Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Wie vind je nou het allerwackste uit de hiphopscene? Ikke vind de Moordgasten ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Moordgasten, maar gelukkig hoor / zie je nooit meer. Ze hebben hun tijd gehad, opzouten. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja moordgasten "ik ben een kutgast" ![]() Ook van die mensen die echt te slechte shit droppen en dan schreeuwen ofzo. | ||
MISTER X | ![]() | ![]() |
Die gasten uit Diemen, das pas gaar......samen met de moordgasten,ik geef zn gedeelde slechtste plek. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Mening ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik vraag me af wat MISTER X wel goed vind.... ik vind Riza vrij klote... | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Ja maar ene deff rhymz vind ik ook maar een rare neger ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
dat is toch geen rapper??? ![]() | ||
ROK | ![]() | ![]() |
Quote: MISTER X schreef op 14-06-2004 @ 12:46:48 Die gasten uit Diemen, das pas gaar....... lange frans en baas b ??? die zijn wel aardig moppie, ik krijg je niet uit me koppie ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2004 @ 12:42:37 ] ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
![]() | ![]() |
Nee man de diemen gangsta click bedoelt hij ![]() Tuurlijk die maar hij heeft er geen verstand van. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
op 1 of andere manier trek ik thc echt heel slecht de laatste tijd ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
ben ook niet zon diemen fan maar euh allerwackste wil ik zeker niet zeggen. Frans en Baas hebben wel skills. Wackste? Euh def rhymez natuurlijk. Voor zover je dat een rapper mag noemen [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2004 @ 21:22:20 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
dan heb je zeker geen oude zooi van def rhymez gehoord hij heeft zich nu gewoon doelbewust verkocht zou ik ook wel willen ummers maken met replay ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Ik weet niet of je dat negatief bedoelt osi. Maar ex heeft ook een nummer met replay en gordon. | ||
nogmaals IK vind die gasten Diemen zwaar gaar, en om dan gelijk te zeggen dat ik geen verstand van heb...hahah ik heb zeker geen verstand van gare shit...... | ||
rana | ![]() | ![]() |
nag das pas wack.. ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Danny_Blanco Dutch Touch ![]() |
![]() | ![]() |
Van het moment.. Engelstalig: Redrama NL: Casto ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Casto valt toch best mee?![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
ook wack!! ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
casto is zooo 1997 ![]() | ||
![]() | ![]() |
toen vond ik hem wel goed, maar nu damn wil echt een def p kloontje zijn... ook dat sicky ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind ook de moordgasten, na de moordgasten vind ik de onderhonden... 1 nummer van de luisteren kan ik wel, maar daar blijft het bij... het is niet echt mijn style... ---------------------------------------- onderschrift | ||
heb je het dan over de 'nieuwe' onderhonden?? | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
uuh jah... kwee nie welke onderhonden dat is ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
waarschijnlijk de nieuwe ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
stormtroepers zomer in zeeland | ||
squee hm.. |
![]() | ![]() |
Casto, Gekste NUA (hoewel ze erg vermakelijk kunnen zijn), verder heb ik heeeel veel slechte rappers/rapbands gezien waarvan ik de namen niet eens wilde onthouden. Het was vooral Nederlandstalig. Misschien kom ik er later nog es op ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2004 @ 18:58:21 ] ---------------------------------------- Vind je dat normaal? | ||
Casto vind ik nou niet bepaald wack.....op plaat wel, mar ik vind 'm live dope | ||
DopeOverdose Thugstyle |
![]() | ![]() |
mijn buurjonge die is egt de wackste van allemaal !! ---------------------------------------- You Heard About it You read About it, But You Dont Know | ||
![]() | ![]() |
Quote: verder heb ik heeeel veel slechte rappers/rapbands gezien waarvan ik de namen niet eens wilde onthouden. Het was vooral Nederlandstalig. WORD@squee de moordgasten wil ik niet eens ter sprake brengen, dat is geloof ik wel genoeg ter sprake geweest en als we er maar over zwijgen is iedereen ze over een tijdje vergeten. En ik wil al die westervoortse tuig "hiphoppertjes" die de hele dag in het bushokje zitten om tupac na te rappen en andere mensen lastig te vallen met hun verveling ook effe nomineren jullie zijn pas wacke rappers. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
Bone Crasher of zo iets uit de USA. Men ik vind echt dat ie gast aan het schreeuwen is i.p.v rappen.![]() | ||
DopeOverdose Thugstyle |
![]() | ![]() |
over die moordgaste.. iedereen zeikt ze wel af maar ze zijn wel zover dat ze op hun 13e of 14e rappe op tv doe dat ze maar na! ---------------------------------------- You Heard About it You read About it, But You Dont Know | ||
![]() | ![]() |
Rappen? Oh die boodschap was nog niet overgekomen ![]() | ||
![]() | ![]() |
@dopeoverdos: t is allemaal een gimmick, het zijn de heintjes van de hiphop. Ze komen heus niet op tv omdat ze zo goed zijn.. maar goed ik neem t woord moordgasten niet meer in de mond from now on... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
De moordgasten zijn dus nu vermoord | ||
![]() | ![]() |
right. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Raw Gear | ![]() | ![]() |
D-Men doet gewoon ze zijn lijp.. net zoals Ali B en fock Def Rhymz hij heeft geen skills en gekke negers die maar wat schreeuwt met ze irritante kop | ||
White Nightmare | ![]() | ![]() |
Lange Frans en Baas B......... Dat nummer Moppie..... FUCKING HELL..... Wat een kutnummer. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hebben jullie ckrzz nooit Donn-E gehoord das pas de wackste/nepste/fakeste rapper ooit en die probeert mijn stad te represente ![]() als jullie die songs wille hebbe voeg me toe op msn ok.. hyreme_killer@Hotmail.com kan je ff lachuh :p [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2005 @ 22:34:49 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik heb echt een hekel aan Extince. Ik heb ook een hekel aan meesterlijke woordspelingen, onnavolbare taalkunstjes en ziekelijk creatieve metaforen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ohw ja die tering moordgasten dat zijn tog die 2 kills van 13 of zow ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2005 @ 22:36:49 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
@ huussuh, ik ruik sarcasme Verder; OG, die van die track in dat andere topic. | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
de moordgasten de rapten over een kut-dag in hun leven laat ze op dit forum komen en ze gaan de in het kwadraat herbeleven ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
laat ze voor me deur komen en ze hebben geen kut dag maar een kut leven ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ze kwamen bij mij aan de deur zeuren over hun kut-dag nu liggen ze 3 moter onder en ik ben de laatste die lach ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Gehhe, bij t zien van jullie rijms beginnen ze vast te beven.. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
jahwel... zelfs met die lines kan ik ze nog verslaan ( denk k ) ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
als hun gaan lachuh krijge die fagots helemaal pakkie.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
makkelijk he? moordgasten natrappen... heb respect voor ze. Niet iedereen komt op hun 14e/15e op noorderslag. En dan maakt het geen fuck uit of ze goed of niet zijn.... mss zijn ze nu wel beter met nieuwe materiaal enzo? | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] |