Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 18-12-2005 @ 22:07 zeker de shit, heel de dag de dvd gekeken , nu dalijk weer kijken 4 uur lang.. ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nu ned2! volgende week nieuwe afleveringen | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
is die presentator nou over gestapt naar Talpa, ik zag daar voorstukjes met hem.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
goedver... nu al afgelopen weer. Nee joh hij deed een serie voor talpa wat geflopt was.. hij blijft gewoon ook DWHN doen | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
vandaag is die tering compilatie weer | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
was | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 30-04-2006 @ 22:52 goedver... nu al afgelopen weer. Nee joh hij deed een serie voor talpa wat geflopt was.. hij blijft gewoon ook DWHN doen Serie moet nog beginnen.. Rauw ofzo.. 'eerste echte improvisatiecomedie van nederland'.. met georgina verbaan.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 30-04-2006 @ 22:53 (...) Serie moet nog beginnen.. Rauw ofzo.. 'eerste echte improvisatiecomedie van nederland'.. met georgina verbaan.. bah..zeker die laaste naam ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
lekker ---------------------------------------- ya diggg | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vanavond NED2 , 21:05 , nieuwe serie | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Was het geen complicatie ofzo, of was dat vorige week..? [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2006 @ 16:25:11 ] ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
compilatie , geen complicatie ![]() dat was vorige week inderdaad. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Me ouders nemen het altijd voor me op check ik zondag smorgens ff![]() laatste tijd ook onder de tram gekeken prachtig programma jammer dat het is afgelopen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 06-05-2006 @ 16:25 compilatie , geen complicatie ![]() dat was vorige week inderdaad. whaha, ja weet ik het ![]() maar goed, als ik er aan denk dan kijk ik wel ff ja ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
10 minuten nog negers | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Zit die hazenlip er ook nog in? ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
ik ga kijken, was vaste kijker vorig seizoen en de site staat nog bij me favorieten ---------------------------------------- son get wrec | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vanvond, 21:05 NED2 | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
ik kijk t morgen wel, nederlands elftal ftw :o ---------------------------------------- joden | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ow nice ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
+) hehehehehe was gisteren wel weeer een leuke aflevering ... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Nederland 2 nu (20:30) WK special.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha was de shit | ||
appie Your feeling lucky punk ? |
![]() | ![]() |
sow die was weer ouderwets grappig ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
EUJ morgen dus! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Hoelaat? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
half 10, half 11 zoiets .. gewoon zappen man | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
22:10 Nederland 1 Iedereen kijken dus. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
Opgelet..... over half uur ongeveer begint het! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 06-05-2006 @ 20:57 Zit die hazenlip er ook nog in? Ik ga binnekort naar een show van hem ... lijkt me echt tof. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
gelukkig checkte ik dit topic.. ![]() | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik schijt op Raoul Heertje. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
en hoe voel je je daarbij? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Tevreden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
bla bla haters ga uit mijn topic. Zo meteen checken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
NU | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
aight, dit was het nieuws is altijd lauwness ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Aigyptos WAT |
![]() | ![]() |
haha.. die was zeker dope![]() die grap over pastors. Je hebt geen een zetel gehaald, en krijgt dus geen macht. Wat zou Hitler in dit geval gedaan hebben? oid.. die grappen zijn te erg.. ---------------------------------------- LOL QUE? | ||
Sabel Jongen spuugt kraai ![]() |
![]() | ![]() |
Is weer begonnen nieuwe seizoen gisteren waren ron jans en kluun er voor de mensen die het gezien hebben: Edgar davids presenteert nieuwe uit tenue ajax ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja godver gister | ||
![]() | ![]() |
uitzendinggemist.nl? ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ned3 nu ! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Jan-Jaap met Nina shirt aan ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha geweldig weer | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
nu aan dus | ||
![]() | ![]() |
ik heb het lekker opgenomen ---------------------------------------- FREEEEEEEEEESTAILOOOOOOOOOOOOOO | ||
![]() | ![]() |
hehe .. hij was weer fijn over dat vermiste meisje " gelukkig hebben wij de foto's nog" lol ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
herhaling nu op ned3 | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ned1 nu | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
dat mens naast Jan-Jaap was echt stupped ![]() | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ] |