Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Nee, is uit verveling, jij spamt ook, aangezien je geen dubbelrijm hebt. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
gevorderden zijn niet bevorderden omdat ze kunnen voten voeren geen poep uit terwijl ze alleen met eigen lullen kloten wil dat jullie stemmen bij V.I.P. tege timow gasten anders rijd ik jullie als ik 30 ben onder met me limo karten ---------------------------------------- fuck yu | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Je bent een mislukte dikke loodgieter, oftewel je bent Mario. Jij rijdt mij over met een limo? Pas op voor mn Fendt Vario. Vol gas over je kankerkop, ja jonge je weet het gek. Drie letters op je voorhoofd namelijk : TMS. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 03-03-2005 @ 13:21:46 Je bent een mislukte dikke loodgieter, oftewel je bent Mario. Jij rijdt mij over met een limo? Pas op voor mn Fendt Vario. Vol gas over je kankerkop, ja jonge je weet het gek. Drie letters op je voorhoofd namelijk : TMS. beter mario dan doper, gast je komt me met cartoons slopen een vertekend beeld zodat je denkt dat je vet kan komen maar de ille waarheid is dat je lines kaal zijn dus jammer maar kom volgende keer niet om een stripverhaal drammen ---------------------------------------- fuck yu | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
de veelpleger is terug / veel wreder dan vooraf dus stil zwegen ze vlug / vrezend voor de straf en met het juiste begin / is het over en uit want ik luis je dr in / en ik flow je dr uit ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Para is back, en komt geweldig en strak. 't is geen spelleke gast, kfreestyle elleke dag. En met je demo wens ik je dus succes. Fuck vent, Serieus kben blij dat je trug bent. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Je zit op para's pik, zoals ik op me stoel zit. Praat teveel bullshit, denkend dat je koel spit. Ik trap en ik rip je, je ziet para en wordt nat in je slipje. Fok it, want ik kak op die bitches en hak met gemak in je snithces. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Marginale gast, je spit als een loser. Kluister nog liever naar die bitch van je moeder. Doper, ga met lego spelen. Laat me rustig Para's ego strelen. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik speel niet met lego, ik speel met je chick. Jij streelt paradox terwijl ik je vet kick. Echt sick, dat je een track maakt voor chester maat. Want dat is die bitch dus echt niet waard. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
drop zo veel multi's dat je het vanzelf trippel noemt / jij je nippel zoent , en je vriendin de tippel roemt / ik wordt Te beroemt , ook al is dit ver van normale / het moraal ik spit meer woorden dan dikke vandalen / | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
weer zo een wannabe, die begint met dikke rijm een sicke lijn / en vervolgens versimpelt hij wat is er jongetje / hoe wou jij ooit hier winnen een simpel sommetje / je verzwakt al na vier zinnen [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2005 @ 12:48:24 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Eerst waren het streepjes, nu worden het schuine slesjes.(/) Geil je daar nog meer op? Dan op je schuine sms-sjes. Ik zie zuipende flesjes, en ookal vraag je kruipend lessen. Ken al Veel-Plegers, ze leren je de les in ruil voor sletten. ---------------------------------------- onderschrift | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
DGE de pik rijder, winnaar van deze rodeo krijgt een kleurtje wat niet rood geel hoort beter ga je terug naar belgië goos stop ik je op een pik in een elk vieze doos ---------------------------------------- fuck yu | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
na ondeindige-tijden kan chester eindelijk-rijmen trots op je nieuwe skills, maar het blijven-de-mijne die leipere-lijnen / komen-bovendien-uit-mijn-pen en het echte talent loopt-je-zo-te-zien-voorbij-vent zo maar weer is met streepjes kan je daar meteen je volgende vier op baseren ![]() ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Quote: TiM-Ow schreef op 05-03-2005 @ 14:28:52 DGE de pik rijder, winnaar van deze rodeo krijgt een kleurtje wat niet rood geel hoort beter ga je terug naar belgië goos stop ik je op een pik in een elk vieze doos Ik kil je flikker, fucking pillenslikker. Wees wat stiller dikke .Kben geen billenlikker. Da's toch duidelijk bitch. Je weet dat het gebruikelijk is dat ik je pluim als een kip. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
ik praat graag / maar diss niet / als de gemiddelde blaaskaak met open ogen gesloten / zand erover als klaas vaak geef me bloter dan playboy / met shit uit naakte billen deze paar zijn gemaakt voor maag en smaakpapillen ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Iedereen vindt mijn multies inGEWIKKELDER DAN DA. DE GEMIDDELDE BLAASKAAK die KRIBBELT HIER MAAR RAAK. FOK SLETTEN MET STREEPJES, BLOKLETTERS ZIJN BETER. Ik oefen mijn smaakpappillen wel OP SLETTEN OP FEESTJES. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
de gevorderde corner heeft nu al een hoop kwetters dge is dan dommer, 1 van de regels is liever geen hoofdletters dus rook ketter, voel je gedisst door deze vloot letters streepjes zijn doper, want ik ben de sloop pletter ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
die 3e bar is echt dope dge wie de 'gevallen' engel dissed heeft het voor het 'oprapen' zn flow zo houterig, toch voelen MIJN disses als stokslagen een rappende gert en samson, yo wie is die man je puncht zo weinig, je komt zeker uit diss-nie-land ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Paradox hij is gaar en frox, en spaart daar rocks bij super de boer, kben luguber dus hoer een puber maar stoer dus slik deze tube lettervoer. je word lekker gevloerd, je ben als limonade maar niet geroerd ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
je probeert wel te rijemen maar je multi klopt niet man ondertussen voelt ie zich dope en lult ie toch vier bars gast ik gaap als je praat, plaats wat gevoel erbij ach angelix leren rappen? ik verdoe me tijd ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Quote: Veelpleger schreef op 05-03-2005 @ 21:09:06 je puncht zo weinig, je komt zeker uit diss-nie-land Hahahaha die lijn is zo dope. Ik hou wel van multies met vele ruige lettergrepen Hoofdletters rulen toch weer gebruiken sletten strepen kerel datte gezeur tog weer overal. resultaat je verkleurt als een toverbal. .: DGE :. Edit: Ik meende dat over die hoofdletters, dus bij deze =) [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2005 @ 23:51:47 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 05-03-2005 @ 21:58:07 [...] Hahahaha die lijn is zo dope. Ik hou wel van multies met VELE RUIGE LETTERGREPEN. Hoofdletters rulen toch WEER GEBRUIKEN SLETTEN STREPEN. KEREL DATte GEZEUR TOCH WEER OVERAL. RESULTAAT Je VERKLEURT ALS EEN TOVERBAL. .: DGE :. en weer zo een slijmbal waar ik gehakt van maak boven een teiltje droog je uit,een uitgedachte zaak achter je huis zet ik de val,nog tuin je er in gast stank voor dank wat je krijgt,ruim met de wind gast ---------------------------------------- fuck yu | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Veelpleger schreef op 05-03-2005 @ 16:57:43 na ondeindige-tijden kan chester eindelijk-rijmen trots op je nieuwe skills, maar het blijven-de-mijne die leipere-lijnen / komen-bovendien-uit-mijn-pen en het echte talent loopt-je-zo-te-zien-voorbij-vent zo maar weer is met streepjes kan je daar meteen je volgende vier op baseren ![]() Als ik echt talent voorbij loop, kom ik jou in een steeg tegen. En terwijl ik je een streek lever, noem je mij de veelpleger. Omdat mijn rijms reeel bleven en niet op een streep leken. Heb een heel leven voor me, jij heb al een deel gegeven. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2005 @ 11:11:03 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
je hebt verschillende soorten maten en niet fillende goosen praten maar de onzin komt er uit wat ik dom vin pompt de fluit ---------------------------------------- fuck yu | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 06-03-2005 @ 00:37:16 [...] Als ik echt talent voorbij loop, kom ik jou in een steeg tegen. En terwijl ik je een streek lever, noem je mij de veelpleger. Omdat mijn rijms reeel bleven en niet op een streep leken. Heb een heel leven voor me, jij heb al een deel gegeven. jaja je kan rijmen, dus snap je waarom je hier verloor ik battlede je in multis, dat had jij nog niet eens door je rijmde als een gay, nu denk ik, huh, kan die miet dat? maar dan klopt je laatste rijm niet, wat een anticlimax bweeh vette kater (en dan bedoel ik niet chester ![]() ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
haha kater para tis duidelijk dat je ni vloeit in je bar aka para bang dat je niveau kwijt raakt roeiende spar komt als zo'n zwoegende knar maar tis duidelijk dat je aftakt pas nut als een zij span en dat ik je mic voor straf pak ---------------------------------------- fuck yu | ||
JFproject 2 | ![]() | ![]() |
De meeste hier zijn het gevorderde niet waardig Neem Tim-ow, punches schiet ie maar karig maar zoals Flipper ben ik geweldig als ik zijn bats klap Want ik sla op tilt en pin- zijn- ballen aan een kast vast | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
Quote: JFproject 2 schreef op 06-03-2005 @ 13:33:03 De meeste hier zijn het gevorderde niet waardig Neem Tim-ow, punches schiet ie maar karig maar zoals Flipper ben ik geweldig als ik zijn bats klap Want ik sla op tilt en pin- zijn- ballen aan een kast vast misschien niet maar je hebt geluk bent nog net reply waardig maar wat doe jij dan hier? met played lines me vrij verklaren zodat ik nog 1 kan droppen, en dan sla ik je hier het forum af 4e line is zo played als je stijl tis geen porum gast ---------------------------------------- fuck yu | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Je Lyrics zijn zo diep, omdat ik ze de grond in boor Ik maak je lesbisch als ik je de pot in stoot Veel pleger pleegt veel daden in de mis maar geen kerel geeft geen haat en brengt een dis [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2005 @ 21:35:06 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Trek je hoofd van je romp zodat je kan buik spreken / ik fluit even , lok je naar me toe met een puik teken / en ruik teven , alsof ze maar even voor de fame leven / haal ze uit de fotolijst en ik zal het frame geven / | ||
Quote: Xflipit schreef op 06-03-2005 @ 21:34:27 Je Lyrics zijn zo diep, omdat ik ze de grond in boor Ik maak je lesbisch als ik je de pot in stoot Veel pleger pleegt veel daden in de mis maar geen kerel geeft geen haat en brengt een dis Kmoet nu battlen tegen een slet. Is seks met je moeder niet tegen de wet? Begin alvast te wenen. En vraag aan u dikke zus ofda ge haare sportbeha vrijdag moogt lenen. Ook weer oude lijnen ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Dge post om ter meeste " Kijk ik kan typen" Maar je kan niet tippen aan dit, vuile flikker in het warenhuis noemden ze een afdeling naar jou koop engeltjes krultangen, voor een echte vrouw ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Dit noemt "drop je multies" niet "drop sinterklaasrijm" Ik vindt het inderdaad fijn, of iet in den aard yeah. Ik geef geene fok, ik geef u wa klop. Het is meer voor de sport, dat ik weer is wat drop. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 05-05-2005 @ 21:04:49 Dit noemt "drop je multies" niet "drop sinterklaasrijm" Ik vindt het inderdaad fijn, of iet in den aard yeah. Ik geef geene fok, ik geef u wa klop. Het is meer voor de sport, dat ik weer is wat drop. Jongens ik kan echt drinken! ik lig in het hospitaal na zes pinten! FOk beef tussen ons, laten we dickriden Jf dissen en chester zijn chick naaien ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Neen neen, nlhiphop is de bomb shit. Kan mij dat iets schelen dat Chester MX zen kont likt. Fok dit. Ik blijf op jouw shit hakken. Want ik haat dikzakken dus die kommek bichtslappen. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ALs men jou ziet roep men spontaan "Elektrocutie" want je haar is zo gekruld dat men je mond als een kut ziet EN lillboss weet wat freestylen is hij neemt zijn tutu en gaat er wat in draaien bitch ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
We dissen iedereen en nlhiphop die rockt mee. Het zijn je ballen die ik nu op de slof neem. Li'l boss is lachwekkend, kzweeret gast. 't is geene grap. Hij kan geen reet ervan. Keystyle shit ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ik neem de leiding hier als een loodgieter neem jij mijn leiding vast als een bloot grietje lillboss, jij zal later toch nog ontsporen ondanks die ijzerwinkel in je mond, zal je alleen kont boren ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Li'l boss kan toch niet reageren op je onnozele schijt. Post wat trager en zorg dat je nu iets doper hier schrijft. Het is een ongelooflijk feit dat je wat bralt. Je bent afval dat afvalt , dattek afknal. Dat in een zwart gat valt net als een biljartbal. En dat zijn er 5 ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
in plaats van dit domme gedoe werk aan je diss stomme koe ik merk dat je mischien tog niet wil Xflipit typt wel, verdient geen audio scill | ||
Is pascool gevorderderde? Dat kan toch niet ? Waar heb je dat aan verdiend? je kan amper iets. Pascool. Bollet is af. En scheer je weg als je moeder haar snorreke gast. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
je hebt ze alle 5 op een rij staan vrouwen hebben er 7, is me dat strijkgaan jongen, je ego is groter dan je eigen lengte dus ga wat lego kopen om een nek erbij te zetten ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 05-05-2005 @ 21:21:54 in plaats van dit domme gedoe werk aan je diss stomme koe ik merk dat je mischien tog niet wil Xflipit typt wel, verdient geen audio scill ik geen audio skill? oke, maar luister je laatste track niemand reageert omdat je je belachelijk maakte tjap ik rap niet goed, maar wel op de snare trut man het is half tien, is het geen tijd voor je eindruk? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Was dat tegen mij? Ge had beter gezwegen , jij. Je schreef erbij dat ik een groot ego heb? Gasten zoals jij horen in "de Afvallers", dikke sukkel. Je staat op ontploffen als de Bornem zen dikke pukkels. Ok, niemand kent hier dé Bornem . Maar Xflipti wel ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2005 @ 21:30:30 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 05-05-2005 @ 21:25:35 Is pascool gevorderderde? Dat kan toch niet ? Waar heb je dat aan verdiend? je kan amper iets. Pascool. Bollet is af. En scheer je weg als je moeder haar snorreke gast. haha dge dikke tjap ik lag je hard uit sukkel wie zegt dat ik gevorderde ben kleine smart mienkukel lelijke tering belg leer die X liever flowen ik hoor em zelfs zo gaat hij echt niet owne | ||
Quote: -pascool- schreef op 05-05-2005 @ 21:32:13 [...] haha dge dikke tjap ik lag je hard uit sukkel wie zegt dat ik gevorderde ben kleine smart mienkukel lelijke tering belg leer die X liever flowen ik hoor em zelfs zo gaat hij echt niet owne Xflipit kan je niet trainen om vet te droppen. Hij is mega wack als belgenmoppen. Shit , als je niet gevorderde bent dan kan je niet droppen gast. Opgepast ,bol is af, opgekrast voordat ik je toch is straf ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Xflipit kan je niet trainen om vet te droppen. Hij is mega wack als belgenmoppen. Shit , als je niet gevorderde bent dan kan je niet droppen gast. Opgepast ,bol is af, opgekrast voordat ik je toch is straf[/quote] Fuck regels ik overtreed alles wat ik niet mag zie jij afro pegels en dan schiet in in de lach als X nie zo dope is waarom collab je met hem dan mischien dat ik een hoop mis maar hij backstept je man | ||
Ja hij smeekt gewoon om met mij een collab te doen de wacke oen , hij doet hier echt wel stoer. Maar jij ook, men afrokapsel is de max man. Kmaak je af man, welkom in men strafkamp. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2005 @ 21:40:45 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
ej je strafkamp is bets cool men als je dit als straf kent ben ik je man inplaats van kansloos te droppen ik noem je harm waar is de verband doos? check maar ff kans arm | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] |