Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.vi.nl/NieuwsItem/SuperserieMourinhoThuisZevenJaarOngeslagen.htm wat je ook van hem vindt, dit is wel erg indrukwekkend ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe dat is best ziek. | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
knaap dribbelt wayne rooney voorbij ![]() https://www.youtube.com/watch?v=7zTaISXB_ao&eurl=http://www.hln.be/hln/nl/1301/Premier-League/article/detail/698366/2009/02/16/Knul-speelt-Rooney-knap-door-de-benen.dhtml [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2009 @ 20:30:25 ] ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
dikke actie ---------------------------------------- beng! | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
dat moet wel pijnlijk zijn voor rooney hehehehe dat hadden ze beter bij c.ronaldo gedaan ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
zwolle winnaar 4e periode, djeah! | ||
![]() | ![]() |
voetballen ze ook in zwolle dan? ---------------------------------------- beng! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/GefloptBijTopdrieQuiz.htm Ik weet er werkelijk geeneen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ik zie er zo 8 'op-het-puntje-van-je-tong-liggende' gevallen.. maarja ik ben geen fan van topdrie dus | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Pittige inderdaad... alleen een paar psv'ers, meer ook niet... [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-02-2009 @ 14:18:46 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Zet die van PSV dan alvast neer Mutz, dan hebben we ze straks alle ajaxspelers als omebob is langsgeweest (KRStarr en Maffedodo zullen als nepsupporters weinig inbreng hebben), en dan alleen nog een feyenoorder zien te vinden en dan hebben we alles ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Ivica Kralj (K) Ferreyra (blauw uitshirt midden) Leandro Bomfim (meest linkse rij midden) Michael Ball (linksboven ergens) Diego Tardelli (lillike vent) Georg Koch (K) Marcos (onder, zwart wit) eentje weet ik er niet, ligt op t puntje van me tong, namelijk die rechtsboven. wie waar bij hoort zoek je zelf maar uit ![]() voor de rest weet ik er ook daadwerkelijk geen een, ofja linksonder dan [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-02-2009 @ 15:17:51 ] | ||
![]() | ![]() |
Marquinho is dat Ajacieden: Gabrich,Roger,Daniel Cruz,Juanfran, ???, Kinkladze, Urzaiz, Soetaers [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-02-2009 @ 15:18:32 ] ---------------------------------------- beng! | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
ah kijk, heb ik trouwens wel al ingevuld volgens mij, alleen niet goed gespeld. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
3e rij tweede van links Juanfran.. enige die ik zo op het eerste oog weet ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
nou nickert en deking nog? ![]() | ||
![]() | ![]() |
die met die krulletjes boven Urzaiz is van nog niet zo lang terug, ten tijde van Gullit. Die ligt echt op het puntje van mijn tong ---------------------------------------- beng! | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Shit ik dacht Ekramy, maar noh, keeper trouwens maar hij lijkt er wel op | ||
![]() | ![]() |
ik dacht ook Ekramy,daarna Saidi maar het is Magrao ---------------------------------------- beng! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 16-02-2009 @ 22:47 ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Cory Gibbs - Michael Ball - Ivan Gabrich - Arco Jochemsen - Marquinho Roger - ??? - Osmar Daniel Ferreyra - Daniel Cruz - Bruno Basto Leandro Bomfim - Juanfran - Jorge Acuña - Diego Tardelli - Mariano Juan Gerson Magrão - Ivica Kralj - Georgiou Kinkladze - Philippe Léonard - Georg Koch Ismael Urzaíz - ??? - Marcos - Tom Soetaers - Radoslav Samardzic ---------------------------------------- beng! | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
ah nee geen andere bronnen, Feyenoorderts hier hadden em op moeten lossen ![]() | ||
![]() | ![]() |
hebben ze nog 2 leuke om te vinden want die heb ik werkelijkwaar nog nooit gezien/of van gehoord ---------------------------------------- beng! | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 18-02-2009 @ 15:31 hebben ze nog 2 leuke om te vinden want die heb ik werkelijkwaar nog nooit gezien/of van gehoord Ik van de rest eerlijk gezegd ook niet, op een paar na dan. Sommigen echt.... NOOIT | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe muss ![]() ---- lullig voor mario/nec.. eerste tien minuten twijfelachtig, daarna degelijk spelen en dan van 40e tot 45e minuut zo lullig 2 goaltjes weggeven, ben benieuwd naar de 2e helft.. ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: e wedstrijden tussen de eerste elftallen van Ajax en Feyenoord worden de komende vijf jaar zonder de supporters van de bezoekende club gespeeld. Dat is het resultaat van het overleg dat woensdagavond plaatsvond tussen de burgemeesters Cohen (Amsterdam), Aboutaleb (Rotterdam), bestuurders van Ajax, Feyenoord en de KNVB. De periode van afkoeling wordt na twee jaar geëvalueerd, waarna de termijn eventueel ingekort kan worden. Dit heeft de KNVB woensdagavond laten weten. De beslissing volgt op de incidenten van afgelopen week, van de wedstrijden van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams. Ondanks eerdere waarschuwingen die de clubs en burgemeesters aan de aanhang hebben gegeven, is er blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren. Naar aanleiding van supportersrellen is in 2005 door de burgemeesters, clubs en KNVB destijds afgesproken dat als er zich bij volgende wedstrijden weer ongeregeldheden zouden voordoen dit �vijf-jaren-regime� van kracht zal worden. De bovenmatige inzet vanuit de politie en clubs hebben er bij de laatste edities van de duels tussen Ajax en Feyenoord niet toe geleid dat het rond de duels rustig bleef. Ook bij een duel tussen de beloftenteams van beide clubs ging het vorige week mis. Beloften Burgemeesters, clubs en KNVB vinden de incidenten van de afgelopen weken, afgelopen zondag werd de Klassieker gespeelde, aanleiding om deze periode van afkoeling in te voeren. Voor de beloftenelftallen geldt zelfs dat de onderlinge duels de komende twee seizoenen helemaal zonder publiek worden gespeeld. Ajax heeft aangegeven het eerder afgesproken convenant te respecteren. "We kennen het convenant, we weten dat er ongeregeldheden zijn geweest. Dat betreuren we. We kunnen niet anders dan dit respecteren. Ajax is wel blij dat de periode na twee jaar wordt geëvalueerd. De club blijft op het standpunt dat fans van beide clubs bij de wedstrijden aanwezig moeten kunnen zijn", liet woordvoerder Miel Brinkhuis van de Amsterdamse club woensdagavond weten. :S | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 18-02-2009 @ 15:27 Cory Gibbs - Michael Ball - Ivan Gabrich - Arco Jochemsen - Marquinho Roger - Mauricio Aros - Osmar Daniel Ferreyra - Daniel Cruz - Bruno Basto Leandro Bomfim - Juanfran - Jorge Acuña - Diego Tardelli - Mariano Juan Gerson Magrão - Ivica Kralj - Georgiou Kinkladze - Philippe Léonard - Georg Koch Ismael Urzaíz - Tati Montoya - Marcos - Tom Soetaers - Radoslav Samardzic een aantal Feyenoord die ik kende, maar de rest heel weinig. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ach dat verbod voor uitsupporters kon je al lang en breed zien aankomen.. | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 19-02-2009 @ 09:23 ach dat verbod voor uitsupporters kon je al lang en breed zien aankomen.. Zou wat zijn als het er niet kwam. Zijn uitgebreid in de belangstelling geweest die uitspraken van Cohen en Aboutaleb. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 09:41:44 ] | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
zoveel is er niet gebeurd, spreekkoren waren niet overtuigend en de charges waren ook niet uniek te noemen, zat er dus al aan te komen wat mutz zegt, was al lang al ingepland.. ben benieuwd vanavond.. brr ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Hoelaat begint het? Ik heb vanaf nu officieel carnavalsvakantie (![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Dat verbod was een vooropgezet plan.. Toen ze het aankondigden wist je dat ze het zouden doorvoeren. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Da's makkelijk zeggen achteraf, eerst zouden er maatregelen worden genomen bij spreekkoren, dan zijn er spreekkoren en worden maatregelen getroffen en dan doen ze het met voorbedachte rade? [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 17:13:58 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja er is relatief weinig gebeurd.. aantal opgepakt omdat ze flesjes gooiden maar ME provoceert weer door charges met die knollen van ze.. ouders met kinderen wilden hotdogs kopen hadden geen idee.. spreekkoren beperkte zich ook tot kakkerlakken die zich richting trein begaven met was hamas hams.. toen ze dat aankondigden wisten ze dat er wel iets zou zijn waarmee ze zoiets konden rechtvaardigen.. en ME provoceert even en dan ziet het er allemaal ook weer angstaanjagend uit. Uiteindelijk zeggen ze zelf ook dat alles goed verlopen is die Cohen ook en dan nog dit.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2009 @ 17:51:57 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Jupilerleague naar 12 clubs Quote: De eerste divisie van het betaald voetbal gaat mogelijk terug van twintig naar twaalf clubs. "De KNVB houdt rekening met een scenario waarin de Eerste Divisie nog slechts twaalf clubs telt, die mogelijk meer dan twee keer per seizoen tegen elkaar zullen spelen", schrijft het AD. Nu hebben veel clubs al financiele problemen, en door de crisis zal dat aantal snel stijgen, verwacht Henk Kesler van de bond. Als de sanering vandaag wordt ingevoerd, valt het doek voor: TOP Oss, RBC, AGOVV, Telstar, Eindhoven, Fortuna, Veendam, Dordrecht, Emmen en Omniworld. lijkt me heel sterk dat dit zal gebeuren | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
zijn toch behoorlijk wat clubs, maar zie het ook niet 1,2,3 gebeuren. | ||
![]() | ![]() |
zou mij niets uitmaken eigenlijk. Alle clubs die daar worden genoemd stellen niets meer voor (als ze dat ooit al gedaan hebben). Ik kan zo een paar goeie amateurteams opnoemen die die teams met gemak verslaan ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
BV Veendam![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Speelt Ajax vandaag om 19.45 of 20.45, GMT +1? Kom verschillende tijden tegen en ik zit hier ook nog met een uur tijdsverschil wat het niet logischer maakt. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.tvgids.nl/programma/7751303/NOS_UEFA_Cup:_Fiorentina_-_Ajax/ 20:45 dus. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks, hoop op een leuke open wedstrijd. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Twente ook lekker bezig, 0-1. ![]() | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
NEC-HSV ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
je loopt een daggie achter | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Kenedy ook nog. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
0-1 voor ajax | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Kennedy heuj ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Uitgoaltje in Florence.. goede uitgangspositie sowieso.. Lekker hoor. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Leuk voor jullie. Fiorentina valt me wel tegen zeg. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Spitsen zijn uit vorm, deze mannen leggen de kansen die ze nu hebben er gegarandeerd in, dan sta je gewoon 2á3-1 achter. Maarja knap van ajax dat ze het zo volhouden,. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |