Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Bart-King
Gepost door Bart-King op dinsdag 30-11-2010 om 22:05:47
Gesampled van Seal - If you dont know me by now.
Feedback zou zeker nice zijn

Finger
Gepost door Finger op dinsdag 30-11-2010 om 22:26:40
Ik zou na een paar keer een lowpass filter gebruiken en alleen nog die zware en hoge piano er overheen en dan heel af en toe die snelle piano riedel want die gaat wel irriteren op een gegeven moment, en dan heb je gelijk een leuke afwisseling.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-11-2010 @ 22:27:02 ]
Vitamine_C
Gepost door Vitamine_C op woensdag 01-12-2010 om 00:55:07
ik geef je de vinger als advies
Bart-King
Gepost door Bart-King op donderdag 02-12-2010 om 23:44:34
Oke thanks voor de feedback, maar ik ga het niet veranderen. Ik denk dat ik dan de sound van de beat afhaal die ik wilde.
Iemand anders nog feedback?
Niks
Weet je 't al?
Gepost door Niks op zaterdag 04-12-2010 om 01:46:03
Ik heb je sample gejat! Heb 'm ook gepost.

http://renshit.hyves.nl/

Niks - Remember

Wou d'r iets mee proberen
----------------------------------------
www.myspace.com/niksb
Bart-King
Gepost door Bart-King op zondag 05-12-2010 om 01:59:43
Oke vet, ik vind mijn eigen beat natuurlijk beter want we maken allebij wat we zelf relax vinden. Heb je nog feedback op de mijne?
Niks
Weet je 't al?
Gepost door Niks op zondag 05-12-2010 om 12:08:49
Ja ik vind jouw beat dik hoor daarom wou ik de sample ook ff gebruiken Alleen hoor ik een piano die ik niet in de sample kan terugvinden, kan dat kloppen?
Verder ben ik ;t wel wat eens met finger maar ik vind 'm goed en lekker lopen.

----------------------------------------
www.myspace.com/niksb
Bart-King
Gepost door Bart-King op zondag 05-12-2010 om 13:49:26
Ja klopt, ik heb via rewire>reason een extra piano ingespeeld om toch nog wat variatie te krijgen.
A_PART Gepost door A_PART op zondag 05-12-2010 om 16:22:25
die hoge noten snel achter elkaar beginnen heel statisch te klinken na een tijdje. zoiezo hou ik nooit van die sample pad tikken, daarmee bedoel ik dat je gewoon een sample een paar keer achter elkaar zet in plaats van het mooi organisch te laten klinken. soms kan het mooi klinken maar vind het nu een beetje afleidend. voor de rest zou ik misschien je drums van meer flow geven, beetje spelen met velocity en groove en off beats. klinkt erg hakke takke statisch nu....

hoop dat je er wat aan hebt
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.