Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Echt! En ik weet hoe het komt. Eerst was de server down, en toen ineens stond mijn compatibiliteitsweergave niet goed ingesteld. Wat een kuwoord, trouwens. En ook een kutfunctie. Wat is de meerwaarde? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
kaf en koren. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Zondag te horen op Radio 1, voor Langs de Lijn: Meer info!! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Voor wie het gemist heeft. Via de website van radio 1 kun je terugluisteren. Links bij 'kies een dag' en 'kies een uur' en dan vandaag om 12.45 uur. En vanavond een nieuwe bog. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hoe lang duurt het? Ik zit nu te luisteren maar om half 3 ga ik wel voetbal kijken. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
15 min Ik vind wel dat jou stukjes veel op elkaar beginnen te lijken en aardig voorspelbaar worden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2010 @ 14:14:13 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Klopt. Het word een foefje. Eerdaags ga ik aan een manuscript werken. Maar wil blijven posten op de site, al is het maar om nieuwe lezers te werven. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2010 @ 14:20:40 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Wat een schattig stemmetje, whehe. ---------------------------------------- Sabr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ben je verliefd? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
En de nieuwe blog staat er ook op: Echt waar. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Quote: Patron schreef op 08-08-2010 @ 16:04 <br>Ben je verliefd? Helaas... ---------------------------------------- Sabr | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Komt nog wel. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Ga jij gewoon je woordenboeken lezen, met je gekke praatjes. ---------------------------------------- Sabr | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
je praat een beetje boers hihi ---------------------------------------- .... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben ook een boer. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwe blog Hier is het bewijs. Ok�. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Einde van deze maand komt een nieuwe website... Intussen weer een nieuwe blog. Tada! Hoi! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
fraai. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
vanwaar de nieuwe site stukje is leuk as usual | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Het moet even wat moderner allemaal. Wat gelikter. En denk dat ik mensen toe zal staan om te reageren onder stukjes. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hulde voor dat laatste verhaal! Conclusie had ik niet aan zien komen. Erg tof. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Haha, ik zag 'm al van mijlenver aankomen, maar ik ben dan ook moslim ![]() Grootste misconceptie ooit: denken dat elke Turk moslim is, arme �zcan! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Daar is ik weer. Check mijn nieuwe verhaal op mijn eigen site of frontaalnaakt.nl Tot straks. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen komt trouwens deel 2. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zaterdag of vandaag? | ||
![]() | ![]() |
vandaag mag ik hopen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nee, vandaag ... Zie hier. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een cliffhanger weer. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nou he! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wie weet het! Wat is de reden! Kafka! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
wanneer komt 3? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Eind deze week. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Hoer. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Maar ik neuk alleen lekkere wijven tegen betaling. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nieuwe website, hoor. KIJK! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Wat hip! | ||
![]() | ![]() |
Netjes ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja fraai. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Deel 3 van de taakstraf staat ook online ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker mailen met een geestverwant. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
gaap. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
houd die bek van je maar open, dan schijt ik er meteen ook even in. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Speciaal voor Livio. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Omdat ik zo van bedelnegers houd! Dank je. Bizar dat sommige sujetten een indruk op je achterlaten zonder dat het wederzijds is. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Soms heb ik ook dat ik iemand ontmoet en het gevoel heb dat er echt iets van chemie is of zo, maar dan kom je ze later weer tegen en dan weten ze niet meer wie je bent. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk, weer een verhaaltje ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Snacky | ![]() | ![]() |
Heb je eigenlijk een doel waar je naartoe werkt? Of vind je het gewoon leuk om te choqueren? ---------------------------------------- I'll piss on your mpc, give you a urine sample | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
of c geen van bovenstaande | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben maar wat aan het rotzooien. Zeer snel begin ik aan serieus manuscript. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Gozertjes, Eindelijk weer vast internet. Dus regelmatig posten weer. www.ozcanakyol.nl ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] |