Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk, weer eentje. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
5000 woorden voor je mikkie! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
En we gaan door ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zij liep geil op kunst, en daarom besloot ik haar die nacht te laten schreeuwen om cultuur. "Een gewone dag" vond ik leuk. �rg leuk. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad, vermakelijk. Dat moet ik vaker doen. ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat moet je vaker doen, lul? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Je column lezen, eikel. ---------------------------------------- onderschrift | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ok�, hufter. Dank. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Deze is voor alle mooie meisjes. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Mooi. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb laatst op een rustige dag op mn werk vrij veel van je columns gelezen. Het blijft me vermaken, altough het inhoudelijk niet altijd even sterk is. Ik weet dat je een hekel hebt aan deze zin, maar ik zou graag wat diepere shit van je willen lezen. Toch respect voor wat je doet. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Inhoudelijke shit komt later. Nu louter vermaak, als vingeroefening. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Staat een spelfoutje in Levine. Nmaar, begin tweede alinea. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dank, man. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoop dat je weet, hoewel het nog wel een beetje vermakelijk is, zoals jackass nog vermakelijk is, dat het vaak gedaan is. Die stijl bedoel ik dan. Ik heb genoeg boeken gelezen waar er op een gegeven moment een zin was(niet in dezelfde woorden maar fok dat) "Ik werd wakker en de chick was schattig aan het zijn en onverschillig en er was buiten leven maar wij leefden in ons eigen minikosmos en dat was raar en voor haar leek dat normaal en dat is wrang maar ik ga maar weer verder slapen". Als je van die post-modernistische shit leest en leuk vind( geef je groot gelijk, doe ik ook), probeer er nog wel een eigen draai aan te geven. Want ik lees 1x in het half jaar las ik hier nog kom je shit en denk elke keer hetzelfde het afgelopen 1,5 jaar. Hetzelfde geldt voor die KANKERgaye james worthy en ome omar, maar die wil ik niet met jou vergelijken, want dat zijn echte kankerdwazen. Vooral... allebei. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Ja piepstem, ik ben het wel een beetje met Thomas eens. Het is een beetje veel van hetzelfde if you ask me, veel nadruk op je schrijfstijl, soms ten koste van de inhoud, bummer! ---------------------------------------- Sabr | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Fraai. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Verhaaltjes ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hip! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Meer verhaaltjes En livio, we moeten snel weer afspreken in Den Haag. We kopen wat boeken, gaan eten, ik drink een fles whisky en daarna keer ik huiswaarts. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Eerste post 2011: HASANOVA Daar ^^. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-01-2011 @ 14:59:17 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Puik plan. Ik kan wel weer wat kastvulling gebruiken. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
En ik wel wat meer leverbeschadiging. Hoe dan ook, Ik heb weer nieuwe verhaaltjes online gezet. lez0n! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
jezus wat heb jij een kut leven zeg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Zo is het, makker. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
is dit fictie of non-fictie? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wisselend per verhaal. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Zo! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Als ik jouw verhalen lees denk ik gelijk: C�line. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Oh, dat denk ik niet. Wel een nieuw verhaal, do. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Het wordt telkens aangenamer om te lezen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dank, sheriff! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuw verhaaltje voor mijn hiphopvrienden Serieus. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2011 @ 18:56:45 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Leuk verhaal Patron. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
aah zowaar een glimlach, nice. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wilde een hatelijke opmerking maken. Maar deze is sterker dan anders. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Yup, sterker dan anders idd.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 31-01-2011 @ 19:15 Ik wilde een hatelijke opmerking maken. Maar deze is sterker dan anders. Wat wilde je zeggen, bijna-hater? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
DAT JE GODVERDOMME EEN DRANKORGEL BENT!!!!! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Oh, dat klopt wel. Net als dat het allemaal veel van hetzelfde is. Maar dat is om stijlen te oefenen. Zo, nu heb ik preventief opmerkingen gepareerd. Dan ga ik thans drinken. Een fles rode huiswijn van de Albert Heijn. Best lekker! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Eigenlijk vind ik je stukjes ook vaak lekker weg lezen. Er zit zeker vooruitgang in. Drink ze! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Drinken doe ik. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, jong Nieuw verhaall Read it. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-02-2011 @ 10:37:48 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
tagoth vind je verder heel normaal.. ![]() |
![]() | ![]() |
1e zin, 2e alinea killer | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
ik lees niet vaak meer.. deze wel weer, en je maakt nog steeds stappen in mijn ogen.. goed leesbaar, boeiend.. tof man! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
het is best grappig om te zien dat je eigen schrijfstijl een soort verlengstuk is van de boeken in je site-bibliotheek. (dit naar aanleiding van die celine opmerking) maarja, het is weer leuk, je stukjes vervelen me eigenlijk nooit. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks, mannen. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Word je er niet emotioneel van? | ||
![]() | ![]() |
Ik zou tranen met tuiten janken. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb me afgetrokken en toen weer een nieuw verhaal geschreven. Serieus. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Internet en computer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |