Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
Vent
Gepost door Vent op zaterdag 16-10-2004 om 18:01:22
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op zondag 17-10-2004 om 15:02:11
vip en para hebben het bij het juiste recht, mister X zit fout
hierbij legt u uw hand op uw borst en zweert u bij god nooit meer banale moppen te vertellen
----------------------------------------
fuck yu
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op maandag 18-10-2004 om 14:04:34
Weet je, degene die homo’s goed vinden zijn gewoon ziekk…
Hoe kan je dat goedkeuren..al willen ze het beide..als mensen zo doorgaan..wat zal dan het verschil zijn tussen ons en de dieren…dieren weten tenminste wat ze moeten naaien..deze wereld doet maar wat..en dan komen ze met domme opmerkingen van hun moeten ook rechten hebben..ga weg joh..
Ik geef je een schets van deze wereld nu…..Vrouwen worden gezien als lustobjecten..en dat kunnen jullie niet ontkennen(bijv. videoclips, hoeren), mannen lopen rond als vrouwen en vrouwen als mannen…., iedereen doet het met elkaar zonder dat ze respect hebben voor elkaar( bijv. bij vreemdgaan..een dochter van iemand naaien, de leeftijd van de persoon vergeten en gewoon erin stoppen), mensen doen het met dieren, het huwelijk bestaat niet meer in de ogen van de mens, oorlogen die de wereld kapot maken en dat vinden jullie allemaal normaal…als iemand zegt dat homo zijn slecht is dan kijken jullie allemaal van deze mannetje is gek..terwijl juist de mensen die het goed vinden gek zijn..
deze wereld is omgedraaid..wat vroeger normaal was is nu gek en wat vroeger gek was is nu normaal.


----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 18-10-2004 om 14:26:44
Ja als je zo conservatief denkt en alles zoals vroeger wilt.
Dan ga ik nu wel het bos in een hert afschieten en daarna lekker opeten.
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op maandag 18-10-2004 om 16:18:09
Mischien is dat wel beter..en battlecat dat het vroeger zo gedaan werd..wil niet zeggen dat je achterloopt..
Ik bedoel hoeveel dingen die vroeger gedaan werden worden nog steeds gedaan..waarom..omdat het gewoon logisch is…en dat geldt ook voor dit..het is logisch dat homo’s geen respect moeten verdienen en dat het afgekeurd moet worden…waarom bestaan er vrouwen..voor de mannen..
Dieren zijn voor elkaar en niet voor de mens..en zelfs dieren weten wat ze moeten naaien..en zelfs hun zijn geen homo’s
Omdat ze weten dat het niet goed is…wat heeft een man nou speciaals…..een gaaatje?? Nou een vrouw heeft er 2…gevoelens..?vrouwen zijn gevoeliger…stevige armen…vrouwen hebben dat ook als je de goede zoekt..wat ik hiermee probeer te zeggen is..dat het onnodig is om met een man wat te hebben..of zelf s met een vrouw(voor de vrouwen)..want alles wat je zoekt vind je bij de tegengeslacht…
Gatverrr..vieze mensen…homo’s keuren ze goed…ik laat ze ook gaan, maar ik keur het niet goed….ik keur het vet slecht

----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
MISTER X Gepost door MISTER X op maandag 18-10-2004 om 16:25:35
word maestro,
eindelijk iemand met logica.....
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op maandag 18-10-2004 om 16:37:33
Mister x Begrijpt me...iedereen begrijpt me..maar ze willen niet dat de waarheid gezegd wordt..ze willen niet naar de echte logica luisteren..
stelletje loserss
----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 18-10-2004 om 16:54:03
sorry hoor, maar ik kan je echt niet series nemen. Dus jij wilt zeggen dat homo's evenerg zijn als bijvoorbeeld de oorlog in Irak? Komop zeg!

En er klopt ook geen reet van wat je zegt over dat 't vroeger wel werd afgekeurd: lees maar eens wat over de oude Grieken, daar had elke oude man minstens 1 jonge man als minnaar. En dat werd door iedereen goedgekeurd!

Tip voor je: lees eens 'Kaas en de Evolutietheorie' van Bas Haring. Daar staat precies uitgelegd over homo's en 'natuurlijk' enzo, kun je wat van leren
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op maandag 18-10-2004 om 16:55:53
Quote:
Mister x Begrijpt me...iedereen begrijpt me..maar ze willen niet dat de waarheid gezegd wordt..ze willen niet naar de echte logica luisteren..
stelletje losers


ja en jij hebt zeker al de nobelprijs voor logica gewonnen ofzo? je denkt door gewoon zo vaak en hard mogelijk hier te lopen reageren dat je gelijk aan je zijde hebt.

Quote:
Gatverrr..vieze mensen…homo’s keuren ze goed…ik laat ze ook gaan, maar ik keur het niet goed….ik keur het vet slecht


prima, je hebt een mening. Jammer voor je niet iedereen jouw mening deelt. Of zouden we allemaal zomaar als lammetjes achter mekaar moeten aanlopen met de meningen ? (ongeacht het onderwerp).

jouw mening is geen wet.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 18-10-2004 om 21:16:48
Waarom wordt het eigenlijk weer in het seksuele/lichamelijke getrokken?
Het gaat voornamelijk om het gevoel van liefde en je vertrouwd bij iemand voelen.
En ik vind het normaal dat mensen doen wat hun gelukkig maakt.
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op dinsdag 19-10-2004 om 09:02:44
Hey het is zeker mijn mening ja, en ik weet zeker jullie ook dat meer mensen met mij eens zijn dan met jullie….en homo zijnde heb ik niet vergeleken met een oorlog..ik heb alleen gezegd dat het zo gek wordt op deze aarde en dat dat voorbeelden zijn van de gekte van de wereld nu…beter lezen jongen…

Dat homo’s vroeger goed gezien werd dat spreek ik tegen, want dat is niet zo…..tuurlijk had je homo’s ook in die tijd maar dat werd niet goed gekeurd..en als dat zo was ..dan is het omdat ze in die tijd nog onwetend waren…maar dat is een heel beperkt groep die het goedkeurde..door de jaren, eeuwen heen..tot zelfs deze tijd…wordt het niet goedgekeurd…het is pas deze jaren langzamer hand soort van goedgekeurd beter gezegd geaccepteerd omdat het maar moet …als jij nu wereldwijd gaat kijken wat de meeste van homo’s vind dan ga je nog gekker mensen dan mij krijgen..die zelfs gaan zeggen dat ze geslacht moeten worden etc..

----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op dinsdag 19-10-2004 om 09:03:03
En dat er wordt gezegd dat mannen liefde voor elkaar hebben..dus hoef geen sex te zijn..donder toch op joh..liefde??!!! noem je dat liefde…ga eens een hond naaien of zo..en ga dan tegen de rechter zeggen dat er liefde is ..is gewoon zieke gedachtes…je wordt er niet mee geboren..je wordt wel beinvloed..als je opgroeit met homo’s alleen..ja dan ga je wel denk ik homo worden, omdat je het ziet als normaal, maar als je een kind normaal opvoedt met een normaal omgeving..geloof mij maar dat het kind normaal wordt..het komt gewoon merendeels van huis af en van de omgeving waar je leeft en de mensen met wie je omgaat, maar ook bepaalde omstandig heden


Zijn jullie nou echt zo dom om te denken..waarom willen jullie zo koppig blijven..

----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op dinsdag 19-10-2004 om 13:31:18
waarom wil jij zo koppig blijven het blijkt dat de meerderheid hier een andere mening heeft
als jij denkt dat iedereen behalve jij en mister X het fout hebben
kan het dan niet zijn dat jij en mister X het fout hebben?

en je bent wel van de oude stempel of niet?
je lijkt wel hitler met alleen het arische ras ofzow
----------------------------------------
fuck yu
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 19-10-2004 om 17:29:05
Quote:
Maistro schreef op 19-10-2004 @ 09:03:03
En dat er wordt gezegd dat mannen liefde voor elkaar hebben..dus hoef geen sex te zijn..donder toch op joh..liefde??!!! noem je dat liefde…ga eens een hond naaien of zo..en ga dan tegen de rechter zeggen dat er liefde is ..is gewoon zieke gedachtes…je wordt er niet mee geboren..je wordt wel beinvloed..als je opgroeit met homo’s alleen..ja dan ga je wel denk ik homo worden, omdat je het ziet als normaal, maar als je een kind normaal opvoedt met een normaal omgeving..geloof mij maar dat het kind normaal wordt..het komt gewoon merendeels van huis af en van de omgeving waar je leeft en de mensen met wie je omgaat, maar ook bepaalde omstandig heden


Zijn jullie nou echt zo dom om te denken..waarom willen jullie zo koppig blijven..


dat klopt natuurlijk niet, waarom zou je anders soms van die gevallen horen dat priesters het met kleine jongetjes doen? Als er mensen streng opgevoed zijn, zijn zij het wel. En toch hebben ze homo-sexuele gevoelens, hoe zou dat nu komen? Hmmm, mischien heeft het toch niet met opvoeding te maken?

En nu ik erover nadenk, wie zegt er dat niet alle mensen 'van nature' homo zijn, maar door hun opvoeding worden ze hetero? Ik weet natuurlijk wel dat dat niet zo is, maar als je kijkt naar die argumenten die jij geeft zie ik niet in waarom het niet zo zou zijn. Want 'het is vies' slaat natuurlijk helemaal nergens op...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op woensdag 20-10-2004 om 12:32:35
Quote:
V.I.P. schreef op 19-10-2004 @ 17:29:05
[...]

dat klopt natuurlijk niet, waarom zou je anders soms van die gevallen horen dat priesters het met kleine jongetjes doen? Als er mensen streng opgevoed zijn, zijn zij het wel. En toch hebben ze homo-sexuele gevoelens, hoe zou dat nu komen? Hmmm, mischien heeft het toch niet met opvoeding te maken?

En nu ik erover nadenk, wie zegt er dat niet alle mensen 'van nature' homo zijn, maar door hun opvoeding worden ze hetero? Ik weet natuurlijk wel dat dat niet zo is, maar als je kijkt naar die argumenten die jij geeft zie ik niet in waarom het niet zo zou zijn. Want 'het is vies' slaat natuurlijk helemaal nergens op...


Nou over priesters komt de uitleg…ze hebben het nooit gedaan…en hun zijn ook mensen met hormoontjes..wat ik hiermee bedoel is ik heb niet letterlijk gezegd dat het alleen door opvoeding komt..
Volgens mij had ik ook gezegd dat het door de omgeving komt en de omstandigheden waarin ze leven…
En kinderen zijn makkelijke prooien voor viezerikken als hun…geen homo-sexuele, maar VIEZERIKKEN…van nature kan je niet homo zijn…is een algemeen feit, maar omdat langzamerhand het goed gekeurd wordt..verzinnen ze een smoes waarom ze homo’s zijn of waarom ze het goedkeuren…
En los van al de echte argumenten van mij..het is vies ja.daar is waar een mens als eerst aan denkt als je zegt homo…
Jij moet volgens mij niet nadenken, want je komt niet ver heb ik gemerkt


----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
Maistro
NO FORCE OF NATURE CAN BREAK.. MY WILL TO SELF MOT
Gepost door Maistro op woensdag 20-10-2004 om 12:35:39
Quote:
TiM-Ow schreef op 19-10-2004 @ 13:31:18
waarom wil jij zo koppig blijven het blijkt dat de meerderheid hier een andere mening heeft
als jij denkt dat iedereen behalve jij en mister X het fout hebben
kan het dan niet zijn dat jij en mister X het fout hebben?

en je bent wel van de oude stempel of niet?
je lijkt wel hitler met alleen het arische ras ofzow



ja daarom zijn jullie allen hier..dit is de plek van de domme en ik kom erbij om jullie wat slimmer te maken, maar ja koppig..dom.. jullie willen niet luisteren..
en van de oude stempel ..uhumm..vind je ..als dat zo is..dan ben jij dat toch ook…want ga me niet zeggen dat alles wat jij doet steeds nieuw is…
hitler is ander geval..hij wou letterlijk 1 ras..ik niet..ik wil wel een schone mensheid..een normale mensheid met normale gedachtes



----------------------------------------
PEACE IN THE MIDDLE-EAST
dap
038
Gepost door dap op woensdag 20-10-2004 om 13:22:04
@tim-ow:
Quote:
waarom wil jij zo koppig blijven het blijkt dat de meerderheid hier een andere mening heeft als jij denkt dat iedereen behalve jij en mister X het fout hebben


dat is het handige van een mening, je hebt het altijd juist omdat het je EIGEN mening is.

En Maistro, ik denk niet dat jij de persoon bent om ons slimmer te maken
MISTER X Gepost door MISTER X op woensdag 20-10-2004 om 14:00:03
joehoe im back!!!!!!!!!!!!!!

Waarom zou je een menselijk rioolgat willen naaien.
Gatverrrrr!!!!
SchizoMania Gepost door SchizoMania op woensdag 20-10-2004 om 14:04:50
ik denk niet dat de meeste homo's gay zijn geworden zodat ze iemand in hun poeperd mogen nemen, dus vind het een beetje een loos argument in deze discussie

waarom laat je anderen niet wat meer in hun waarde ??

----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
MISTER X Gepost door MISTER X op woensdag 20-10-2004 om 14:36:06
Dit is tog mijn eigen ingeving, het is niet dat ik ze niet in hun waarde laat.
Het is tog niet zo dat ik een POTENRAMMER ben.
Ze moeten zelf weten wat ze willen.

Zoals ik zei,
Geef homo s de ruimte, dan nemen wij de aarde
SchizoMania Gepost door SchizoMania op woensdag 20-10-2004 om 14:43:34
vreemde opvatting heb jij van mensen in hun waarde laten..

ik ga toch ook niet naar de moskee om daar keihard te roepen
SCHAPENNEUKERS!!!!

om dan daarna te zeggen, heej ik laat ze wel in hun waarde want ik heb niet die moskee in de hens gestoken

sjappie joh, ligt het nou echt aan je IQ
of probeer je gewoon stoer te doen en ben je een beetje aan het provoceren ??

oja, dat woordgrapje is niet grappig
snap dat je er trots op ben dat je hem heb kunnen bedenken, maar om hem nou te gaan herhalen ..

naja

----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
creative
Fresh
Gepost door creative op woensdag 20-10-2004 om 15:52:41
Ik heb niet zo voor homosexualiteit maar ja, laat ze hun ding doe zo lang ze niet vervelend zijn..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 20-10-2004 om 15:58:22
Quote:
Maistro schreef op 20-10-2004 @ 12:32:35
[...]

[b] Nou over priesters komt de uitleg…ze hebben het nooit gedaan…en hun zijn ook mensen met hormoontjes..wat ik hiermee bedoel is ik heb niet letterlijk gezegd dat het alleen door opvoeding komt..
Volgens mij had ik ook gezegd dat het door de omgeving komt en de omstandigheden waarin ze leven… [/b]
En kinderen zijn makkelijke prooien voor viezerikken als hun…geen homo-sexuele, maar VIEZERIKKEN…van nature kan je niet homo zijn…is een algemeen feit, maar omdat langzamerhand het goed gekeurd wordt..verzinnen ze een smoes waarom ze homo’s zijn of waarom ze het goedkeuren…
En los van al de echte argumenten van mij..het is vies ja.daar is waar een mens als eerst aan denkt als je zegt homo…
Jij moet volgens mij niet nadenken, want je komt niet ver heb ik gemerkt



Haha sure, je denkt dat priesters in een omgeving wonen waarvan ze homosexueel worden? Tuurlijk
En dat ze hormonen hebben, hoezo zou je hormonen hebben voor iets 'onnatuurlijks' als homosexualiteit? Dat vraag ik me toch af nu...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2004 @ 15:59:05 ]

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zaterdag 23-10-2004 om 11:02:05
Zolang die homo's maar niet achter mij lopen, voel ik mij op mijn gemak..
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0164 sec.