Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
idd ik ook ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
zit hier iemand die goed is met Photoshop? Ik moet even een hoofd van iemand op een lichaam van iemand anders zetten + een tekst erbij zetten. ---------------------------------------- beng! | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
ja normaal wel.. maar k heb me laptop ter reparatie en de laptop die ik nu heb trekt photoshop niet... ander keertje ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
![]() | ![]() |
niemand anders? ---------------------------------------- beng! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Waar de fuck is DutchNelson dan, hij is photoshop king! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 14-09-2009 @ 16:03 zit hier iemand die goed is met Photoshop? Ik moet even een hoofd van iemand op een lichaam van iemand anders zetten + een tekst erbij zetten. Je kan die shit toch ook gewoon painten? ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
ja ik kan die shit wel maar dan wordt het heel lelijk. Met witte vlakken eromheen etc. ---------------------------------------- beng! | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Boeiend, de intentie is der toch ![]() ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
He JSPR, wou jij niet een keer meedoen met de battles hiero? Meen dat je laatst zoiets aangaf | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Aloha ML75 ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
NLhiphop neger, jij weet niet.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
tariq, jij checkt veel shoes toch? ben je de afgelopen weken misschien in een coach winkel geweest? [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2009 @ 18:40:24 ] ---------------------------------------- .... | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Kan ik in een PDF bestand een pagina een kwartslag draaien? al gevonden [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2009 @ 19:06:42 ] | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Bij ''beeld'' staat ''weergave roteren'', althans bij abode reader is dat zo.. Zo kan je een kwartslag draaien. Anders moet je je zelf optillen en een kwartslag draaien, maar dat werkt minder lekker. -------------- O [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2009 @ 19:09:12 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb mezelf opgetild. Toch bedankt. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
- verkeerd topic - maar nu ik toch post, hoe gaat het hier? niemand kan chille vanvond, wat is deze [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2009 @ 19:29:04 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 14-09-2009 @ 18:11 tariq, jij checkt veel shoes toch? ben je de afgelopen weken misschien in een coach winkel geweest? Uh ben er een tijdje niet geweest! Maar weet wel wat ze hebben staan ja! hoezo? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee, ik weet het al, ik wist even niet wat voor merk schoen ik had gezien, maar het was lacoste, je weet toch die nieuwe dames winter shoes, my god zo sexy:+ en owja, vind je dat ik die nieuwe safaris moet halen? paars:+ kbedoel, zijn ze wel dope genoeg haha, je weet toch, ik koop altijd shit en dan later zijn ze eik niet meer zo dope, maar die zijn wel dope toch? ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Heerlijk om te zien hoe simpel het leven voor sommigen is. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ignorance is bliss | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Nog steeds honger | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
bak-een-ei ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Gadver | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreshS schreef op 14-09-2009 @ 21:32 bak-een-tosti [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2009 @ 21:35:36 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Oke | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=SmEGd-_xYZA&feature=related ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Faka met msn G's. Als je praat staat er: ''Bericht kab niet bezorgd worden'' Iedereen heeft dit WACK! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Guttegut Wat nu Tariq? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ooo iedereen heeft het, ik kreeg ook opeens 'maximum aantal berichten per minuut overschreden'. Ik zat niet eens te spammen tegen iemand. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 14-09-2009 @ 22:29 Guttegut Wat nu Tariq? Kan ik niet takkie met al me Ho's. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Vinden ze niet erg | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
OOWOWW DISS | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 14-09-2009 @ 22:40 Vinden ze niet erg Talk to z� hand! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Jij? Talk to the hand Haha | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
C0ke m0et g3pu$ht w0rduh ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
mn leven is niks meer waard nu msn faalt. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 14-09-2009 @ 22:49 Jij? Talk to the hand Haha Ja ik, nu takkie ik maar via Hyves Kwebellen JWZ. :+ ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
MSN boven alles. Een sociaal leven is overrated. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
We kunnen natuurlijk ook allemaal gaan pm'en.. wie heeft er nou nog msn nodig dan? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: michaelll schreef op 14-09-2009 @ 22:53 MSN boven alles. Een sociaal leven is overrated. word. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Nu heb ik het leuke stukje in de film gemist ;( | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
D�ja vu? Ik check hem ook dopeness. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
southern comfort :+ | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Hey, deze d�ja vu heb ik eerder gehad! | ||
![]() | ![]() |
kenkerverveeld | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Oorontstekingen zijn shittttttttttttness. ;( ---------------------------------------- Sabr | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Oogontstekingen zijn ook niet bepaald fijn. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Ook al niet, ode aan de APC iig. Wordt weer een kort nachtje. ---------------------------------------- Sabr | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
als je een paracetamol met een ibuprofen neemt heb je een langer nachtje als het goed is. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Of een cocktail van diazepam en oxazepam. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |