Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 ] | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 16-06-2009 @ 21:57 Nieroth, spammen kun je beter... ![]() Blame google translate ![]() Of Canada natuurlijk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2009 @ 22:00:15 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
SPAMMEN! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
werelwijd nummer 14 best besproken ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben der weer ![]() gefeliciteerd, meer spam!! ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
als het ding van Dadre weer zo goed uitpakt, worden het er echt 10.000 ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat is dat ding van Dadre? ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
mag hij vertellen ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
topsecret ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
gaucho begrijpt het... Hij kan gewoon nog beter spammen dan wij, laten we het daarop houden. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
ik neem een welverdiende pauze.. dat filmpje nu zo'n tighonderdmiljoenduizend5 keer gekeken ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
haha, heb je serieus dat filmpje af zitten kijken voor meer dan 10 keer? ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: michaelll schreef op 16-06-2009 @ 23:11 ik neem een welverdiende pauze.. dat filmpje nu zo'n tighonderdmiljoenduizend5 keer gekeken Heb je verdiend, boy! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 16-06-2009 @ 23:12 haha, heb je serieus dat filmpje af zitten kijken voor meer dan 10 keer? Niet gekeken, maar afgespeeld en ondertussen iets anders doen.. Ik wil Droste op de kaart zetten, fock Esmee Denters, wat zij kan dat kunnen wij ook. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
haha respect man ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Meer spam!!! ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Meer spam! Props Chester! Ilse en Michael, als jullie wakker zijn: doe jullie ding! (A) ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 16-06-2009 @ 23:04 VEEEL proxies, onder andere.Wat is dat ding van Dadre? ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 16-06-2009 @ 16:51 Stond nog niet op deze pagina [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2009 @ 09:19:30 ] | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
haha bigup naar chester, helden shit ik heb zitten lachen hier | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
En het was weer een goed nachtje voor de views![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
![]() | ![]() |
haha 6000 al props! | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Dit ga ik bij mn eigen video's ook maar doen, lijkt het nog alsof mensen die shit bekijken ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Mensen, ... WAKKER WORDEN... WE gaan weer spammen! Hernieuwd doel! 10 000!!! GO! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
pff | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is dat, jongen? wat is dat, JONGEN? JONGEN. JONGEN. Geen hart voor de zaak of zo ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Lijkt dat dan niet op spam. Ik moet zo wel een tentamen gaan maken en daarna ga ik trainen dus vanmiddag kan ik je niet helpen. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Dat wat Chester doet, dat lijkt op spam. Sterk nog, het is spam! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Tegen Chester kan ik niet op nee. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
dat moet je niet willen, chester gaat iets te ver imo ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
chester drijft het inderdaad soms te ver door. Misschien moeten we hem een max. opleggen van 15 berichten per etmaal. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Nooit!! Meer spam!! Je het geluk, moet me psychologie leren vandaag maar als het even kan komt er meer spam!! Dadre weet niks. ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
check great minds think alike | ||
![]() | ![]() |
J3WeEtSjelluf!!! Meer westside!! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Meer negers Minder scotoe | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
doelstelling is bereiikt, je moet niet teveel willen. maar nu jullie toch allemaal op youtube zitten. zoek ook eens naar diit filmpje: frank van westbroek @ de maatschappij ''Haagse Helden'' laat maar weten wat jullie ervan vinden en alvast bedankt ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Wil je daar ook spam..? ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
van sommigen van jullie krijg ik mail dat 5000 hits al zijn gehaald. dat is mooi. maar 5000 hits is het minimum. het is niet de bedoeling dat je stopt zodra je die 5000 hits hebt. zo werkt reclame niet. je probeert altijd zoveel mogelijk mensen te bereiken. als je op dinsdagavond 5000 hits kan hebben kun je er donderdagavond 10000 hebben. dat is de lol van viral. dus zet m op! mailtje van docent...Dus spam door. Voor de eerste plek in de klas. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
nee dat niet ![]() gewoon 1 keer kijken en je mening geven, wel daar in de reacties graag, dan hoef ik niet zo te zoeken ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
eerste plek i nde klas? ik ga vanavond weer even spammen oz | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Er komt dadelijk ook een radiocommercial online. HAHAHA. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
hoi | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
De radiocmmercial! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hahaha![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Voor deze is geen spam nodig. Ga maar door op de ander. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha wtf ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ... vonden wij ook. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tim is een corky. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
beroepsmongool. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
corky Dat 'woord' heb ik echt in jaren niet meer gehoord. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe geniaal ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 ] |