Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 15-04-2010 om 00:58:50
Neuh, mag niet.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 15-04-2010 om 01:49:43
De verdediging is er slecht aan toe tegen twente, moeten we het toch wel een beetje van hebben. Ben benieuwd.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 15-04-2010 om 10:55:48
Van Persie viel heel goed in, wat een klasse speler is dat toch. Het was dat Gomes erg goed stond te keepen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 15-04-2010 om 11:04:11
Leuk artikel

Quote:
Ellende ohne Ende, over Pantelic en Dzsudzsák

13/04/2010 12:30

Soms vraag je je af: in welk melkwegstelsel leven voetballers tegenwoordig? Waarschijnlijk in een vacuüm, zwevend tussen hemel en aarde, waar geen licht en geen geluid doordringt. En al zeker niet de ordinaire zorgen waar de gewone mens mee worstelt.

Neem Balázs Dzsudzsák, het vleugelspitsje van PSV met de facie van Mickey Mouse. Die legde eind februari in een treurige vlaag van eigenwaan zijn eisenpakket op tafel. Alsof hij een godsgeschenk is voor alles wat rood-wit uit Eindhoven een warm hart toedraagt eiste Balázs een verbeterd contract. En er kwam ook nog een ultimatum.

De Hongaar wil na de zomer alleen in Eindhoven blijven als PSV komend seizoen Champions League speelt. Je moet maar durven.

En neem Marko Pantelic die sinds zijn overgang naar de Godenzonen van Ajax helemaal los lijkt van God. In drie onderhandelingsgesprekken heeft de leiding van Ajax zich de blaren op de tong gepraat om de aanvaller te bewegen zijn contract te verlengen met één jaar. Tevergeefs.

Want Pantelic neemt met een jaartje meer geen genoegen en eist een contract voor drieseizoenen. Zijn potsierlijke motivatie: hij moet aan zijn gezin denken.

Ik moest direct denken aan miljoenen andere gezinnen in Nederland, dat verloren gegane paradijs waar de voedselbank weer bestaat. Dat wankele land dat steunt en kraakt onder de economische crisis en waar de komende jaren voor tientallen miljarden moet worden bezuinigd.

Dat ooit zo geprezen sociale vangnet dat nu voorstellen te verteren krijgt om de eigen bijdrage in de zorg op te hogen tot bijna achthonderd euro per jaar. Die gewezen welvaartsstaat die zijn arbeiders geen andere toekomst kan bieden dan doorwerken tot hun 67ste jaar.

En Marko Pantelic, zo stamelt hij, is al 31 jaar. Je moet maar durven.

Ik moest ook prompt denken aan die honderden gezinnen van andere voetballers in Nederland die iets minder talent of geluk hebben dan Dzsudzsák en Pantelic en voor wie de gang naar uitkeringsinstanties dreigt. De wereld wordt gepijnigd door de financiële crisis en het betaalde voetbal dus ook.

Eind maart is bij tientallen voetballers de ontslagbrief als een brandbom op de deurmat geploft, in de Jupiler League waar minimumsalarissen al schering en inslag zijn wordt de broekriem nog meer aangehaald, HFC Haarlem is al opgedoekt en ook een club als PSV schroeft de begroting voor volgend seizoen met tien miljoen euro naar beneden.

Ellende ohne Ende die geen vat lijkt te krijgen op de hoogmoed van Balázs Dzsudzsák en Marko Pantelic. Als de mannetjes ’s avonds op hun hoofdkussen met gouden stiksels naar het plasmascherm liggen te staren, kijken ze vast niet naar het Acht Uur Journaal met zijn verderfelijke schijnwereld.

Nee, dan liever fashion-tv waar de nieuwste croco-leren schoentjes over de catwalk klakken. En ongeletterd als voetballers per definitie zijn; kranten lezen doen ze ook niet.

Los daarvan: op basis waarvan menen Balasz Dzudzsák en Marko Pantelic hun eisen te kunnen rechtvaardigen? Sinds de Hongaar ruim twee jaar geleden in Eindhoven arriveerde maakte hij 26 competitiedoelpunten, maar ook het dribbelaartje slaagt er voor het tweede opeenvolgende seizoen niet in om PSV naar de Champions League te schieten, het niveau waarop hij zelf zo graag wil schitteren.

Feitelijk heeft Dzudzsák PSV zelfs meer gekost dan opgeleverd. Want doordat hij tegen HSV de rode kaart kreeg voor het duwen van de scheidsrechter was Dzudzsák er grotendeels verantwoordelijk voor dat PSV zich niet plaatste voor de achtste finales van de Europa League.

En Marko Pantelic kwam dit seizoen in twintig competitieduels tot precies negen goals. In de veeleisende geschiedenisboeken van Ajax word je dan bepaald niet bejubeld als goalgetter.

Daarom wist ik het wel als ik namens Ajax of PSV plaats mocht nemen achter de onderhandelingstafel. Ik liet me niet gijzelen door over het paard getilde voetballers die zich volstrekt hebben onthecht aan het aardse bestaan. Zeker niet nu de voetballerij smeekt om een nieuw moreel en ethisch reveil.



----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Mutz
Gepost door Mutz op donderdag 15-04-2010 om 12:16:55
Quote:
Jspr schreef op 14-04-2010 @ 21:58
Haha Mutz!

En terecht, ik gun je je pretje...

Wat een graf afloop van dit kut seizoen, nooit zien aankomen in de winterstop. Nou nog 2 wedstrijdjes uitzitten, waarvoor...?!?
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 15-04-2010 om 13:07:46
Quote:
De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax zal toch over twee wedstrijden gaan. Dat gerucht gaat momenteel en zal later op de middag door de KNVB bekend worden gemaakt op een ingelaste persconferentie.

De bond is dus uiteindelijk toch gezwicht onder de druk van de politiek. Er was in de aanloop naar de finale veel ophef rond de veiligheid van de wedstrijd. Zo besloot Ajax minder fans mee te nemen naar de Kuip, omdat men de veiligheid niet kan garanderen en de inzet van extra veiligheidsfunctionarissen zou enkele tonnen extra gaan kosten.

Update:

De bekerfinale wordt inderdaad over twee duels gespeeld. Op 25 april zal het duel plaatsvinden in Rotterdam en op 6 mei zal het tweede duel plaatsvinden in Amsterdam. Om 14.00 uur zal de KNVB deze beslissing toelichten tijdens een persconferentie in Zeist.


Jammer.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 15-04-2010 om 13:27:02
godverdomme wat een tyfuszooi alles zag er net lekker uit, morgen kaartje halen

wat een kutgedoe man
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Liquid
Gepost door Liquid op donderdag 15-04-2010 om 13:37:25
Finale over 2 wedstrijden van wat voor toernooi dan ook --> lelijk!
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 15-04-2010 om 13:40:32
oprotten met je kutfinale, tyfus knvb
helemaal klaar mee
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op donderdag 15-04-2010 om 14:09:40
Pauperzooi
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 15-04-2010 om 15:35:27
Ja het is erg jammer. Zo voelt het niet als een echte finale.

Ik vind het trouwens wel begrijpelijk vanuit politiek oogpunt en
denk dat de knvb hier weinig anders kon. De wetgeving rond
hooligans dient gewoon veel scherper te worden. Daar ligt het
probleem natuurlijk en niet zozeer bij de knvb.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Liquid
Gepost door Liquid op donderdag 15-04-2010 om 16:15:21
Word naar mixxman, nu gaan zeuren op de KNVB is wel lekker makkelijk. Maar een finale hoort gewoon een wedstrijd te zijn, over twee wedstrijden is er altijd veel minder spanning
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 15-04-2010 om 16:29:39
Advocaat stapt op als bondscoach van Rode Duivels
15/04/2010 16:19

België kan op zoek naar een nieuwe bondscoach. Bondsvoorzitter François De Keersmaecker is donderdagmiddag door Dick Advocaat op de hoogte gebracht dat deze met onmiddellijke ingang zijn contract met de Belgische voetbalbond (KBVB) verbreekt.

Advocaat was sinds september vorig jaar in dienst als bondscoach van De Rode Duivels, een baan die hij sinds december combineerde met zijn functie als interim-trainer van AZ.
De directie van de KBVB zegt verrast te zijn door deze mededeling van Advocaat.

In Rusland worden de geluiden sterker dat Advocaat de opvolger gaat worden van Guus Hiddink. Sergei Fursenko is gekozen als nieuwe voorzitter van de Russische bond en hij werkte in het verleden als preses van Zenit Sint-Petersburg al samen met Advocaat.


Verrast me niks. Vind het wel jammer. Vond Advocaat wel de juiste trainer voor die jonge ploeg waar toch veel talent in zit. Ik gun die Belgen wel weer eens wat voetbalsucces. Hopelijk kunnen ze een goede opvolger binnen halen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 15-04-2010 om 16:39:24
De finale in twee wedstrijden is wel een heel lelijk iets..

Knuppel op degene die problemen veroorzaakt, dikke geldboetes, celstraf, knuppel erop, knuppel erop, knuppel knuppel.
Toch jammer dat een stel idioten van beide partijen het weer zover kunnen verpesten voor het grotere gedeelte wat gewoon voor voetbal komt.

En dan ben ik bij die wedstrijd nog wel een tv kijker.
Mutz
Gepost door Mutz op donderdag 15-04-2010 om 16:49:01
Quote:
<b>Weazel schreef op 15-04-2010 @ 16:39</b>
De finale in twee wedstrijden is wel een heel lelijk iets..

Knuppel op degene die problemen veroorzaakt, dikke geldboetes, celstraf, knuppel erop, knuppel erop, knuppel knuppel.
Toch jammer dat een stel idioten van beide partijen het weer zover kunnen verpesten voor het grotere gedeelte wat gewoon voor voetbal komt.

En dan ben ik bij die wedstrijd nog wel een tv kijker.

Eens. Helemaal stom gedaan met o.a. dat domme gelul/oproep op die AFCA website. En dodo vervolgens maar klagen hier (weet niet of je er wat mee van doen hebt, maar je weet best waar het aan ligt dat dit zo gepland wordt). Jammer dat een groepje het vernaait voor de grote menigte, maarja zo werkt het nou eenmaal in de wereld (niet alleen bij het voetbal). Stom stom stom..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2010 @ 16:50:38 ]
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 15-04-2010 om 16:59:27
WK komt dus ook niet naar Nederland.
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 15-04-2010 om 17:03:37
Quote:
Nickert schreef op 15-04-2010 @ 16:59
WK komt dus ook niet naar Nederland.



Niet zolang ze nog geen fatsoenlijke beker finale kunnen organiseren nee.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 15-04-2010 om 17:05:54
Ik vraag me ook echt af waarom dit gezeik er eigenlijk is. De laatste jaren is er naar mijn weten praktisch niks meer gebeurd. Die beker kankert me nu ook helemaal niks meer.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 15-04-2010 om 17:24:08
Quote:
mixxman schreef op 15-04-2010 @ 16:29
Advocaat stapt op als bondscoach van Rode Duivels
15/04/2010 16:19

België kan op zoek naar een nieuwe bondscoach. Bondsvoorzitter François De Keersmaecker is donderdagmiddag door Dick Advocaat op de hoogte gebracht dat deze met onmiddellijke ingang zijn contract met de Belgische voetbalbond (KBVB) verbreekt.

Advocaat was sinds september vorig jaar in dienst als bondscoach van De Rode Duivels, een baan die hij sinds december combineerde met zijn functie als interim-trainer van AZ.
De directie van de KBVB zegt verrast te zijn door deze mededeling van Advocaat.

In Rusland worden de geluiden sterker dat Advocaat de opvolger gaat worden van Guus Hiddink. Sergei Fursenko is gekozen als nieuwe voorzitter van de Russische bond en hij werkte in het verleden als preses van Zenit Sint-Petersburg al samen met Advocaat.


Verrast me niks. Vind het wel jammer. Vond Advocaat wel de juiste trainer voor die jonge ploeg waar toch veel talent in zit. Ik gun die Belgen wel weer eens wat voetbalsucces. Hopelijk kunnen ze een goede opvolger binnen halen.


Advocaat is een blaaskaak.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 15-04-2010 om 18:38:59
jammer van die finale, had een mooie veldslag kunnen worden. hopelijk zoeken ze elkaar toch nog op.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 15-04-2010 om 19:22:26
mutz, die oproep op afca wedstrijd is gewoon een extra argument voor hen.. en het komt ze alleen maar goed uit dat die oproep er stond..
als ze zoiets echter als reden aan durven te voeren is het einde zoek.. jammer dat mensen niet begrijpen dat zoiets een provocatie is, het gaat ver maar zoveel moet er nou ook weer niet achter gezocht worden.. het is niet zo dat er bommen besteld worden om rotterdam met de grond gelijk te maken.. supporters zijn geen terroristen..

om me eigen mening ook nog te geven, ik vond dat plaatje te ver gaan aan de ene kant, maar ik kan er wel doorheen prikken..
aan de andere kant is het gewoon dom om te plaatsen omdat je de media weer de kans geeft om het nog eens 100x erger te maken

schuld van hele verhaal ligt wat mij betreft bij het opblazen van alle dingen door de media
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 15-04-2010 om 19:30:26
Nou lijkt me iets genuanceerder. De politiek staat in het teken van bezuinigen.
Er wordt gesproken over zorgverzekeringen van meer dan 800 euro en tal van
andere maatregelen.

Hoe kun je jezelf dan verantwoorden als je miljoenen aan
beveiliging voor een voetbalwedstrijd uit gaat geven terwijl er ook een andere
oplossing is. Dat kan gewoon niet en in die zin vind ik het de juiste beslissing.

Dat de media wat aandacht geven aan zo'n plaatje en nog wat meer van die
dingen heeft echt niet tot deze beslissing geleid.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2010 @ 19:30:52 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 15-04-2010 om 19:35:16
media is ook de oorzaak dat er zoveel miljoenen naar beveiliging moeten.. tot voor kort kwamen uitsupporters in rotterdam en vice versa.. weinig aan de hand..

toen in amsterdam werden er wat flessen in de richting gegooid (maar over 200 meter haal je dat toch niet) en werd er wat heen en weer gezongen.. dat is voetbal.. ok&eacute; er is meer politie inzet dan bij ajax - heracles maar wat wil je..

toen besloten ze om uitsupporters te verbieden, omdat dat ineeeens niet meer kon.. heeeel veel media aandacht

en nu, even later, zou het ineens oorlog zijn als er supporters van de ander komen? media blaast alles op.. ik denk persoonlijk dat er geen confrontatie zou zijn in rotterdam tijdens en rond die finale


edit: nog iets trouwens, moet nog maar zien hoeveel politiekosten je uiteindelijk bespaart want uitsupporters of niet.. ME rukt toch uit bij een wedstrijd en nu moeten ze in rotterdam een keer opdraven en amsterdam een keer
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2010 @ 19:43:49 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 15-04-2010 om 19:45:09
Het is Ajax' schuld.
Snacky Gepost door Snacky op donderdag 15-04-2010 om 20:02:32
Mwah mixxman, je bent wel heel makkelijk in het trekken van conclusies hoor. Er is nu opeens een verbod voor ajax om in de binnenstad een eventueel kampioenschap te vieren, de reden? 300 rellende supporters bij het behalen van de beker in 2006, BULLSHIT!
Echt de grootste onzin die er is! De me ging (net als in dat filmpje van de utrecht supporters in adam) uit het niets knuppelen.
Dit doen ze zodat ze de dag erna kunnen roepen dat de supporters weer te ver zijn gegaan, en zo rechtvaardige ze zwaar overbodige maatregelen.
Tuurlijk kost het geld om te beveiligen, maar zoals dodo al zegt, het scheelt echt niet zo veel...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 15-04-2010 om 20:06:54
ja wat jij zegt ouwe
toen in 2006 ging groep richting station.. daar waren instanties het niet mee eens en dus stuurden ze die groep andere kant op.. die vonden dat belachelijk en raakten gefrustreerd omdat er niets aan de hand was en ze toch weer gedoe kregen.. en toen waren het weer rellen en had de politie ze eigen reden weer gecre&euml;erd.. en je weet wel wie er de gebeten hond is in de media



Quote:
Bij het Rotterdamse voetbalstadion De Kuip zijn donderdagavond Feyenoord-supporters bijeengekomen om te protesteren tegen het feit dat de bekerfinale tegen Ajax in twee duels wordt afgewerkt. De sfeer is inmiddels grimmig. De Mobiele Eenheid voert rond de Kuip charges uit. Het zijn naar schatting enkele honderden betogers.

De supporters hebben spandoeken opgehangen met leuzen tegen de tweedeling van de finale, zoals ,,Finale zonder charme'' en ,,RIP Beker''. De politie is aanwezig, maar er is geen sprake van een grimmige sfeer.


de sfeer is inmiddels grimmig , maar er is geen sprake van een grimmige sfeer... juist ja
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2010 @ 21:10:59 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 15-04-2010 om 21:29:26
dag bekerfinale kankerzooi

had er nog vertrouwen in, tegen beter weten in...

wat is er 1 grote teringhype van gemaakt in de media.. paar domme plaatjes kom op zeg, tuurlijk is het misschien niet goed maar dit is gewoon een kwestie van zoeken naar een reden.. deze finale hadden ze nooit gewild en had nooit mogen komen in hun ogen.. krijg lekker de kanker iedereen die er voor gezorgd heeft dat dit niet doorgaat
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Ko-eN Gepost door Ko-eN op donderdag 15-04-2010 om 21:34:02
Hooligans verneuken het voetbal gewoon, als je wil rellen dan doe je dat maar lekker op een parkeerplaats en niet in t stadion. Dankzij zulke debielen kunnen ouders niet eens meer zonder risico met een kind naar t stadion toe. Het is gewoon belachelijk, je komt toch voor de wedstrijd ofniet dan? Als je gaat stappen kom je in eerste instantie toch ook niet om te knokken, het gaat gewoon nergens over dat een wedstrijd niet eens met uit publiek gespeeld kan worden.
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 15-04-2010 om 22:03:27
Koop dan allemaal ook echt geen kaartje, dat zou een goeie actie zijn.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 15-04-2010 om 22:44:46
Inderdaad. De beker interesseert me nu echt op t moment geen kut meer, zou wel bijdraaien als de wedstrijden spelen maarja, echt belachelijk dit.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 15-04-2010 om 22:48:08
De rol van de media is er ook dat ontken ik niet, maar het werkelijke probleem
zijn gewoon de hooligans en de wetgeving tegen hooligans. Ik weet dat het
overal ter wereld zo is en dat we geen uitzondering zijn.
In een ander land kan
zo'n wedstrijd met meer supporters wel doorgaan en dat het hier niet kan is
vreemd. Maar goed ik denk dat de politiek gewoon eens goed na moet gaan
denken over de de juiste regelgeving en aanpak. Traditionele toernooien
aanpassen en wedstrijden zonder uit publiek is geen oplossing. Dat is
weglopen voor het probleem. Een land als Nederland moet prima in staat
zijn om een dergelijk sportevenement te organiseren.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 15-04-2010 om 22:51:02
Quote:
deking schreef op 15-04-2010 @ 22:44
De beker interesseert me nu echt op t moment geen kut meer.

----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 16-04-2010 om 04:12:42
Nu al zin in Zondag ghehe..
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 16-04-2010 om 13:08:16
Ja ik ook ajax kampioen zondag!!
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 16-04-2010 om 13:40:52
Iedereen in Nederland speelt de komende twee rondes tegelijkertijd op zondagmiddag, right? Om je niet te vervelen op de zaterdag:

11:45 Man City - Man Utd
16:30 Spurs - Chelsea

Liverpool - Hammers is maandagavond. Harrrd!
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 16-04-2010 om 13:42:08
manchester derby :+
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 16-04-2010 om 14:00:45
Dat bedoel ik. Je kan vanaf je bed gelijk de pub inrollen, prachtig weekend. Ben benieuwd of Tevez weer bepalend kan zijn.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 16-04-2010 om 14:11:43
Kan me niet voorstellen dat die weer z&oacute; gek word. enjah je zit nog steeds in Engeland? of zit je daar voor de rest van je levah? super vet die voetbal beleving daar.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 16-04-2010 om 14:19:17
Nouja, nu Spurs ook gewoon punten blijft pakken moet Man City wel winnen om die 4e plaats te halen. Zelfde geldt voor Man U; als die punten laten liggen en Chelsea wint wel zijn ze er geweest. Super beladen duels dus, heerlijk.

En ja, ik woon+werk hier in London en heb 't super naar mijn zin dus ben wel van plan er nog een tijdje te blijven. Hoe lang is moeilijk te zeggen!
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 16-04-2010 om 14:26:58
Support je een vaste ploeg daar of pakken wat je pakken kunt? En t cockney accent al een beetje onder de knie? haha ik ben zo jaloers, mag ik over een paar jaar hoop ik.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 16-04-2010 om 14:37:47
Zou hard zijn man. Sowieso voor iedereen aan te raden, geweldige ervaring.

Ik woon echt op een steenworp afstand van 't Emirates Stadium maar ik support West Ham. Altijd al een zwak voor die ploeg gehad en helemaal nu ik ze regelmatig kan bezoeken. Wel balen van dit drama seizoen, hoop echt dat we erin blijven.

Daarnaast check ik de meeste topwedstrijden wel in de pub en probeer hier een daar wat wedstrijden van bijvoorbeeld Fulham en QPR mee te pakken maar de tickets zijn gewoon enorm duur.

Dat accent laat ik voorlopig toch nog ff achterwege, men lacht hier nog steeds om Steve McLarens vernederlandste engels!
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 16-04-2010 om 21:50:51
hehe voetbal international is weer lekker bezig
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op vrijdag 16-04-2010 om 23:22:06
hmz weer gemist was topgear kijken.. waarover ging het dap??

----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 17-04-2010 om 09:10:49
Bert van Marwijk was er.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 17-04-2010 om 10:42:40
aardige ruzie tussen Wilfred en Johan haha die ging wel hard en lang door. Vast zo te zien op youtube.

ah daar issie al, vanaf 5 min.:

[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2010 @ 10:46:11 ]
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 17-04-2010 om 14:53:18
Hahaha &quot;je mag wel laten merken dat je het leuk vindt&quot;

Derksen zeer vrolijk: &quot;Een &eacute;&eacute;ntje&quot;
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Tjappies
smokin\'
Gepost door Tjappies op zaterdag 17-04-2010 om 19:27:27
hehe nice weer ... blijft leuk vermaak dat programma
----------------------------------------
https://www.youtube.com/user/blaat1987
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 18-04-2010 om 09:55:45
Tering, hoef pas half12 weg maar nu al wakker, kan een serieus leip dagje worden als de scores goed vallen
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 18-04-2010 om 11:32:12
Same heer, over uurtje pas richting stadion, heb er fucking veel zin in laatste thuisweds. van seizoen op &quot;bekerfinale&quot; na
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2010 @ 12:03:14 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 18-04-2010 om 14:15:00
Kluivert en Gullit? WTF.

@Eredivisie Live


Lekker Twente, mooi doek.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2010 @ 14:31:25 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0234 sec.