Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
MICTWL Gepost door MICTWL op vrijdag 20-10-2006 om 14:09:14
Quote:
Tha_Bre schreef op 13-10-2006 @ 19:51
(...)

Gast kanker op met je onzin, omdat jij in elkaar geslagen wordt omdat je denkt dat je gangsta bent met je Lonsdale polo en je boeren vriendjes, moet je niet een stad gaan haten.

Alsof ik er wat aan kan doen dat jij een kanker nerd bent. Dus ga nou niet een hele stad haten omdat jij te nerd voor woorden bent en door drie 15 jarige breezers in elkaar geslagen wordt.

Wat hebben sommige mensen toch een uitgebreid vocabulair. Stoere taal uitslaan terwijl je eigenlijk nog bij moeders aan de speentjes je groeisapjes nuttigd. Lekker stoer vanaf achter je computerschermpje de bink uithangen. Maar sta je recht voor hun porum....Allemaal zinlose bullshit. Ga de band van je moeders fiets toch plakken of help haar bij de afwas. Of is het allemaal kankerzooi?
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 20-10-2006 om 14:41:14
Beste MICTWL,

Het spijt mij heel erg als ik je beledigt heb met mijn groffe taalgebruik ik had niet door dat stoere jongens (zoals jij natuurlijk) niet tegen mijn onnodige grofe taalgebruik kunnen, ik wil je verder laten weten dat ik vanaf nu zal opletten met wat ik zeg want al dit gehuil wil ik graag voorkomen.

Verder hoop ik echt dat je diep in je hart kan kijken, en mij kan vergeven en een tweede kans kan geven.

Met veel liefde,

Brennie


----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op vrijdag 20-10-2006 om 15:12:01
whahaha
----------------------------------------
Whahahaha
Mindstate
Gepost door Mindstate op vrijdag 20-10-2006 om 15:13:04
Quote:
Duck-MC schreef op 20-10-2006 @ 15:12
whahaha


Dat wou ik net zeggen
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 20-10-2006 om 15:53:52
waarom altijd beef?

ik vind trouwens parry squed kut
MICTWL Gepost door MICTWL op vrijdag 20-10-2006 om 18:01:24
Lieve Brennie,

Ik ben zeer verheugd wat betreft je bovenstaand zowaar volwassen bericht. We komen tot mijn genoegen met grote passen tot elkaar. Wat kan de wereld soms toch mooi zijn, ondanks het feit dat die wereld bezaaid is met macho's zoals jou. Vanzelfsprekend krijg jij van mij een tweede kans, lieverd van me. Ik ben helemaal ondersteboven van jouw sarcastische manier van berichtgeving. Verborgen talent misschien? Nee, ik ben erg trots dat jij je aanpast aan mijn normen en waarden. Wat dat betreft ben je een echte Nederlander. Al is het ons eigen huis. Voor de rest wil ik je nog even een uitleg geven over het begrip minderwaardig schepsel, gezien jij voor deze titel in aanmerking komt. Eeen minderwaardig schepsel is een levend wezen waarvan de vader in de bewuste nacht liever een condoom had gedragen gezien het gedrocht wat nu rondhuppelt als gevolg door het niet gebruiken van dat stukje latex!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op vrijdag 20-10-2006 om 18:03:04
beter openen jullie een battle-topic, maar hier gewoon aan titel houden trouwens word naar kapowski wat topic betreft
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 20-10-2006 om 18:57:22
Quote:
MICTWL schreef op 20-10-2006 @ 18:01
Lieve Brennie,

Ik ben zeer verheugd wat betreft je bovenstaand zowaar volwassen bericht. We komen tot mijn genoegen met grote passen tot elkaar. Wat kan de wereld soms toch mooi zijn, ondanks het feit dat die wereld bezaaid is met macho's zoals jou. Vanzelfsprekend krijg jij van mij een tweede kans, lieverd van me. Ik ben helemaal ondersteboven van jouw sarcastische manier van berichtgeving. Verborgen talent misschien? Nee, ik ben erg trots dat jij je aanpast aan mijn normen en waarden. Wat dat betreft ben je een echte Nederlander. Al is het ons eigen huis. Voor de rest wil ik je nog even een uitleg geven over het begrip minderwaardig schepsel, gezien jij voor deze titel in aanmerking komt. Eeen minderwaardig schepsel is een levend wezen waarvan de vader in de bewuste nacht liever een condoom had gedragen gezien het gedrocht wat nu rondhuppelt als gevolg door het niet gebruiken van dat stukje latex!


Kijk gast ik vind het leuk dat je een verhaal uittikt maar al die e-beef onzin intresseert me geen ene flikker. En ik ga het gewoon negeren, ik probeer dingen op een meer volwassen manier aan te grijpen maar op die achterlijke statement van die ene gast ga ik ook achterlijk reageren en dat jij en een of andere gast zich zo cool voelen om daar op te reageren met 'he dat is niet fucka de pakca ouwe of eh gast je bent een neppe tjap' moet je helemaal zelf weten. Maar ik ken je niet en jij mij niet dus ik zou het leuk vinden als je niet met iets wat je helemaal niet aangaat zou bemoeien, of mij gaat oordelen want dat is natuurlijk 100% onzin, dus die zogenaamde faya dis van je neem ik zoals het is 'een slechte poging tot humor'.

Maar als je echt nog meer aandacht wil mag het best van mij maar ik swing niet op deze manier. Dus veel plezier in je eentje.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 20-10-2006 om 19:01:34
omg ga pm'en ofzo, voeg mekaar toe op msn, ga afspreken.
die iets, maar val mij of het forum der ff verder niet mee lastig.
al die schijt reacties van jullie de hele tijd.
die dat lekker ergens waar niemand der last van heeft ofzo, damn.

En waag het niet om op mij te reageren
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2006 @ 19:06:40 ]

----------------------------------------
....
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 20-10-2006 om 19:06:38
Volgens mij heb jij een knuffel nodig.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 20-10-2006 om 19:08:59
nee word alleen schijtziek van die kankerirritante discussies van jullie die werkelijk nergens over gaan.
doe dat lekker ergens anders.
of ben ik zo dislecties dat ik de topic titel niet goed genoeg begrijp en is het de bedoeling om hier mekaar persoonlijk aan te vallen?
----------------------------------------
....
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 20-10-2006 om 19:11:16
Zoals ik al zei ik ben ook wel klaar met dit soort onzin. Ik vind het niks.

Maar al goed jij gaat nu ook gewoon door, net zoals ik dus als we nu gewoon onze bek houden sterft deze shit wel.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
V-Rank
Gepost door V-Rank op vrijdag 20-10-2006 om 19:12:40
Kempi.
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
Eduardinho
DipsettT..
Gepost door Eduardinho op zaterdag 21-10-2006 om 13:40:29
Youssef & Kamal
melle
Gepost door melle op zaterdag 21-10-2006 om 15:29:06
Ik vind de MC's van Group Home ( Lil Dap en die andere kerel) toch wel zeer beroerd.
Verder vind ik Mr Hyde ook niet al te boeiend.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 21-10-2006 om 22:34:16
Quote:
Eduardinho schreef op 21-10-2006 @ 13:40
Youssef & Kamal


Hun zijn helden hoor
----------------------------------------
....
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 22-10-2006 om 01:35:11
Quote:
Replay schreef op 20-10-2006 @ 19:01
omg ga pm'en ofzo, voeg mekaar toe op msn, ga afspreken.
die iets, maar val mij of het forum der ff verder niet mee lastig.
al die schijt reacties van jullie de hele tijd.
die dat lekker ergens waar niemand der last van heeft ofzo, damn.

En waag het niet om op mij te reageren


Niet zo huilen.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 22-10-2006 om 04:46:42
Quote:
Kapowski schreef op 13-10-2006 @ 16:05
sickboy swiebel en die alter ego van dge zijn lelijk


Je vader is ook lelijk mongool laat me met rust
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 22-10-2006 om 11:35:02
haha
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0137 sec.