Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ] | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Er is dan ook barweinig te vinden van battles van Hightower. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
GDMW34 | ![]() | ![]() |
Die battle van hightower op die vorige site is toch best dope hoor... '' Je hoort ze , ze moeten lachen / stop je lul in een mango fruitverkrachter '' hahaha Ik denk dat die man , surya en iedereen kan verassen!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-08-2010 @ 13:36:36 ] | ||
RIEMIKS San yu abi vanowtu na prinsipari sani ![]() |
![]() | ![]() |
Zijn ook haast niet gefilmd Ouwe, vandaar weetje hoeveel battles van Surya niet gefilmd zijn.. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Vast veel, maar daar zijn ook niet zo heel veel van te vinden man. Maar goed, we gaan het wel zien. Ik vind hightower zijn tracks grappig. Ik denk dat High met grappige punches gaat komen en Surya meer met de rauwe punches. Maar dit zijn dus main-events, dat betekent dat er een jury is die stemt? Die internet vote's zijn echt gebaseerd op dickriders. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
![]() | ![]() |
Die 4 main events worden gejureerd ja die overige 8 battles die worden met internetvotes gedaan omdat dat voorrondes zijn.. | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
nice ![]() ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hoe moet ik dat dat weten joh riemiks, "jullie weten niets". Alwetende ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Niet zo letterlijk opvatten man, en ik heb mezelf nooit de titel van alwetend wezen gegeven.. | ||
Jajoh dachtutniet ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb Hightower vaak gezien en die gast killt...serieus Hij heeft gasten in battles weleens ernstig pijn gedaan!! kerel zet die gasten meer voor lul zeg maar .niet echt met super lines ofzo..maar gewoon wel dope | ||
rIVENJE![]() |
![]() | ![]() |
Hightower ook wel eens live gezien, kwam altijd nice. Hij reageert echt op de wat de ander zegt, heb ik nog niemand zien doen verder bij POB. ---------------------------------------- http://www.nederhoppers.nl | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Huussuh deed het voornamelijk in de derde ronde, liep daarna wel even vast. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
lik me reet en iedereen lacht...wacke shit. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
hahahahhaha 7:40 "vuile slet die je bent" ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
1:49 Een van de welgemeende 'hoer' uitspraken die ik ooit heb gehoord. ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Riemiks whaddap? Beef met die dude? ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
MXRippz | ![]() | ![]() |
Noah G is zeer matig, waarom denkt ie met alleen freestylen te winnen? Shiike daarentegen moest wel vooral freestylen en zijn delivery vond ik echt kkgrappig, dus ik vote shiike (beter komt ie volgende keer met een wat betere tekst). | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gizzle schreef op 09-08-2010 @ 21:05 Riemiks whaddap? Beef met die dude? Nee man ik ken die hele kerel niet... | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe die shiike is volgens mij half bezopen, wel weer gelachen om het filmpje ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
WilleWa JK ![]() |
![]() | ![]() |
wel lachen. jammer dat naoh-G zn delivery zo rustig is.. die chick rechts van ex is spanggg ---------------------------------------- Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Diene ene gast in het publiek met zwart halflang haar en krullen heeft een serieuze tik. Harde battle deze keer! Crowd is ook tof ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Irritant hoe die Prof. Ghost de hele tijd aan zijn petje zit te friemelen. Denk dat Santios beter was. ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is toch een main-event? Hoezo stemt het publiek weer dan? ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Aardig, maar niet hard. Er komen weinig originele punches voorbij. Kan volgens mij wel een stuk beter als je ruim de tijd hebt om je voor te bereiden. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Elke keer hoop ik op wat tofs maar tot nu toe heb ik het meest gelachen om die Leipe Mocro tegen Akra. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb werkelijk geen idee. Verder vind ik dit ook totaal geen main event. De battle was wel aardig maar bijzonder..jammer dat Prof Ghost zijn tekst vergat, Santios kwam harder. De enige echt dope battle tot nu toe was Huussuh vs Just B..de rest van de battles waren slecht tot matig. | ||
Snacky | ![]() | ![]() |
Als ik dit zo zie, is het niveau in nederland nog bedroevender dan ik dacht... niet om tof te doen, maar volgens mij zou ik onvoorbereid en freestylend die gasten nog klaren ![]() ---------------------------------------- I'll piss on your mpc, give you a urine sample | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
schrijf je in. de volgende battle is beter fok solar ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Orry vs Em0? Van Em0 verwacht ik nog wel wat dope lines, maar die Orry lijkt me echt totaal niets. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
ey riemiks word je niet duizelig van je kin zo onnatuurlijk hard omhoog te houden hahaha ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
: 9 ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha wow @dge ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Borderline Revolution Of The Open Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Is het iemand anders ook opgevallen dat er geen Punch Out video meer is verschenen op 101Barz, sinds de battle met Lijpe Mocro en Akra...? | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Word. Was me ook al opgevallen.. ik geef ze geen ongelijk na die kutbattle. Helaas dat 't verpest is voor de betere battlecats. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
rotjoch zat op sziget! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
jup, hele tijd om zich heen te staren ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Liquidfighter Dr Pepper ![]() |
![]() | ![]() |
Pfff wat een niveau weer in die nieuwe vid Die Em0 heeft me toch een kankerwacke delivery, wel dope lines though ---------------------------------------- - | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik vind die 1e verse van Em0 is wel dope zeg, nu verder checken. Offtopic: Is dat kleine Viezerik die daar zo lekker staat te knuffelen met Excellent? Haha @ Damn! Em0 is wel echt grappig hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2010 @ 13:23:18 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Orry is best wel wack.(in dit filmpje dan) EmO 072. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2010 @ 14:02:20 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
emo, 19 jaar kom uit alkmaar en vervolgens staat er bij die beschrijving dattie 23 is ![]() ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Alkmaar represent haha | ||
b-tot-de-art![]() |
![]() | ![]() |
het niveau is nog steeds niet hoog , af entoe een paar leuke lines maar dat is het dan ook , driekwart van de battle gaat over de ander zn moeder of zusje of pijpen en neuken ... niet veel interessants ---------------------------------------- i am not naugthy , iam nasty by nature | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Dat ie hier nog niet gepost is.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Mja die hoeven wat mij betreft ook niet meer gedropt te worden. De gemiddelde rapper hier is nog beter. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
lekker huussuh ruiinage.. en L-deep ook props ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Wanneer komen de battles van de winnaars uit deze voorrondes? Die battles op 12 sept zijn weer battles met nieuwe deelnemers (behalve L-deep en Il Duce). Dus what the dealio dun? [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2010 @ 18:18:54 ] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
tis een langdurig project ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 16-08-2010 @ 16:20 ey riemiks word je niet duizelig van je kin zo onnatuurlijk hard omhoog te houden hahaha Nee man das me pose hahaha ben me voorkeurshouding al gewend!! Deze al gezien? https://www.youtube.com/watch?v=F0I6G-ej9mA&feature=player_embedded Als ik em gewoon plaats speelt ie niet af ofzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2010 @ 12:08:35 ] | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ] |