Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle competitions /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 18-05-2004 om 16:10:24
Welkom! op dit aparte forum voor de competities.

In dit forum kunnen de competities plaats vinden, de gewone battles blijven in het huidige forum mogelijk. Dit is om de duidelijkheid en het overzicht een beetje te behouden.

Om de kwaliteit hier een beetje op het competitie niveau te houden kan niet iedereen hier posten. Je moet mee doen in een competitie of mee hebben gedaan in een competitie om hier te kunnen posten.

Wanneer je nog niet kan posten in het competitie forum, maar je doet wel mee in een competitie, kan je mailen naar forum@nlhiphop.nl

Zet in die mail dat je mee doet in een competitie en je gebruikers naam. Je zal dan zosnel mogelijk toegang krijgen tot dit forum. Ook een PM naar mij (spade) kan je toegang opleveren.

Het heeft geen zin om iemand anders te PM'en of te mailen, daar anderen niet de rechten hebben om gebruikersrechten aan te passen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Battle competitions /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.