Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op maandag 27-07-2009 om 21:54:47
ja oke haha

maar bij ajax was t wel te opzichtig dit
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 28-07-2009 om 17:43:51
Ach, zolang die fouten komen van Vermeer, Silva of Rommedeahl lig ik er verre van wakker van, denk dat je met een 4-4-2 systeem een sterk Ajax hebt staan.
Als er dan ook nog een sterke ervaren verdediger word gehaald die naast Aldeweireld kan staan dan is er in verdedigend opzicht ook niets meer te klagen denk ik, bovendien heeft Jol heeft zijn zinnen gezet op een nieuwe verdediger dus ik vertrouw er wel op dat het goed komt.

Ik vond Zegelaar en Donald overigens aardig spelen, er werden door Donald nog iets te veel fouten gemaakt om het direct een basis kracht te noemen maar zeker enorme potentie voor de toekomst.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 28-07-2009 om 17:55:49
Quote:
Snacky schreef op 28-07-2009 @ 17:43
Als er dan ook nog een sterke ervaren verdediger word gehaald die naast Aldeweireld kan staan dan is er in verdedigend opzicht ook niets meer te klagen denk ik, bovendien heeft Jol heeft zijn zinnen gezet op een nieuwe verdediger dus ik vertrouw er wel op dat het goed komt.

Dat blijf ik dus zo vermakelijk vinden aan Ajax. Jullie kopen elk jaar zo'n stevige, ervaren mandekker die met veel bombarie binnen wordt gehaald en keer op keer kan diegene de verwachtingen niet waarmaken. Kuffour, Oleguer, Wielaert, vul maar aan.


----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 28-07-2009 om 18:02:29
Ze hebben iemand nodig die het goed organiseert achterin. Voor ze bij Ajax speelden waren Oleguer en Wielaert gewoon goede verdedigers en nu kunnen ze er niks meer van?
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 28-07-2009 om 18:07:17
Dat hoor je mij in ieder geval niet zeggen. Ze krijgen niet de rol toebedeeld die bij ze past.
Ook met het aantrekken van de Zeeuw, prima voetballer maar absoluut niet een leider. Dat hebben we 2 jaar terug met AZ overduidelijk kunnen zien.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 28-07-2009 om 18:09:36
Ik doelde ook niet op jou maar op die Ajax verdedigers die als goede verdedigers binnen komen en er bij Ajax niks meer van baken.

De Zeeuw is bij Ajax overbodig.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 28-07-2009 om 18:49:45
Lindgren, Enoh, Gabri lijken mij ook niet de minste (al moet enoh zich nog duidelijk bewijzen en is gabri nu veelste vaak geblesseerd), maar kan niet zeggen dat hij De Zeeuw overbodig is...voor heel veel teams, en zeker nederlandse 'topteams' nuttig....want ook dat heeft hij wel bewezen bij AZ

Ik moet zeggen dat ik de voorbereidingen niet concreet heb gevolgd dus laat alles wel op mijn afkomen vanaf 't aanstaande weekend
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op dinsdag 28-07-2009 om 18:50:10
Ajax heeft een Frank de Boer type verdediger nodig. Goede inspeel pass en mentaal sterk + een echte leider.
----------------------------------------
Magicozzz
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 28-07-2009 om 18:54:44
Ik blijf er bij dat Vermaelen goed op weg was dat te worden (en Heitinga dat was/is).
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op dinsdag 28-07-2009 om 19:17:34
sja heitinga en vermaelen terug... maja das dromen

eigenlijk moet er een jonge jaap stam opstaan.\ bij ajax
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 28-07-2009 om 19:26:47
Quote:
Rem schreef op 28-07-2009 @ 17:55
(...)
Dat blijf ik dus zo vermakelijk vinden aan Ajax. Jullie kopen elk jaar zo'n stevige, ervaren mandekker die met veel bombarie binnen wordt gehaald en keer op keer kan diegene de verwachtingen niet waarmaken. Kuffour, Oleguer, Wielaert, vul maar aan.



Sorry hoor, maar omdat er 1 trainer is geweest die er een potje van heeft gemaakt betekent dat niet dat dat 'altijd' gebeurd.
Ik vind persoonlijk Aldeweireld een van de beste verdedigers in nl op het moment, dat gaat dit seizoen hopelijk ook een basis plaats betekenen voor de beste belg.
Wielaert is gewoon een drama, Oleguer is een has-been, beide ongelofelijk foute inkopen die nooit gemaakt hadden mogen worden, maar goed je kunt alleen vooruit kijken.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 28-07-2009 om 21:36:09
Wielaert was bij Twente een nuttige verdediger. Bij Ajax ineens niet meer. Dat ligt aan Ajax.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 28-07-2009 om 21:40:43
Je moeder ligt aan Ajax.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 28-07-2009 om 21:42:03
Dan zou de organisatie wel beter zijn.
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op dinsdag 28-07-2009 om 22:40:03
mja maar bij twente lig ook wat minder druk om te presteren dan bij ajax... bij ajax halen ze spelers a la aissati en dan verwachten ze dat ze gaan voetballen zoals ronaldinho
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
michaelll
Gepost door michaelll op dinsdag 28-07-2009 om 22:43:09
Heb jij Ronaldinho ooit zo''n mooie eigen goal zien maken?

----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 29-07-2009 om 00:39:36
Niet dat ik je ongelijk geef maar volgens mij was het PSV die Aissati die status geef na die wedstrijd tegen Milan van 'de nieuwe Romario', etc ik denk nog steeds dat Aissati groter had kunnen worden voor PSV dan Affelay nu is.....Ajax heeft echt goed gehandeld door een directe concurrents' talent over te nemen voor een niet al te hoog bedrag.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 29-07-2009 om 18:49:15
UITVERKOCHT HUIS ZONDAG!!!
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Mutz
Gepost door Mutz op donderdag 30-07-2009 om 13:56:04


Vanavond hopelijk genieten van de nieuwe aankoop. Ken hem niet, ben benieuwd. Nulletje of 4 moet wel lukken?
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op donderdag 30-07-2009 om 23:06:05
blijkbaar niet .. was ook wel zielig dit
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Mutz
Gepost door Mutz op vrijdag 31-07-2009 om 03:16:40
Dramatische pot vandaag (of eigenlijk gisteren), belooft nog niet veel goeds voor de competitie.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 31-07-2009 om 13:57:56
Quote:
Voormalig voetbaltrainer Bobby Robson is vandaag op 76-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt. Robson, die onder meer het Engelse elftal en twee keer PSV onder zijn hoede had, was al geruime tijd ziek. Hij verloor de strijd tegen kanker. Als voetballer kwam Robson twintig keer uit voor het nationale elftal van Engeland.

Robson was bondscoach in Engeland van 1982 tot 1990. In 1990 leidde hij het Engelse elftal op het WK in Italië naar de halve finales. De Brit leidde in de periodes 1990-1992 en 1998-1999. Naast PSV had hij ook nog grote clubs in Portugal (Sporting Lissabon en Porto) en Spanje (Barcelona) onder zijn hoede.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-07-2009 @ 13:58:23 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 31-07-2009 om 14:00:47
AFCA REPRESENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
sreob Gepost door sreob op vrijdag 31-07-2009 om 14:06:49
props voor twente
en psv was hakken over de sloot werk

dit wordt vast een mooi voetbal jaar over het algemeen gezien
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 31-07-2009 om 14:13:57
Quote:
Nickert schreef op 28-07-2009 @ 21:36
Wielaert was bij Twente een nuttige verdediger. Bij Ajax ineens niet meer. Dat ligt aan Ajax.


Wielaert was bij Twente de man die de lijnen uitzetten, dat klopt, en weet je wie constant het verdedigende werk opknapten? Douglas, daar had Wielaert vrij weinig aan toe te voegen als je het mij vraagt, ik was er dan ook totaal geen voorstander van om hem te halen.

Ajax moet oppassen dat ze niet een soort van bejaardentehuis voor Barca gaan worden, want alle overbodige spelers mogen hier nog wat centjes opstrijken, maar we hebben vrij weinig aan spelers als Gabri en Oleguer, en voordat iemand het verkeerde id krijgt; Gabri is een goede speler, maar te veel geblesseerd... Oleguer wás een leuke verdediger, maar hij is simpelweg te langzaam, en heeft te weinig inzicht om dat te compenseren, dus je hebt er weinig aan in mijn optiek.

Overigens was het doelpunt van Aisatti een fout van Vermeer, niet van Aisatti, hij kon niks anders dan die bal terug spelen en ja... Vermeer stond te ver voor zijn doel dus kon die bal niet meer pakken, net zoals de 2-0, iedereen loopt wel lekker te kankeren op Silva maar ook dat was een fout van Vermeer...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
sreob Gepost door sreob op vrijdag 31-07-2009 om 14:20:40
Quote:
Tjappies schreef op 28-07-2009 @ 22:40
mja maar bij twente lig ook wat minder druk om te presteren dan bij ajax...


dan kan een ajaxied niet met druk omgaan
anders hadden ze wel op de 2e plek gestaan en niet twente
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 31-07-2009 om 14:46:38
Quote:
Snacky schreef op 31-07-2009 @ 14:13
(...)


Overigens was het doelpunt van Aisatti een fout van Vermeer, niet van Aisatti, hij kon niks anders dan die bal terug spelen en ja... Vermeer stond te ver voor zijn doel dus kon die bal niet meer pakken,.


ja Aissatti kon echt niets anders meer doen dan die bal schitterend over zijn eigen keeper t schieten.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 31-07-2009 om 15:01:53
hehe
----------------------------------------
beng!
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 31-07-2009 om 18:04:20
geen fout van aissati die eigen goal? right
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 31-07-2009 om 18:07:47
Hopelijk lukt hem dat zondag weer.
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 31-07-2009 om 19:10:02
Kijk dat filmpje dan, het is ongelukkig dat aisatti hem verkeerd raakt en zo schiet, maar waarom in godsnaam naar hem passen? er lopen 3 man om hem heen, hij heeft geen enkele mogelijkheid om zich eruit te draaien, of de bal af te geven aan een medespeler, behalve terug naar Vermeer...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 31-07-2009 om 19:14:23
Quote:
sreob schreef op 31-07-2009 @ 14:06
dit wordt vast een mooi voetbal jaar over het algemeen gezien


Mooie prognose
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op vrijdag 31-07-2009 om 19:46:26
idd.... zondag groningen ajax...

jesper ik weet morgen of k die 2e seizoenskaart heb....

----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 01-08-2009 om 11:44:04
Ik heb nu ook een tweede seizoenskaart op mijn naam, blijf het opmerkelijk vinden. Ik zou hem bewijs van spreke aan iedereen kunnen lenen die een stadionverbod zou hebben of iets? Maar goed, heb nu 2 seizoenskaarten en de groep is groter met wie ik nu ga dus aankomend seizoen ben ik er weer bij en zondag lekker lui voor de buis ajax checken
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Mutz
Gepost door Mutz op zaterdag 01-08-2009 om 12:54:51
Quote:
KRStarr schreef op 01-08-2009 @ 11:44
Ik heb nu ook een tweede seizoenskaart op mijn naam, blijf het opmerkelijk vinden. Ik zou hem bewijs van spreke aan iedereen kunnen lenen die een stadionverbod zou hebben of iets? Maar goed, heb nu 2 seizoenskaarten en de groep is groter met wie ik nu ga dus aankomend seizoen ben ik er weer bij en zondag lekker lui voor de buis ajax checken

Waarom 2 seizoenskaarten dan?
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 01-08-2009 om 12:56:16
hij heeft hem op zn naam.. mischien betaald ie er niet voor
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 01-08-2009 om 20:20:18
iemand linkje voor heracles-az?
----------------------------------------
beng!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 01-08-2009 om 20:36:37
az wordt weggespeeld door Heracles, lekker dan! Hopen op een doelpuntje van Hakola ivm Coach van het Jaar
----------------------------------------
beng!
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 01-08-2009 om 20:39:46
Hehe ja je gaat nu anders naar wedstrijden kijken he.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 01-08-2009 om 20:41:45
ik vind het vooral mooi voor de wedstrijden die me normaal gesproken niet interesseren, daar ga je nu inderdaad anders naar kijken.
----------------------------------------
beng!
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 01-08-2009 om 20:52:38
hoezo kijk je nu anders naar wedstrijden dan als ik vragen mag?
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 01-08-2009 om 20:53:24
Lekker hopen op punten voor de door jou opgestelde speler bij coach van het Jaar.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 01-08-2009 om 20:55:01
haha 2-0 voor Almelo
----------------------------------------
beng!
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 01-08-2009 om 21:04:02
3-0
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 01-08-2009 om 21:05:53
net mijn pa gebeld, gekkenhuis daar in het stadion! ''Koeman neem je rotzooi mee''
----------------------------------------
beng!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 01-08-2009 om 21:08:31
AZ wordt gekontneukt...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 01-08-2009 om 21:12:16
Jammer dat we dit jaar niet meer om van gaal kunnen lachen.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 01-08-2009 om 21:13:40
Ik vind een balende Koeman ook leuk om naar te kijken hoor. Die dikke geldwolf
----------------------------------------
beng!
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 01-08-2009 om 21:20:50
2 voor de prijs van 1 minuut?
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 01-08-2009 om 21:24:11
waddefok 3-2
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0208 sec.