Index / [arch] Battle competitions / | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Battle Beat: Exclusive beat Deadline: 24-10-04 Let's go.. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
-no spam- [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2004 @ 18:53:16 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
Klik maar en check het.. en geef feedback als je er zin in hebt... ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
leuk alleen heb je mijn intelect eigendom gebruikt/gewijzigd en is je voorwerk erg triest mijn stem gaat iig naar osiris ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
bedankt voor deze verhelderende feedback .. nog meer ? ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
k ik vind het rijmschema goed uitgewerkt, zeker in het begin daarna zwakt het wat af toch zou ik graag wat meer intonatie in je stem horen om de flow iig te versterken, want zoals ik vind(mening) schema;s is geen flow) ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
mijn vote gaat sowieso naar JF want je zeikt me 2x af ![]() nee maar serieus: ik vind het zeker wel vet refrein had van mij niet gehoeven, geforceerde stemmetjes werkt meestal niet echt, wel geinig hoor maar toch rijmschema en flow zijn allebij lekker (en dat het iets verschillends is is een feit, geen mening) stemgebruik ook lekker, wel vette afwisseling, ook in de flow ook al klinkt je stem alsof je uit je bovenbuik ademt ipv onderbuik... maar om dat zeker te weten zou ik je moeten horen praten. een tip is: ga op een oosterse vechtsport daar leer je je adem van onderuit je buik te gebruiken je multis zouden af en toe beter benadrukt kunnen worden (niet per se meer, maar beter), wel lekkere pauzes erin verwerkt ze klinken heel natuurlijk vet ook hoe je bijvoorbeeld kalven/stal zet laat rijmen, klinkt goed en dat is niet makkelijk ook wel goeie humor erin, misschien kon die alleen beter tot uiting worden gebracht dat plopje met dat ie in je aars zit is wel dope ![]() dus al met al op alle fronten goed, maar flow kan nog iets precieser, tegenmaat shit erin enzo whatever je stem kan beter (en niet zeiken van daar kan ik niks aan doen of dat heb jij ook enzo, want 1 is niet waar en 2 we hebben het over jou) en wat meer afwisseling erin oja en dat refrein hoefde dus niet echt zo ![]() btw is de beat van jou? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2004 @ 19:19:29 ] ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
refrein had eigenlijk door een lekkere chick moeten worden gezongen die ook een beetje soul erin kan leggen maar ik kon geen lekker wijf vinden die goed kon zingen dus toen moest ik de klus zelf maar klaren ![]() verder heb je wel gelijk over stemgebruik, en zal es wat meer die ademhalingszooi gaan doen en beat heb een gast voor mij nagemaakt van een beatje die ik ooit op een soundclick heb gevonden, lijkt alleen niet zoveel meer op het origineel, maar heb hem aangepast voor intro en refrein enzo maar thnx voor de feedback, heb er wel wat aan over ademhaling ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik kan hem niet luisteren, maar ik vind je zoiezo straat!. Haha je bent grappig ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2004 @ 21:56:23 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
@ saizen je moet die lo-fi link pakken. www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=1710499&q=Lo btw track is wel koel. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2004 @ 02:08:09 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
thnx voor de feeds heb trouwens mp3 erbij gezet dus iedereen moet hem nu kunne luistere ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Je liegt man, je bent niet dik! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
haha dope nummertje hoor ![]() maar soms hoor jeje adem wel hard, dat is wel jammer opzich ik ging verder dood bij het refrein met dat gaare stemmetje ![]() humor, ook wel leuk om mij ff te pakke, maar laat ik maar niet gaan quoten wat je zelf zij ![]() verder vind ik em relaxed, alleen iets meer adem trainen denkik. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Quote: Saizen schreef op 21-10-2004 @ 10:07:57 Je liegt man, je bent niet dik! ik geef het toe .. ben eigenlijk een skinny ass mothafuckah van 1,60 daarom zit ik ook zoveel op forums, kan ik net doen alsof ik onwijs groot en sterk enzo ben ![]() en jij verpest dat weer ff voor me !! wacht maar, als ik je weer es tegenkom dan battle ik je over supersonische party gangers ofzo ![]() (voordat je hem inkopt ... nee ik zal niet chocken ![]() ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ja ou net zeggen, je bent geen biggie. Maar je bent wel heel erg bats en straat!! Ik ben ook straat soms voel ik me een parkeermeter, maar zo straat ben ik nog niet daar moet ik nog voor studeren. Maar jij bent zo straat als een stoeptegel en dat is zeker tijger! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Damn, dope track. Zijn weinig mensen die je niet disst op die track... kan je mss ook nog de tekst erbij droppen? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Je shit rockt ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ik wou ook iedereen gaan dissen maar toen zwalkte ik totaal af en dropte mijn punches en begon met deze shit maja er is ook geen onderwerp genoemd dus..... link : www.soundclick.com/jfproject hij heet DE HEL IS LOS ik wou ook iedereen gaan dissen maar toen zwalkte ik totaal af en dropte mijn punches en begon met deze shit maja er is ook geen onderwerp genoemd dus..... [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2004 @ 21:15:47 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
dope track maar zie weinig van het battle-element hierin verwerkt dat is naar mijn mening enigste minpunt, flowed verder als een motherfuck lekker stemgebruik enzo alleen de text vind ik iets minder.. MENSEN MOGEN VOTEN TROUWENS!! ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
nee klopt maar moest dat erin zitten dan is neit in de regels genoemd ofzo er is helemaal niks in de regels genoemd dus had ook een track over me moeder kunnen maken ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
sorry voor de spam ,maar zouden jullie beiden ook de tekst willen droppen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2004 @ 21:20:22 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
nee sorry .. luister maar gewoon goed, of heb je moeite om het te verstaan? ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Kvind allebei heel origineel gedaan, JF kwam wat minder in battle stijl maar kwam met zijn ding leuk, had ook wel een relaxte tekst. Skillzomania, kwam met de leipe shit, kvond het ook relaxt hoe je het hele forum pakte bij jouw zag je wel meer battle stijl, maar daar kan ik niet op oordelen aangezien dat niet in de regels stond. Ik ga nu niet beoordelen op punches ![]() Ik vind dat skitz met meer spelingen in de woorden kwam, en goeie rijm. Daarentegen vind ik dat JF met wat leukere lines qua originaliteit kwam. Ik vind de flow bij JF meester, maar skitz had ook een dikke flow. Ik vond die van skitz toch iets beter dan die van JF. Ik vond ook dat hij iets leuker kwam door iedereen te dissen van nlhiphop En dan ook echt te dissen en niet zinnen als: ik rip je moer. Ik vind die van JF ook dik maar van skitz iets beter Dus vote: SchizoMania [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2004 @ 12:12:30 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
mijn vote gaat naar JF project ik vind hem echt een dikke flow hebben die gast heb een goede stem en hij heb ook niet die complexe schema's nodig die schitz gebruikt voor zijn sound vind het thema dat jf heb gepakt ook wel rocken en bij zijn refrein heb ik tenminste ook niet de neiging om mijn computer het raam uit te gooien vind die van schitz ook wel leuk, maar hoorde wel wat playde lines en ik vind dat hij mij veel meer zinnen had moeten geven bij schitz vind ik namelijk dat wanneer je niet word genoemd je eigenlijk nog het hardste word gedist maar als we kijken naar flow en stem enzo gaat mijn vote naar jf klonk gewoon lekkerder en dit is toch audio tournooi dus dan gaat het erom hoe het klinkt vote: jf project ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
![]() | ![]() |
Quote: SchizoMania schreef op 23-10-2004 @ 21:26:20 nee sorry .. luister maar gewoon goed, of heb je moeite om het te verstaan? nee maar ik wil zekerheid... ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
over wat?? welke lines hoor je niet dan? ik kan best ff de lines voor jou opnoemen hoor prow zijn er 9 bij elkaar en dat moet je als een compliment zien ![]() je ben namelijk de enigste met zoveel lines aan hem gewijd ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
![]() | ![]() |
Nee ik liever gewoon de tekst er bij voordat ik rare dingen denk te horen snapje.. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
stemgebruik gaat naar JF tekst gaat naar schizo flow gaat naar schiz (mooie afwisselingen en goed benadrukte rijm, jf zeker ook niet slecht maar minder bijzonder) vote schiz voor de rest heb ik schiz al gefeed dacht ik, en voor jf geldt de zelfde feed als ik hem op ... ga geven ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
![]() | ![]() |
ik weiger te vote de 2 pootjes snappen niet pcies wat een battle is (en ja dat is ook inside info) ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
offtopic: osi ga jou meedoen aan gdmw in rotterdam zaterdag? of kom je alleen kijken? ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
hoezo zodat je lines kan voorbereiden voor me? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ja man zo wanhopig ben ik ik wou het alleen weten maar dan niet ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
gehehe als je em idd met chester wil winnen mmm ja ach ik wil de verassing natuurlijk nie verpesten ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
vind dat geforceerde stemmetje met tof eik. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Vote: Skitz Hij punchde harder en had sowieso betere tekst. Jullie flowden allebei heel goed, maar qua stemgebruik vond ik JF beter. Het totaal lag erg dicht bij elkaar, maar uiteindelijk vind ik Skitz nét iets beter dan JF. Maar beide props voor de goede audio ![]() PS: waarom word ik niet gedisst in je audio Skitz? Hoor ik er niet bij soms? ![]() ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
beter luisteren ![]() ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
oja nu hoorde ik hem .... eikel ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
ik dan wrom word ik nie gedist tel ik nie mee ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
paradox Lyricist |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 25-10-2004 @ 13:03:25 ik dan wrom word ik nie gedist tel ik nie mee nee sorry ![]() ---------------------------------------- uit menige dromen, komen slechts enige uit maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid | ||
Index / [arch] Battle competitions / |