Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Al is het niet de bedoeling dat ik een goed reclamefilmpje maak. Ze willen ons leren hoe we snel VEEL hits kunnen halen. Ik kan me haast niet voorstellen dat voluit spammen op een aantal site's waardoor mensen je filmpje een hit geven zonder te kijken. Of het kijken zonder het leuk te vinden of zelfs te begrijpen, de bedoeling was van je docent. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 18-06-2009 @ 18:43 Denk inderdaad wel dat jij de hersencapaciteit hebt om de bedoeling van de docent te interpreteren.(...) Ik kan me haast niet voorstellen dat voluit spammen op een aantal site's waardoor mensen je filmpje een hit geven zonder te kijken. Of het kijken zonder het leuk te vinden of zelfs te begrijpen, de bedoeling was van je docent. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
SLM is ook maar een domme turk ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Turken zijn zo dom h�! ik zat laatst in klas, vroeg de meester wat e=mc^2 was. Degene die naast me zat, Mohammed, wist het niet ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat was dan ook een marokkaan. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
#2 - Meest besproken (Deze week) - Film & animatie - Wereldwijd Chester, je kan wereldberoemd worden! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Dope ![]() Ik ga hier mee geld mee verdienen, krijg trouwens nog 100 euro van je! Vond het leuk om te doen, volgende keer weer. Gefeliciteerd met de goede resultaten ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jammer, man ... geen spam meer nodig. Was een beetje verslaafd. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd chef. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 18-06-2009 @ 21:58 Was een beetje verslaafd. Ik ook, Meer opdrachten met een doel!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2009 @ 22:29:14 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
thanks clown ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ey ches we pakken nu gewoon een ander filmpje om te schoppen naar meest besproken-titels | ||
![]() | ![]() |
haha ![]() voorkeur? ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
deze? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Denk dat de commercial voor de gein er nog wat views bij krijgt ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon omdat het kan. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
SLM en �zcan lijken verdacht veel op elkaar. Volgens mij zijn het allebei Turken. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jij lijkt op winston bogarde. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
jij Woopi Goldberg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
gloryhunters... een man met passie zou door blijven spammen ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Ga de video's hier maar boosten, vooral de laatste 2. https://www.youtube.com/user/nierothh (k) ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- beng! | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
mooie mustache ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
#65 - Meest besproken (Altijd) - Film & animatie![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Nummer 65 maar? Bizzyy, nieuwe missie! Nummer 1 meest besproken (ALTIJD) ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
65 maar? pff dat wordt nog een tough cookie | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nummer 1 worden.... dan ben je echt eindgod. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat me opviel, is dat je in het begin een sms van jezelf krijgt.... vreemd man!! Is die E71 een chill telefoontje of niet? ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Krijg jij nooit smsjes van jezelf Buster? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
Alleen als ik me heel eenzaam voel, dan wil dat nog wel eens gebeuren. ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buster schreef op 21-06-2009 @ 20:07 Wat me opviel, is dat je in het begin een sms van jezelf krijgt.... vreemd man!! Is die E71 een chill telefoontje of niet? Patron betekent 'chef' ... Iedereen kan een chef zijn. maar natuurlijk kwam-ie van mij. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 22-06-2009 @ 12:22 (...) Patron betekent 'chef' ... Iedereen kan een chef zijn. maar natuurlijk kwam-ie van mij. Of heb je stiekem sms-contact met Joop Braakhekke ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] ] |