Index / Feedback / | |
[]InTeR[] wie? |
Gepost door []InTeR[] op maandag 27-08-2001 om 08:51:05 | |
Ik heb vandaag een paar problemen gehad, zoals het niet ingelogt blijven, en onder andere het krijgen van deze error. (active.php?site=oipforum ofzo)
Database error: Invalid SQL: SELECT cle,unixdate,userid,subject,childs,newest,icon,closed FROM oipphp WHERE (cle=thread) ORDER BY newest DESC LIMIT 50
Error was: 1054 (Unknown column 'userid' in 'field list')
Session halted.
---------------------------------------- shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole. |
SBU Lieve kale dude - Godcomplex |
Gepost door SBU op maandag 27-08-2001 om 13:32:16 | |
Hmmmz en ik maar denken dat ik vanochtend zo brak was... (twas vroeg ) Ik had zelfde probleem met inloggen rond 7 uur of 8 uur. Geen DB error echter.
Ik heb nu wel enkele andere probs. Ik zal zometeen Dapozza is vragen wat er is, als er al iets is.
-SA-
---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh |
creech Limited Edition |
Gepost door creech op maandag 27-08-2001 om 13:49:17 | |
Bij mij werkt het inmiddels zo goed dat ik nog maar 1x per browser sessie in moet loggen. 't gaat vooruit.
shirt
---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. |
Gepost door SBU op woensdag 29-08-2001 om 18:48:05 | |
Sja creech jou PC kan gewoon niet met cookies omgaan ofzo Exipre time staat nu op 1 maand van de cookies. Nou doet ie het bij jou 1 browser sessie.
Eerst stond de expire time op 1 breowser sessie en moest je bij alles inloggen.
Tis gewoon een brakke PC die je hebt
---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh |
creech Limited Edition |
Gepost door creech op vrijdag 31-08-2001 om 16:01:49 | |
hmmm, 't gaat nu goed geloof ik. Ik zie alleen het admin & mod forum pas als ik minimaal 1 reactie gepost heb. Is dat omdat je bang bent dat ik anders te weinig post of moet ik mijn pc 10 stokslagen geven ?
---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. |
Gepost door SBU op maandag 03-09-2001 om 23:51:37 | |
pak de stik maar vast ik zorg wel dat de PC niet weg loopt
[]InTeR[] wie? |
Gepost door []InTeR[] op dinsdag 04-09-2001 om 13:54:05 | |
Hmmm pc spamming wel van gehoord.
maar pc spanking ?
het gaat ok steeds verder
---------------------------------------- shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole. |
Index / Feedback / | |