Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
nu ned 2 ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dope ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Zeker over die dikke gozer op die foto ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Robbie![]() |
![]() | ![]() |
Zag het gister voor het eerst, vond het wel cool. Ik ga het in et vervolg zeker vaker kijken! ---------------------------------------- Owww ok. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
22:00 NED 2 ! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
heeej dat sluit mooi aan op het schaatsen. moooooi zo ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
yes, ik neem het dus mooi op, net als Idols nu. Ik ga zo toch met m`n meissie dansen, dan kijken we morgen wel Idols en Dit was het nieuws ![]() Nu dus niet met de zieke Harm Edens, maar met Thomas Acda! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 05-11-2005 @ 22:36 verdoeme! niemand die waarschuwde dat het 21:00 op was... gelukkig was dit een compilatie van vorig seizoen... volgende week nieuwe. die compilatie was de 1e aflevering die ik zag en ik heb me dood gelachen cker vaker zien ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
k had t gezin die Thomas Munnik was nud e presentator het was wel weer grappig | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Thomas munnink![]() heeh die is goed tis Thomas Acda en Paul de Munnink maar maakt nie uit ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik zat er zo dichtbij | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
herhaling zo op ned2 | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Zondag weer gelachen...geweldig programma 'Laat jij je pik ook weleens zien. - Ja op 4 mei op de Dam Dan is het 2 minuten stil'' geweldige grap [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2005 @ 09:25:37 ] ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Zo weer !! op ned 2 ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Na het schaatsen dan toch ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
feaMus, Muslims. ehe schrijf dit in je wordplay schrift ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vanavond pappies... gister was het niet | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
tering songfestival.. beter gaan ze zoiets doen qua hiphop ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
haha woord alleen offtopic wel koel programma btw 'dit was..' die kill met ze hazelip beledigd mensen op hun uiterlijk, terwijl ie zelf lang niet moeders mooiste is hehe | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Raoul is nog steeds de hardste.. Eigenlijk zou de Hans Teeuwen en Jörgen Raymann daar beide is moeten gaan zitten samen met die andere 2 ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Het begint rond 22 uur op ned 2. En nog wat later komt meteen weer de herhaling daarvan op ned 2. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
wuahahahahaha te dope grappen.. Verdonk = Kuthoer wuahaahahahaha... en die bananenschil wuahahahaha ik ging helemaal stuk om deze aflevering ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een vervelende rechtse rakker die adcvocaat gast, ik heb niet uitgekeken... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja dat wel.. ze namen hem wel flink in de zeik.. dat vond ik dan wel weer leuk ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
die advocaat was een lul, pff verpeste alles. Femke is cute en die grap met verdonk en die rebus was master | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Zeker.. maar ook die grap met die bananan schil op het einde ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik had veel ontzag voor Theo Hiddema.. na gisteravond niet meer.. wat had die aap daar te zoeken .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nu dus weer ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja? ff checke ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
herhaling van gister, hij is lachen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
La-Z No frails, Raw hiphop! ![]() |
![]() | ![]() |
yep ik check t nu ook weer voor de 2de keer lachuhh | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
ze kan wel moslima zijn geworden, maar je blijft een belg ![]() ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
![]() | ![]() |
Hoezo allochtonen bij groepsverkrachting? worden ook blanke meisjes verkracht.. ( toch , zo ging die).. ingeval.. was humor ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
"Ik dacht altijd dat je bij groepsverkrachting in je eentje een groep verkrachtte ..." hehe, die ene gast naast Raoul was wel hard | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Veelpleger schreef op 05-12-2005 @ 12:35 ze kan wel moslima zijn geworden, maar je blijft een belg ![]() haha ja die was echt geniaal ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
9 uur ned2 vandaag. | ||
![]() | ![]() |
zijn de gasten al bekend?? ---------------------------------------- beng! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Agnes Kant en Andrew Makkinga kijken of Andrew een beetje grappig is | ||
![]() | ![]() |
ooh niet weer een politicus, die zijn altijd zo saai. Ik ben wel benieuwd wat Andrew allemaal te zeggen heeft ---------------------------------------- beng! | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Begint over 5 min toch? Edit: Owja ik ziet het [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2005 @ 20:48:49 ] ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
21:00 - 20:45:53 = geen 5 min | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe andrew totaal niet grappig, de sapcentrifuge en buzzing gedoe was dope | ||
![]() | ![]() |
Deze uitzending was weer dope!!!!!![]() 1 miljard is veel, maar goedkoper is deze grapfruitcentrifuge. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Owhz jah AIVD kan na 3 dagen nog steeds geen vingerafdrukken vinden! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vanavond: 22:10 - 22:55 Dit was het nieuws Nederland 2 | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ga dat maar is kijken dan geen idee wat het is maar zal wel leuk zijn als er helemaal een topic voor geopend is ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Over 10 min PAPPIES! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja poppekontje, tis de shit | ||
![]() | ![]() |
zeker de shit, heel de dag de dvd gekeken , nu dalijk weer kijken ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 ] |