Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Als je betrapt wordt met trekken begint je bekkie te blozen Je wordt geklapt, stop met rappen je stinkt en je tracks die zijn klote Ik hak je in mootjes, trap je met de schoen die gevult was met cadeautjes Ik maak lootjes, en trek ze één voor één je smoel uit, je bent een troep kluit. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
@dopoloog jonge jij bent zo gaar dat zelfs een goed stuk vlees je klaart je hebt dan wel ballen maar zeker nog geen schaamhaar die nickname slaat zeker niet op je zelf he kerel omdat je pik vreet dat vind jij t lkkerste ter wereld [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2005 @ 17:27:43 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik lach je vierkant uit als een gemuteerde dorito Ik ben famous* want ik laat je vallen als een domino Eet je op als 'döner'* want je bent te gierig om 'zalm' te zijn En drink je daarna op als een kalme wijn ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Als een weg die dood loopt, geen ritme meer in je hart Van je levensloop beroofd, plots in een stille sfeer in je graf, Het kille weer is straf, je hoopt dat het er beter op word Je heden is op slot en je verleden word op geslokt ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ff voorproefje: onbeschrijvelijk de pijn die ze zalhebben moeten voelen voel mee met me moeder, soms maak het me woedend onbegrijpelijk is het verliezen van me vader die onderweg naar huis overleed aan hart falen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
zo, serieuze dingen hierzo, ik doe er ook eentje: Verlaten met vragen, met wat er nou precies speelde, Vervagen de dagen denkend aan wat mn lief wilde, die 8 jaar die het scheelde, is die tijd die ik mooi zat Maar in de cel besef ik; ze was reinste hart dat ik ooit had.. (ja idd, eigenlijk een heel vies versje ![]() ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
pfja, niets moelijks aan, gewoon droppen dat ding fok caesar, ik kwam, zag, fokte en ging onderwerpen hier, liggen wat zwaarder op de maag kom ik voor plezier, nah, vandaar dat ik niet klaag ofzeeuuu dan ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Ly-Rik![]() |
![]() | ![]() |
Me eerste drop in second level, eerste is al uitgespeeld Ik heb er klappen gevangen, maar nog meer uitgedeeld Dus de weegschal van goed en slecht staat duidelijk op goed Als je niet kan rijmen kijk naar mij dan hoe het moet | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik ben Lex! Al op de helft als ik begin Vergeten wie ik ben? dat is dan echt facking shit! Te traag van begrip.. MC begrijpt nu dit Pas als die wacke motherfucker eens rijmen leert | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
bouw fakkels, aan mij kan je niet tippen gek en als je fokt, zal ik je dissen 'Lex! want ik heb echt kenker dikke schijt aan kindjes en nu denk je spitten blijft als strikjes... te ingewikkeld ![]() haha, zoiets ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ingewikkold? Fok joew ik kom met de skills van Vadik Is te sik toch: het zit niet snor, je wilt te graag bitch Ik diss je, bitch JA! Ben je wack?... Het is geen strikvraag | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
skills van vaad? nah, misschien zn uiterlijk gevoelens gekwetst, dus je begint te huilen nerd zit op zoveel fora, hoe fokking gay is dat vraagt of we nog doorgaan? NEE, bitch kap! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
Mn handen langs je heupen en je lichaam dichtbij, De zomerse zon, maar vooral jij verhit mij, We willen beide scoren en samen onze slag slaan Ik als jou leraar.. tijdens een potje golf op de baan ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Moet ik hier alleen multies en dikke rijm droppen Of mag ik ook wordplay met sinterklaas shine proppen Man ik ben verliefd, weet alleen niet of zij het is, ik ben blut Want ik verpilde al me euro's aan een wensput ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
Terwijl liefde niks zou moeten kosten, het is waanzin, want je verkoopt je ziel en eindigt in volle verbazing, weet niet waarom, maar zo`n meisje brengt iets in je los, maar kan er niet mee zitten, want ben vrijwillig de klos ![]() ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik praat te ver uit de hoogte daarom zul je tekort schieten Wedgewood is de naam want ik heb een bord voor me kop mietje Je schiet uit je sloffen terwijl in goed in me schoenen sta Neem op, op de bank, breng die dikke cashflow terwijl ik met stoelen sla [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-12-2005 @ 08:37:06 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan rijmen en dichten zonder me hemd op te lichten, sint in het land, dus de rijms worden opgenomen in gestichten, zwaar beladen met zieke denkbeelden zoals piet in je bed. Je krijgt illusie's door de wiet en dan is het over met de pret. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
ik ben ziek van sint en piet en die klote-stoomboot yo ik verbied die kids echt niets, en die klote-homo's ook niet, maar waarom worde er gelogen en kids bedrogen? ze trappen erin met open ogen, terwijl ze zelf niet liegen mogen ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Jij wijzer in rijmen = Ik pak mijn 'glock' Bij rijmen ben jij de shit van m'n pot Wat boeit het dat die played is, het rijmt als de tyfus Mij fackt het niet dus, die boeler kan hier spacen Laatste lijn is weer hopeloos ![]() | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik moet mijn dorst maar lessen met het bloed van forumrappers heb een weapon dat instaat is om je oren weg blasten Relex en rap , eerlijk dat is vreselijk toch? En zelfs de mensen die jij vet vind, kijken tegen mij op, ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik boss en rip dus hier fijn, in drop je shit in vier lines Ik fok een bitch met die gein, dit lokt wel flikkers die mijn Fokking kindjes niet zijn, ja dit is niet gelogen dus Toch je vind het niet? kijk naar shit als hiero boven me | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Relex raaskalt en heeft nog moeite met multie Ik Last je shit af dus je verliest het met nul drie Je inzicht is kut , als van een gynacoloog Want wil je straat doen flikker , krijg je die op je oog ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Ly-Rik![]() |
![]() | ![]() |
Fok dit dus mond dicht, check wie er lekker in het rond spit Je bent dom bitch dus kom kid, het is beter als je met je kont op de grond zit Iedereen moet gaan zitten als je Ly-Rik diggt En ik zie iedereen ineens zitten eerlijk bitch | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
Dus je voelt je nu down, en kan het beste vergeten. Flikker je onderste boven met je ass naar beneden. Van een flatgebouw, met je shit aan een touw, kijk. Een platte gecastreerde bitch, shit is vrouw-lijk. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
rock die harde teksten shit, ik ben de beste, bitch spit t echt te dik en kom lekker fit we zetten gekke shit en wanneer ik over rappers pis zeggen ze: eyo, de ballen! bladiebla ik ben die vette kill ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
Ja hoor die ene kerel komt weer bout. Ik zie dat 'ie zich inhoud want hij spit zonder inhoud. Heb je in je leven soms niet erg veel te beleven? Als ik je tekst lees vraag ik me af, wat de fak heb ik gelezen. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Woorden weerklinken, als weerlicht, weer hemels Regels regenen als stenen naar beneden Klateren als beken in beddingen van leegte En zeggen dingen die niets betekenen ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] ] |