Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 06-09-2010 om 12:25:07

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 06-09-2010 om 13:12:01
Eindelijk weer een aardige battle. Consequentie kwam harder dan Insayno die een paar keer zijn tekst vergat.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 06-09-2010 om 13:33:25
Yes! Niveau! Eindelijk.

Wel rare praat over JMT uiteraard. Blasphemy.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2010 @ 13:33:58 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 06-09-2010 om 14:46:10
ik zie Insayno nog wel winnen op internet, omdat veel mensen een choke niet als een auto-lose zien.. maar Consequentie kwam uiteraard veel harder maar veel internetmensen diggen die stijl niet
hard shirt trouwens
RIEMIKS
San yu abi vanowtu na prinsipari sani
Gepost door RIEMIKS op maandag 06-09-2010 om 14:51:33
1ste ronde

De consequentie kwam foutloos en als je net als insayno een steekje laat vallen verlies je een ronde tegen iemand die foutloos komt dus deze ging naar Consequentie voor mij.

2e ronde

Gelijkspel beide nagenoeg foutloos, insayno iets slordiger en hoorde ook een kleine slip up bij de consequentie maar ik vond het gewoon gelijk.

3e verse

Licht voor de Consequentie maar ook nipt hoor

Eindvote: De Consequentie wint voor mij maar zeker niet onverdienstelijk wat insayno liet zien!!!
Snacky Gepost door Snacky op maandag 06-09-2010 om 17:20:08
Leuke battle, niveau is zeker een stuk hoger dan bij al die andere idioten, maar nog steeds hoor ik niet echt harde punchlines.
Waar is hun onderzoek? hun voorbereiding? de teksten die ik hoor kunnen ze tegen elke willekeurige mc gebruiken (insayno kwam soort van met een personal over dat ill bill shirt, maar het sloeg nergens op.).

En Riemiks, ff serieus, waarom the fuck hap jij op alles? Hoe vaak ga je hele discussies op youtube houden, maar tegelijkertijd roepen ''ja het boeit me niet" klein beetje zielig...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op maandag 06-09-2010 om 17:22:08
Dope battle

Alleen kenkerlame dat De Consequentie geen OT durfde, je hoort toch gewoon sowieso nog een verse klaar te hebben
----------------------------------------
-
RIEMIKS
San yu abi vanowtu na prinsipari sani
Gepost door RIEMIKS op maandag 06-09-2010 om 17:56:36
Quote:
Snacky schreef op 06-09-2010 @ 17:20
Leuke battle, niveau is zeker een stuk hoger dan bij al die andere idioten, maar nog steeds hoor ik niet echt harde punchlines.
Waar is hun onderzoek? hun voorbereiding? de teksten die ik hoor kunnen ze tegen elke willekeurige mc gebruiken (insayno kwam soort van met een personal over dat ill bill shirt, maar het sloeg nergens op.).

En Riemiks, ff serieus, waarom the fuck hap jij op alles? Hoe vaak ga je hele discussies op youtube houden, maar tegelijkertijd roepen ''ja het boeit me niet" klein beetje zielig...



Beste Snacky,

Ik hap niet op alles, maar ik heb inderdaad op enkele dingen gereageerd.
Vandaag bijvoorbeeld inderdaad op youtube. Verder nauwelijks dus ik weet niet waar jij aan refereert als je zegt dat ik op alles hap. Een enkele keer reageer ik inderdaad.

Ik vertrouw erop je voldoende geinformeerd te hebben.

Yours truly

Riemiks
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 06-09-2010 om 18:33:19
Quote:
Liquidfighter schreef op 06-09-2010 @ 17:22
Dope battle

Alleen kenkerlame dat De Consequentie geen OT durfde, je hoort toch gewoon sowieso nog een verse klaar te hebben


Mwah het was toch al duidelijk. Naar mijn mening wint hij elke ronde. Dus waarom een OT? Insayno heeft veel mindere wordplay.

Ben het trouwens wel met snacky eens qua personals. Het is erg algemeen allemaal. Als je dan naar de battles van KOTD kijkt....
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op maandag 06-09-2010 om 18:54:14
Ik ben het er 100% mee eens dat ik persoonlijker had moeten zijn in me battle tegen Insayno. Heb ook niet echt een reden waarom ik dat niet heb gedaan. Kan alleen wel zeggen dat me battle tegen Altijd Chill hier verandering in gaat brengen.

Wat betreft de OT, of beter gezegd, het gebrek hieraan, is voor mij heel simpel. Mij was duidelijk verteld dat er GEEN OT ronde zou plaatsvinden, vanwege de internetvotes. Ik heb dus mede daardoor, er ook geen één voorbereid. En het zou dom zijn om met iemand als Insayno te gaan freestylen. Daar heeft hij duidelijk de overhand in.

Dat is eigenlijk alles wat ik te zeggen heb. Het was me eerste battle ooit en ik ben tevreden over het eindresultaat. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan, lijkt me zo.
Snacky Gepost door Snacky op maandag 06-09-2010 om 19:24:22
Je eerste battle? nice... dan kan het zeker alleen beter gaan
Die Jedi Mind line alleen al moet genoeg reden zijn voor echte heads om niet op die andere dude te stemmen. Je rijmschema is ook dope, en dat je geen OT deed snap ik volledig, waarom zou je dat doen met internet voting?

@ Riemiks; wtf? je reactie lijkt wel een officieel persbericht
Eerlijk gezegd heb ik maar 2x op youtube die punch out battles gekeken, en allebei de keren zag ik jouw hele discussies houden in de reacties, dus in mijn beeldvorming hap jij dan vaak, of vind je dat raar? Het feit dat jij ook aangaf dat je respect ervoor had dat iemand jouw tot 2x toe in je gezicht uitscheld tijdens een battle waar jij buiten staat, vind ik gewoon raar. Want het is namelijk eerder een teken van zeer groot dis respect aan jouw adres. Maar hey, whatever.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 06-09-2010 om 19:56:29
ik vond die jmt line wel dope
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
RIEMIKS
San yu abi vanowtu na prinsipari sani
Gepost door RIEMIKS op maandag 06-09-2010 om 21:58:22
Quote:
Snacky schreef op 06-09-2010 @ 19:24
Je eerste battle? nice... dan kan het zeker alleen beter gaan
Die Jedi Mind line alleen al moet genoeg reden zijn voor echte heads om niet op die andere dude te stemmen. Je rijmschema is ook dope, en dat je geen OT deed snap ik volledig, waarom zou je dat doen met internet voting?

@ Riemiks; wtf? je reactie lijkt wel een officieel persbericht
Eerlijk gezegd heb ik maar 2x op youtube die punch out battles gekeken, en allebei de keren zag ik jouw hele discussies houden in de reacties, dus in mijn beeldvorming hap jij dan vaak, of vind je dat raar? Het feit dat jij ook aangaf dat je respect ervoor had dat iemand jouw tot 2x toe in je gezicht uitscheld tijdens een battle waar jij buiten staat, vind ik gewoon raar. Want het is namelijk eerder een teken van zeer groot dis respect aan jouw adres. Maar hey, whatever.



Hahhaah laat me raden je hebt consequentie tegen insayno gezien en shiike tegen naoh g?

Ik zeg eerlijk die 2 battles heb ik idd een discussie gehad en over dat respect is verkeerd geinterpreteerd ik bedoelde het zo van veel mensen zeggen anoniem van achter hun pceetje van riemiks is dit dat zus zo.. shiike deed het recht in me gezicht en niet van achter zijn pceetje en ik ben zelf ook iemand die alles recht in mensen hun gezicht zegt dus als iemand recht in me gezicht zijn mening geeft respecteer ik dat maar hoef ik er niet mee eens te zijn. En als iemand dissrespect voor me voetl ja dat zei zo niet iedereen kan je geweldig vinden
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.