 11:40:29
http://www.sportweek.nl/voetbal/85405/Kaka_tattoo-blunder_van_een_Manchester_City_supporter
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 06-02-2009 om 11:57:44
Leuke vrienden heb je dan.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 06-02-2009 om 12:03:35
haha ik zou hem ook snitchen, is toch geweldig haha
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 06-02-2009 om 12:24:44
Hehe, wat een knurft.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 06-02-2009 om 12:54:24
Quote:
Ontevreden supporters leggen deze morgen Ajax-training stil
06-02-09
De Ajax-training van vanmorgen is onderbroken door ongeveer dertig supporters die veld betraden. Vooraf stonden de fans voor het supportershome langs het trainingsveld leuzen te roepen. Ajax-trainer Marco van Basten ging de dialoog aan. Later begaven de fans zich richting de ingang van het trainingsveld, alwaar een worsteling ontstond met een suppoost bij het toegangshek.


AjaxF-side.NL
Van Basten ging ook op het veld in gesprek met de supporters. Ook Urby Emanuelson voegde zich binnen de hekken bij zijn trainer, om de gemoederen van de ontevreden fans te sussen.

Op dit moment zijn alle hekken van het trainingsveld op slot gedaan en kunnen spelers, technische staf en de aanwezige journalisten het trainingsveld niet verlaten.

Later meer...


----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 06-02-2009 om 12:57:35
Emanuelson die een ruzie komt sussen
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 06-02-2009 om 13:20:25
Die malle Ajacieden toch...

Ik zal jullie nooit begrijpen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2009 @ 13:21:52 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Mutz
Gepost door Mutz op vrijdag 06-02-2009 om 13:26:08
idd Twister, na 3 wedstrijden hommeles, daarvoor werden ze (alweer) kampioen gekroond
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 06-02-2009 om 13:29:52
Van der Wiel en Braafheid geselecteerd voor NL elftal! Denk je dat je zulke grappen wel gehad hebt met van Basten.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 06-02-2009 om 13:42:27
Braafheid is op dit moment één van de beste verdedigers van NL, goede keuze. Denk dat hij beter en zekerder is dan Mathijssen.

Van der Wiel zou het bij Nederland B kunnen proberen
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 06-02-2009 om 18:06:49
Quote:
Twister schreef op 05-02-2009 @ 17:23
(...)

Naamsbekendheid.

Als je voor Ajax bent en je gaat zeuren over een decennia "matigheid" neem ik je al niet meer serieus.


naamsbekendheid? alsjeblieft zeg... een naam verdien je.

Ik ben vrij jong, en ben ingehaakt op voetbal rond 95, dus als jij niet kan begrijpen dat ik het na die periode matig heb gevonden kan ik jouw niet serieus nemen.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 06-02-2009 om 18:09:54
Dat is dan wederzijds.

Dus jij vind de derde plaats met kans op kampioenschap matig? Dan mag je blij zijn dat je voor Ajax bent jongen. En ja, vergeleken met "droomjaar" 95 is het wel wat minder. Maar alsjeblieft, noem het niet matig. Dat is gewoon lelijk.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 06-02-2009 om 18:58:58
Met alle respect voor overige clubs hoor voor ajax is dat gewoon matig...en dat komt inderdaad door resultaten uit het verleden...we horen gewoon kampioenschap te behalen, zo niet tot de lastminute nadrukkelijk mee doen..
dus ja nu is het matig...
geen beker
geen kampioen

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op vrijdag 06-02-2009 om 19:50:59
toby alderweireld zit ook in de belgische selectie van de beloften! heb hem nog nooit zien spelen, maar v basten zou er tevreden over zijn?
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 06-02-2009 om 21:08:22
Quote:
KRStarr schreef op 06-02-2009 @ 18:58
Met alle respect voor overige clubs hoor voor ajax is dat gewoon matig...en dat komt inderdaad door resultaten uit het verleden...we horen gewoon kampioenschap te behalen, zo niet tot de lastminute nadrukkelijk mee doen..
dus ja nu is het matig...
geen beker
geen kampioen


Juventus, AC, Inter verwachten alledrie kampioen te worden. Er zijn bijna geen clubs die elk jaar kampioen worden, dus je hebt gewoon onrealistische verwachtingen.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 06-02-2009 om 22:31:28
Quote:
KRStarr schreef op 06-02-2009 @ 18:58
Met alle respect voor overige clubs hoor voor ajax is dat gewoon matig...en dat komt inderdaad door resultaten uit het verleden...we horen gewoon kampioenschap te behalen, zo niet tot de lastminute nadrukkelijk mee doen..
dus ja nu is het matig...
geen beker
geen kampioen


zie je nou waarom de rest van nederland zo hard lacht als ajax verliest?
omdat jullie jezelf steeds weer op het hoogste treetje zien, waardoor het resultaat bijna alleen maar kan tegenvallen, zeker met deze selectie..
en daarom moeten jullie de laatste jaren elke week weer vloeken dat je tegen het achterwerk van andere clubs aan kijkt..
het enige waar ik me in zou kunnen vinden in kritiek die Ajacieden op hebben is het niet plaatsen op CL en dat heeft inderdaad heel veel invloed gehad op de prestaties van de laatste 2 jaar denk ik.

en nu zeiken op AZ kut club enzo, maar wij weten gelukkig wel wat het is om Eerste-divisie voetbal aan te zien, iets waar Ajax nooit in de buurt is gekomen.

en daarom vind ik het inderdaad verwend gedrag, t mag ook wel eens een jaartje niet lukken, dan is je enthousiasme alleen maar groter als et weer bergop gaat (en ja dat zeg ik uit AZ-oogpunt aangezien die daar zelf inzitten)
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 06-02-2009 om 22:36:35
AZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZAZ

------------AA-------------------ZZZZZZZZZZZZZZZ---------
---------AA--AA-----------------------------------ZZZ-----------
-------AA-----AA-------------------------------ZZZ--------------
------AA-------AA--------------------------ZZZ------------------
-----AAAAAAAAA----------------------ZZZ---------------------
----AA----------AA------------------ZZZ-------------------------
---AA------------AA-------------ZZZZZZZZZZZZZZZ--------


(AZ)
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 06-02-2009 om 22:43:14
Doen jullie AZ fans ook met die klappertjes klapperen?
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 06-02-2009 om 22:45:03
ja
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 06-02-2009 om 22:46:31
Ik weet genoeg
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 06-02-2009 om 22:46:52
haha successupporter

ik laat ze meestal liggen maar in mijn vak wordt er nauwelijks geklapt met die dingen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2009 @ 22:47:31 ]
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 06-02-2009 om 22:47:40
ja? dus wat is daar mis mee?
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 06-02-2009 om 22:48:34
Niks, vind het (zacht uitgedrukt) alleen niet echt een vette manier om je club aan te moedigen.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 06-02-2009 om 22:49:14
ach zo ben ik
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 06-02-2009 om 22:49:32
dat komt ook omdat we maar een heel klein deel echte supporters hebben.. vroeger waren het nog dope tijdenin de Hout , net als De Meer voor Ajax was..

nu is 2/3e van het AZ publiek onder de 14 of in pak
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 06-02-2009 om 22:49:51
jij bent zeker voor ajax aangezien je zo reageerd?
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 06-02-2009 om 22:51:29
jij bent zeker pas 4 jaar AZ-fan?
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 06-02-2009 om 22:52:32
Ik begrijp het man. Bij ons begint dat nu ook te komen. Ooit hadden wij (NAC) zonder twijfel de beste supporters van NL, maar tegenwoordig is het allemaal wat minder en komen we niet eens in de top 3 als je het mij vraagt.

Is toch jammer. Het lijkt iets met stadions te maken te hebben, aangezien het bij ons op de Beatrixstraat vroeger ook beter was.

Nu zijn er momenten in de wedstrijd dat het bijna helemaal stil is, zelfs op ons "traditionele" supportersvak.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 06-02-2009 om 22:53:39
Quote:
Bizzy_D schreef op 06-02-2009 @ 22:51
jij bent zeker pas 4 jaar AZ-fan?


nee
----------------------------------------
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 06-02-2009 om 22:57:09
Quote:
Feyenoord bevestigt interesse van groep investeerders

Een woordvoerder van Feyenoord bevestigde op AD.nl de berichtgeving in NRC Handelsblad over de interesse van een groep Rotterdamse ondernemers om te investeren in Feyenoord. Ook bevestigde hij de namen van de ondernemers Michel Perridon en Rob Slotboom als eventuele investeerders. Andere namen wilde de zegsman van Feyenoord nog niet kwijt. "Het gaat om een serieuze brief van serieuze mensen. Deze personen zijn ook al langer bij de club bekend, omdat ze op diverse manieren participeren in Feyenoord. Wat ze nu concreet van plan zijn, kan ik nog niet zeggen. We gaan snel met elkaar aan tafel."


Quote:
Ondernemers willen fors investeren in Feyenoord
Geplaatst door Dick | Datum: 06-02-2009 | Bron: NRC| | Voeg dit artikel toe aan MSN Reporter
Een groep Rotterdamse ondernemers is bereid fors te investeren in Feyenoord om voetballers aan te kunnen trekken die de club weer naar de top van de eredivisie moeten brengen.

Dat blijkt uit een vertrouwelijke brief die de Rotterdamse ondernemer Ad Sint Nicolaas namens de groep Feyenoordgezinde ondernemers heeft gestuurd aan de voorzitter van de raad van commissarissen Dick van Well.

„Het is altijd fijn als ondernemers financieel hun nek willen uitsteken voor Feyenoord”, zegt Van Well. „Wij zoeken mensen die substantieel in de club willen investeren.” Feyenoord, elfde in de eredivisie, heeft de komende jaren zo’n 60 miljoen euro nodig. Binnenkort gaan de ondernemers met de club in gesprek.

Michel Perridon van elektronicaconcern Trust is één van die ondernemers: „Wij willen investeren, want Feyenoord hoort in de top van de eredivisie en moet meespelen op Europees niveau.” Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV is „bereid om ze te steunen”.Juist bij de huidige crises – bij zowel de club als de economische – moet je ze helpen, vindt hij. Volgens Peter Goedvolk van Argos Oil kan een grote groep gemobiliseerd worden, „maar er moet een goed businessplan van Feyenoord zijn”.

De ondernemers willen aandelen in Feyenoord kopen en op deze manier ook zeggenschap hebben over hun geïnvesteerde geld. „Wanneer het weer goed gaat met de club, kan Feyenoord deze aandelen weer terugkopen”, zegt Perridon. De investering geldt als een „overbruggingskrediet”. Volgens Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, „valt te praten” over de verkoop van aandelen.


Feyenoord met money in the bank?

Yessssss we can.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 06-02-2009 om 23:01:01
Heb je jullie selectie wel eens gezien?

Yes, you already could.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2009 @ 23:01:18 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 06-02-2009 om 23:04:18
Feyenoord gaat ook Affelay en Suarez kopen om gewoon in het tweede te laten rijpen.

Yesssssss we can.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 06-02-2009 om 23:05:05
duurt nog minstens een half jaar Nickert, eerst maar eens in de Eredivisie zien te blijven
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 06-02-2009 om 23:05:27
en vd vaart, huntelaar en drenthe.. want die moeten toch weg bij real
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.