Index / [arch] Battle corner / | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
10 bars 1 ronde blind keystyle ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:53:33 ] ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
de gevallen engel, maak kennis met de gevlogen duivel* satan kon me niet aan hij had aan mij een vuist vol laat brallende braakballen snel aan wal gaan ik ben koel als een ijsberg, jij zal als de titanic vergaan zal ik verdergaan? ik ben zo sick das toch nie gezond spring een gat in de lucht, wat lijdt tot een gat in de grond laat je tasten in het duister, als je de dood snel vond maar ik begraaf je levend, en zeker niet gewond de dood kruipt in je , na 3 dagen heb je liever de kogel ja battle met de os heeft nu eenmaal nare gevolgen zoiets ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:53:51 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
goh gezellig hier ![]() en waar blijft de loopse engel dan ? ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
BrainPowerTjuh | ![]() | ![]() |
de engel is gevloge ![]() | ||
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:54:13 ] ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:58:27 ] | ||
jonge, tegen jou ga ik maar een ding zeggen en dan zit de dis er alweer op PUISTENKOP ![]() ![]() ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ||
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:54:50 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:58:50 ] | ||
![]() | ![]() |
ej skitz edit zijn peop es ff anders is het zo onoverzichtelijk ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
wil wel weten wat ie over jou weet goos als jij hem al zien trekken heb moet ie van jou ook wel grof komen dus laat mij maar lekker gaan ![]() | ||
![]() | ![]() |
en brainpowertje wat kom je doen in een titanten strijd kijk uit als skitz en ik in 1x je kop in een combo splijt is het niet hoogste tijd, kinderen horen toch al te liggen sla je ogen wel als klaas, vaak dicht ga maar pitten de kleine pimp die zich in 1x tussen de strijd mixt wordt simpel gebackspaced gedelete en gewist ga beter zitten gek, want je moet nog rijpen niet zoals skitz, die begint al op azijn te lijken ik grap als acme over je acne, nu kan je lachen maar eerst niet onee, oude koeien boeie wedde dat ze naar jouw als eerste boe loeien ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:59:12 ] | ||
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:57:04 ] ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
kijk naar je eindrijm, trek je eigen conclusie jij trekt geen volle zalen omdat de fan niet "komt" maar begrijp ik het goed, zit je over mij en skitz te fantaseren terwijl jij jezelf met je hand lekker zit te masseren waar het hart van vol is loop de mond duidelijk van over en jij bent dus kennelijk homo ja dat zijn de gevolgen das kut zo jong en dan al twijfelen over je geaardheid was het omdat je oom in je kont met je paardrijd heb medelijdt met je, maar houd je poot maar stijf niet je kloten met een tang als stevo aan je lijf ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:57:44 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
braintje braintje wat loop je nou te etteren over je puisten als je shit wil droppen in een topic, kies dan wel de juiste zoals os al zei ben jij voor ons geen partij dus tyft op enigste waar jij mij pijn mee doet is als ik kijk naar je lelijke rotkop je komt misschien uit den haag maar das dan ook het enigste dat we delen maar als je doorgaat met hier te spammen komen ik en os je pusnek kelen kan me helemaal niks schelen of het acne is of littekens als je mijn topic verkracht dus kom ik je kutkop breken ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 14:59:54 ] | ||
ow schizo kheb misschien paar pukkeltjuhs maar lelijk is je eigen kop vandaar dat je hier nog een tijd zal rond plakken plakkertje ![]() | ||
![]() | ![]() |
zo snelle douche ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
and were waiting...... ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
waarop ? | ||
![]() | ![]() |
op het moment dat me hw af is op het moment dat her nog gedropt word op het moment dat ik een nieuwe blow ga draaien op het moment dat we een teken van god krijgen kan van alles zijn ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
zit was in ma hw heb ik nie meer gedropt benk klaar mee geen zin meer blowen benk sins weekend mee gestopt tot ik je die teken geef kan je lang w88 ![]() | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
jah kool ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
alles goed meissie | ||
Index / [arch] Battle corner / |