Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
A_PART Gepost door A_PART op zaterdag 17-07-2010 om 16:45:00
nieuwe dubstep track

dit keer een meer dansbare met diepe subs

http://soundcloud.com/a_part/a_part-lust

hoe zet ik hier die sound cloud link?

let me know what you think
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zaterdag 17-07-2010 om 17:30:34
Vind de geluiden beetje standaard en de melodie niet echt boeiend. De drums zijn wel origineel voor een Dubstep track.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
A_PART Gepost door A_PART op zaterdag 17-07-2010 om 17:32:01
het was voor een competitie, je kreeg geluiden aangeleverd en daar moest je het mee doen, maar ik heb ze allemaal zo getweaked dat je ze niet meer terig hoort hehe
Oizone
lik het er van af dan!
Gepost door Oizone op zondag 18-07-2010 om 22:52:36
Yo vond hem wel oke, maar het nummer trekt me verder niet

btw heb ook hip hop machine van je geluisterd die vond ik trouwens wel gruwelijk!(H)
Bart-King
Gepost door Bart-King op zaterdag 24-07-2010 om 15:53:08
De melodie etc vind ik nog wel goed, maar de drums zou ik zeker anders doen.
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zaterdag 24-07-2010 om 16:50:50


Je kreeg geluiden aangeleverd? Mkay. Maar het is niet echt dubstep wat mij lang kan boeien. Qua melodie niet en die drums ook niet. Maar ik weet natuurlijk niet welke geluiden je kreeg, dus ik kan moeilijk oordelen over deze track zo.


----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 24-07-2010 om 17:07:29
ik mis de rauwheid in het nummer, en een diepe bass, verder vind ik de geluiden erin veel te mellow mja das een kwestie van smaak
Marsman Gepost door Marsman op zaterdag 24-07-2010 om 18:42:05
Vind de track wel erg okee. Zitten leuke melodietjes in, alleen de sounds doen me niet zoveel. Drums zijn tof!
A_PART Gepost door A_PART op zaterdag 24-07-2010 om 21:15:03
Quote:
FreshS schreef op 24-07-2010 @ 16:50


Je kreeg geluiden aangeleverd? Mkay. Maar het is niet echt dubstep wat mij lang kan boeien. Qua melodie niet en die drums ook niet. Maar ik weet natuurlijk niet welke geluiden je kreeg, dus ik kan moeilijk oordelen over deze track zo.


ik kreeg alle geluiden aangeleverd maar ik heb alles zo vervormd dat je het niet terug hoort je kreeg gewoon een mapje met samples, die sound die je bv. bij 1:08 hoort is een heel klein deel van een sample met computer geluidjes en dan een heel klein stukje geloopt ervan met verschillende effecten erover heen.



Quote:
Bizzy_D schreef op 24-07-2010 @ 17:07
ik mis de rauwheid in het nummer, en een diepe bass, verder vind ik de geluiden erin veel te mellow mja das een kwestie van smaak


ik weet niet hoor, maar de eerste 2 bass tonen die telkens worden herhaald is pure diepe diepe dub, die je niet hoort maar voelt, dus als je een beetje gare speakers hebt krijg je dat al gauw dat ze die lage frequenties niet aan kunnen....
en dubstep is niet alleen maar midrange herrie, in het begin stadium van dubstep gebruikte men alleen maar sine waves....

Quote:
Marsman schreef op 24-07-2010 @ 18:42
Vind de track wel erg okee. Zitten leuke melodietjes in, alleen de sounds doen me niet zoveel. Drums zijn tof!


en thx

aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zaterdag 24-07-2010 om 21:43:46
Ik ben een liefhebber van die midrange herrie dubstep,maar dit kan ik ook wel waarderen,lekker oppeppende beat,gekke sounds.

Gegroet Penny
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
A_PART Gepost door A_PART op zaterdag 24-07-2010 om 22:02:41
thx
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.