Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
mijn opa en oma wonen daar en zo word et daar uitgesproken xD ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
joure = joure, dat is een andere stad hoor.. ljouwert = leeuwarden. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
oow ... wist ik niet .... ik ben ook maar een nijmegenaar ouwe ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, leuk stukje rijden dus als je naar je opa en oma wilt dus ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2009 @ 18:43:53 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Sowieso is in friesland alles een leuk stukje rijden ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb iets grappigs ontdekt: Het nieuwe WTC gebouw in New York zal 1776 feet hoog worden. http://www.lowermanhattan.info/construction/project_updates/freedom_tower_26204.aspx En heel, heeel erg toevallig is dat het jaar waarin de Illuminati zich gevormd hebben. http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati Wat een toeval, wat een toeval. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
in groningen ook hoor ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
De topictitel mag best wel veranderd worden vind ik.. >: ( ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat geld. | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Godverdomme, ga ik ��n keer met de splinternieuwe fiets van mn vader naar station, wordt ie gelijk gejat! Tyfuszooi... als iemand een nieuwe Gazelle aangeboden krijgt, holla at me! ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Ik hou van het station! Vanmiddag een nieuwe Gazelle gekocht van een crackjunk. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
hehe ... wel zuur, want die fietsen zijn echt te duur voor woorden ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
![]() | ![]() |
ook te dom voor woorden zo'n fiets naar het station toe mee te nemen. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 11-09-2009 @ 19:02 Ik heb iets grappigs ontdekt: Het nieuwe WTC gebouw in New York zal 1776 feet hoog worden. http://www.lowermanhattan.info/construction/project_updates/freedom_tower_26204.aspx En heel, heeel erg toevallig is dat het jaar waarin de Illuminati zich gevormd hebben. http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati Wat een toeval, wat een toeval. Kijk uit voor chemtrails! The truth is out there | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En wat als het geen toeval is? Wat gebeurt er dan met die informatie? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, lach er maar om ja. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Het is een conspiracy er stond nooit een WTC. | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
![]() zoiets heb je ook ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 11-09-2009 @ 19:33 En wat als het geen toeval is? Wat gebeurt er dan met die informatie? Helemaal niks, helaas. Ik vind t zelf gewoon erg toevallig allemaal, tis niet alleen dat natuurlijk, het is een klein puzzelstukje wat weer een boel duidelijker maakt. Voor mij dan that is. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Deel je wijsheid. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Maar wat maakt het duidelijker? Daar ben ik oprecht benieuwd naar. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
9-11: 9+11=20 ''jullie gaan dood hahaha'' heeft ook 20 letters!!! Kan geen toeval zijn, het was te voorspellen. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
OMG we gaan er allemaal aan.. dit is gewoon al eeuwen geleden bedacht en gepland ... die haters hebben het gewoon allemaal op mij voorzien ![]() ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Swike schreef zich in op het forum op 22-12-2005 2212 is ook een type draaitafel van philips, Als je op die draaitafel Stairway to Heaven achterstevoren luistert, dan hoor je satanistische boodschappen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2009 @ 19:59:12 ] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Weejoh op 13 april 1570 werd Guy Fawkes geboren. 418 jaar later ik. Toeval? Of zal ik zijn missie volbrengen... | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
nvm [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2009 @ 19:59:12 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 11-09-2009 @ 19:56 Weejoh op 13 april 1570 werd Guy Fawkes geboren. 418 jaar later ik. Toeval? Of zal ik zijn missie volbrengen... Dit is gewoon eng! Guy Fawkes, G F. 7e en 6e letter van het alfabet. 6 + 7=13, 4+1+8=13. Dit alles plus 13 april.. 1570, 1+5+7+0 = 13 Jij bent de uitverkorene.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2009 @ 20:00:29 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
En in het jaar 418 stierf Paus Zosimus. Ik denk idd dat we hier wat op het spoor zijn. | ||
![]() | ![]() |
haha die heb je nog best aardig gevonden Michaelll. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Het is ook nog gepost in topic nummer 11336. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
11-9-2009. 11-9=2 2+2+0+0+9=13...... ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Hij stierf in 1606 weer 13. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie zouden wel raar opkijken als de 2de kamer binnenkort opgeblazen word en ik hier nooit meer kom | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad, hij stierf op 31 januari, als je 31 omdraait dan krijg je 13... ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe maar naar de klote gaan we toch, en dat roepen we ook al sinds t begin. nostradamus weet wel tho [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2009 @ 20:07:41 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Nooit geweten eigenlijk dat hij die masker van V for Vendetta was. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga met de ekte G's rollen. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
hoezo zit je nu nog in Limburg.? [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-09-2009 @ 20:10:40 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 11-09-2009 @ 20:07 Nooit geweten eigenlijk dat hij die masker van V for Vendetta was. fo real? wist k ook niet.. wat heeft dat met die vendetta te maken | ||
![]() | ![]() |
mooie theorien.. morgen komt elvis terug ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
en 2pac ook! ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
en diggy dex | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
is die dood dan? ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Nee maar daarom is ie morgen ook terug. | ||
![]() | ![]() |
das toch ook zo'n stukje uit zn track: hoor je zo'n chick praten dat diggy chilt op een eiland met elvis en tupac. en word @ finger ![]() | ||
Wazaa | ![]() | ![]() |
blijft vet | ||
![]() | ![]() |
Nondeju, wat maak ik toch een lekkere pannenkoeken altijd. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
met appel?? ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb ook pannenkoeken gegeten jammmmjammmmm | ||
![]() | ![]() |
Nee, met kaas en spek. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |