Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
Dav P Gepost door Dav P op dinsdag 02-11-2004 om 17:25:54
krijg zo langzamerhand beetje afkeer tegen buitenlanders. Natuurlijk zijn ze niet allemaal hetzelfde maar steeds bijvoorbeeld als ik over straat fiets en kijk recht voor me uit, fietst er zo'n marokkaan of turk langs en hebbe ze grote bek van: kanker kaaskop of wat kijk je kanker dit kanker dat. Ik bedoel mensen mogen blij zijn dat ze uberhaupt hier mogen wonen en dan nog de boel verzieken voor nederlands (nederlandse jongeren zelf kunnen er ook wat van)
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op dinsdag 02-11-2004 om 17:45:31
Het is weer een MAROKAAN
Natuurlijk zonder BAAN
Die niet INTERGREERT
Maar wel INTIMIDEERT
hij wil de taal niet LEREN
maar wel blijven PROFITEREN
ons kabinet zegt ga je GANG
en een eerlijk iemand leeft niet LANG
en de moslims gaan maar door met MOORDEN
en de politiek heeft weer geen WOORDEN
Doe de grenzen nu maar weer Toe
want we zijn die moslim moorden MOE

Kreeg ik op msn.... jah wat moet je hier nou van vinden...
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
SchizoMania Gepost door SchizoMania op dinsdag 02-11-2004 om 17:50:16
uhmm..

rascistisch

generaliserend

kortzichtig

ken genoeg 'goede' islamieten/marokkanen die dit net zo erg vinden als de gemiddelde nederlander ..


----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 02-11-2004 om 17:54:18
ik ken ook ladingen niet nederlanders die gewoon normaal zijn, dus het is inderdaad generaliserend.
creative
Fresh
Gepost door creative op dinsdag 02-11-2004 om 17:59:51
Ben ik met jullie eens, me famillie heeft het niet zo op buitenlanders...

maar ik zoek toch me vrienden, ook buitenlands, mjaa

kattekwaad kan geen kwaad toch?

Maar ik vind het wel belangrijk dat hier toch wat gaat gebeuren in nederland.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 02-11-2004 om 18:19:33
Ja.. erger me aan mensen die het hele pim verleden weer opratelen..

laten we gewoon in stilte bij ons zelf nadenken waar dit naar toe gaat... en laten we eens wat meer nadenken ipv maar een beetje vanalles rond te schreeuwen...




----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Dav P Gepost door Dav P op dinsdag 02-11-2004 om 18:30:44
ik heb verder nks tegen buitenlanders zolang ze me gewoon niet lastigvallen er zit een iraakse jongen in me klas kan ik prima mee opschieten is niks mee
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 02-11-2004 om 20:08:14
R.I.P.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 02-11-2004 om 20:26:53
owja... verdachte is een vriend van een bekende terrorist / iemand die al opgepakt was voor voorbereidingen van aanslagen
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 02-11-2004 om 20:31:44
Kijk..dit mag ook wel gezegt worden:

DEN HAAG - De dader van de moord op Theo van Gogh "kan geen moslim of zelfs geen mens genoemd worden", meent de Islamitische Stichting Nederland (ISN). Voorzitter Yusuf Kalkan van deze koepel van Turkse overheidsmoskeeën heeft dinsdag verder verklaard dat terreur en moord geen plaats hebben in de islam.

"Islam is een godsdienst die vrede, verzoening en tolerantie als grondbeginsel heeft. Daarom wordt de daad volledig afgekeurd door de islam", zei Kalkan. De 26-jarige verdachte van de moord op Van Gogh heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Bij de ISN zijn ongeveer 150 moskeeën aangesloten.

Samenleving

Wat het motief van de dader ook geweest mag zijn, het rechtvaardigt op geen enkele wijze deze brute moord, stelde het Nederlands Centrum Buitenlanders (NCB). "Hij heeft de verhoudingen binnen de Nederlandse samenleving hiermee geen goede dienst bewezen." Het NCB hoopt dat zowel de autochtone als allochtone gemeenschappen zich ondanks de moord blijven inzetten voor een verdraagzame en vrije samenleving.

Vrees

De Unie van Marokkaans-Nederlandse Academici en HBO'ers vreest voor racistische maatschappelijke reacties naar aanleiding van de moord. "Waar de moord op Theo van Gogh geen enkele rechtvaardiging vindt in zijn felle politieke stellingnames, zo is de afkomst van de dader evenmin een rechtvaardiging voor maatschappelijke onrust die zich richt tegen de Arabische of islamitische gemeenschap", stelt de unie.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 02-11-2004 om 21:04:46
Er is een nummer over he...
Zinloos is een beetje vervormd...
----------------------------------------
onderschrift
Verantwoord Gepost door Verantwoord op dinsdag 02-11-2004 om 21:33:30
ik drop morgen ook een nummer, beat heb ik af, tekst ook, alleen het opnemen doe ik morgen.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 02-11-2004 om 21:37:37
hmm leuk.

Maar echt lastig zeg.
Waarom de fuck doen ze dit. Gaan mensen zeggen dat het toevallig een marokaan was.
Dat is geen toeval, waarom zou ook maar 1 nl-er hem neerschieten/keeldoorsnijden?
Ik ben geen rascist kheb marokaanse vrienden.Maar waarom gaan ze in een land wonen waar vrijheid van menings uiting is.En dan mensen neerschieten die hun mening uiten.Sick shit.
En het is nogwel een cultuur in de minderheid.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
creative
Fresh
Gepost door creative op dinsdag 02-11-2004 om 21:46:20
Word @ L2N ...

Maar ik vind wel dat als ze in onze maatschappij rondlopen, dat ze zich wel volgens de regels van onze maatschappij moet houden, Anders kan je het dadelijk Marocland noemen, met als pemier hirshi ali...Kom nou !
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 02-11-2004 om 21:53:22
Te fok op voor woorden.. waar gaat het heen man gvd
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op dinsdag 02-11-2004 om 22:17:29
Quote:
dap schreef op 02-11-2004 @ 20:31:44
Kijk..dit mag ook wel gezegt worden:

DEN HAAG - De dader van de moord op Theo van Gogh "kan geen moslim of zelfs geen mens genoemd worden", meent de Islamitische Stichting Nederland (ISN). Voorzitter Yusuf Kalkan van deze koepel van Turkse overheidsmoskeeën heeft dinsdag verder verklaard dat terreur en moord geen plaats hebben in de islam.

"Islam is een godsdienst die vrede, verzoening en tolerantie als grondbeginsel heeft. Daarom wordt de daad volledig afgekeurd door de islam", zei Kalkan. De 26-jarige verdachte van de moord op Van Gogh heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Bij de ISN zijn ongeveer 150 moskeeën aangesloten.

Samenleving

Wat het motief van de dader ook geweest mag zijn, het rechtvaardigt op geen enkele wijze deze brute moord, stelde het Nederlands Centrum Buitenlanders (NCB). "Hij heeft de verhoudingen binnen de Nederlandse samenleving hiermee geen goede dienst bewezen." Het NCB hoopt dat zowel de autochtone als allochtone gemeenschappen zich ondanks de moord blijven inzetten voor een verdraagzame en vrije samenleving.

Vrees

De Unie van Marokkaans-Nederlandse Academici en HBO'ers vreest voor racistische maatschappelijke reacties naar aanleiding van de moord. "Waar de moord op Theo van Gogh geen enkele rechtvaardiging vindt in zijn felle politieke stellingnames, zo is de afkomst van de dader evenmin een rechtvaardiging voor maatschappelijke onrust die zich richt tegen de Arabische of islamitische gemeenschap", stelt de unie.


jah tuurlijk zeggen ze dat... anders krijg je nog meer slechte oordelen over de moslim...
nu kunne ze het mischien nog een beetej in de hand houden..
Majah niet elke "buitenlander" is slecht.......
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 02-11-2004 om 23:01:12
Het werk van een Extreme Islamiet maar een Goede Moslim was Hij niet

mensen zijn echt doorgedraaid zie dit:

Quote:
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn


dan denk je toch... mensen waar gaan we naar toe..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-11-2004 @ 23:01:49 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 02-11-2004 om 23:18:55
rtl4 , ali b hierover bij barend en van dorp
Verantwoord Gepost door Verantwoord op dinsdag 02-11-2004 om 23:22:00
jep, zat net ook beetje te checken. ali b is er ook helemaal van ontdaan.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 02-11-2004 om 23:30:45
Quote:
Omroepen op zoek naar kutmarokkanen

Waarom nooit negers met duikbrillen in talkshows, hoezo discriminasie!

Zowel B&W als Rondom Tien waren vandaag naarstig op zoek naar kutmarokkanen. Met name B&W was op zoek naar Originele Marokkanen met een Afwijkende Mening, dat wil zoveel zeggen als: een Marokkaan die wil dansen op het lijk van Van Gogh.

De B&W-redactie kwam uit bij sites als Maroc.nl en Marokko.nl: Een van onze vaste bezoekers, die in eerste instantie uitgenodigd voor een tv-optreden vertelde: "Mohammed werd teruggebeld en hij meldde dat wij dus konden en wilden. De redactie van B&W vond dat prachtig. Ze hadden enkel nog een paar vragen te stellen over onze mening. Toen zij hoorden wat onze meningen waren, waren zij ineens terughoudend." Overbodig te melden dat onze knuffelmarokkaan/commenter er een welbespraakte intelligente opinie op na hield, niet interessant genoeg voor oprui-televisie dus.

Ook Rondom Tien, net als B&W zogenaamd uitblinkend in oprechte televisie liet van zich horen: "Ik heb het laten schieten nadat ik hoorde dat Cees Grimbergen vooral geïnteresseerd zou zijn in een paar reacties van bezoekers die waren weggemodereerd. Ik wist toen wel hoe laat het was." Staaltje onvervalste publieke raddraaierij dus. Dat we het nog eens zouden zeggen: maar voor nuance moet u dit maal toch echt op GeenStijl zijn.


http://www.geenstijl.nl/
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 02-11-2004 om 23:38:02
Ja ik kijk ook barend en van dorp.
Is wel leuk met peter r de vries en ali b.
Ik blijf ook heel de nacht kijken voor de verkiezingen als ik dat volhoud.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op woensdag 03-11-2004 om 08:48:56
check nu 3fm
MISTER X Gepost door MISTER X op woensdag 03-11-2004 om 10:26:44
Het is weer zover dat iemand weer word vermoord.
Alleen lig ik er natuurlijk niet wakker van.
Ik heb jullie al vaker hier verteld dat de maatschappij verloederd en dat het harder word, toen werd ik uitgemaakt voor iemand die uit nek lult, want Nederland was alles rustig volgens vele, terwijl ik het over de criminaliteit heb gehad.
Geeft niet, de meeste zijn onwetend hier........ik wil zegge dat het nep is voor theo en ik vind het meer klote dat een marokaan weer voor god moet spele.
Die marokaan heeft weer heel wat voor de marokaanse gemeenschap verpest, die nu worden aangekeken op een actie van een individu.....
tuurlijk was theo niet bevriend met de islam, en ik vind ook wel dat de islam wel terug had mogen doen, alleen niet in de vorm van geweld.
Het woord van de islam/koran had zo sterk moeten zijn dat de leuzen van theo makkelijk had moeten verslaan in een mondelinge strijd.....maarja dat is dus niet op die manier gebeurt...
Ook wil ik zeggen dat het wel weer zwaar overdreven is en ik denk ook eerder dat het om kijkcijfers gaat op tv dan dat het echt gemeend is.....ik heb het dan over al die programmas die over theo gaan/gingen.
Mischien kom ik weer wat scherp door de bocht, maar vorige week nog zijn er aantal gruwelijke moorden gebeurt wat je eve op het nieuws heb mogen horen....zoals een gezin wat uitgemoord werk, iemand die zn hond uitliet werd neergeknald, in mijn wijk is een vrouw door haar stiefman vermoord door een hamer door de kop te slaan....maar daar hoor je dus nix over, of niet niet uitgebreid iniedergeval.
Met andere woorden, dit is WEER een onzin moord.......de maatschappij verloederd, daar doe je nix aan!!! Het is iniedergeval zeker niet iets van de islam, maar een actie van een individu........mensen die het daar niet mee eens zijn, die wil ik de moord op Pim eve laten herrineren.....dat was een doodnormale nederlander nota bene een VREDEactivist, die overigens ook nog een christelijke achtergrond heeft.......hoe noemen we dat dan.
Iniedergeval, dit is weer wat ik te zeggen heb en gelukkig heb ik dus een mening die ik telkens weer duidelijk laat horen, al word ik voor dom, bijdehand, haat en weet ik veel uitgemaakt op deze forumsite............
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 03-11-2004 om 10:31:04
Had je zin om een verhaal te typen?
----------------------------------------
onderschrift
MISTER X Gepost door MISTER X op woensdag 03-11-2004 om 10:35:18
MET ANDERE WOORDEN IK HEB GELIJK.......CHESTER
EN JA INDERDAAD HEB IK ZIN OM DIT VERHAAL IN TE TIKKEN,
MISCHIEN GAAT HET JOU IQGEHALTE WAT TE BOVEN....MAAR DAT GEEFT NIET, SOMMIGE WORDEN DOM GEBOREN.....JAMMER VOOR JOU!!!!!!!


brainkilla
I've got the power!!
Gepost door brainkilla op woensdag 03-11-2004 om 10:41:40
ja hoe wek je het rasisme op....laat een marokaan een bekende nederlander dood schieten...\\

ik zeg en doe wat ik wil...belt er een maroc dan staat mij telefoon op stil.....
----------------------------------------
brain wellis waar niet uit de getto..maar ik heb rijms in petto (Extince)
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-11-2004 om 11:01:45
Soms he Mister X, ben ik het met je eens en dit is zo'n geval.
MISTER X Gepost door MISTER X op woensdag 03-11-2004 om 11:07:46

ey dap, doe ff me kapje af........

Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 03-11-2004 om 12:02:25
Ja X.. you right...

Laten we gewoon de regering hun ding doen.. zonder een heel volk te gaan haten..
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 03-11-2004 om 13:47:46
word @ x

je schrijft mijn gedachten.


creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 03-11-2004 om 14:19:00
Behoorlijk chaotische gedachten heb je dan.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Lau Gepost door Lau op woensdag 03-11-2004 om 14:41:01
Het spijt me, maar toen ik dit hoorde dacht ik ook; zie je wel. En ik ben echt geen racist ofzo. Maar die paar gasten zorgen er wel voor dat het grootste gedeelte van nederland fout gaat denken over alle allochtonen. Of het het nu terecht of onterecht is. Die paar verzieken het voor hun allemaal.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 03-11-2004 om 15:32:15
Nou ik vind het grappig dat jullie het met mr x eens zijn.
Hij heeft wel voor de eerste keer een redelijk onderbouwde mening.
Maar je moet niet zeggen ik heb gelijk.
Ik vind het dus grappig want hij zegt gewoon ja weer een moord wat doe je eraan.
En als jullie het er mee eens zijn, zijn jullie nu 1 dag na de moord alweer in slaap gevallen.
Want ik denk toch niet dat we dit maar een gewoonte moeten laten worden.
Ik ben voor harde maatregelen zoals ik al zei bv enkeltjes marokko (als dat de afkomst van de dader is tenminste).
Maar zoals jan mulder gisteren mooi zei: Als hij echt in zijn religie geloofde liet hij allah/god oordelen ipv zelf te handelen.
De moslims zeggen nu ook wat ik al voorspelde dat hij geen echte moslim is enzo.
Maar ik vind dat de "echte" moslims zelf de "niet echte" moslims binnen hun gemeenschap moeten aanpakken.
Want ik neem aan dat hun elkaar wel tegenkomen bij de moskee.
Maar ik hoor over de moskee nu meer dat er geronseld wordt voor de jihad.
Ik vind dat de andere moslims zich daar dan publiekelijk tegen moeten afzetten en er ook iets aan doen.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-11-2004 om 18:09:41
vijf aanhoudingen zijn net gedaan.
creative
Fresh
Gepost door creative op woensdag 03-11-2004 om 18:25:36
Jongen (marokaans_uit me voetbalteam heeft in z'n naam staan :

Marokaan, je hebt je plicht gedaan ...

Maar is het toch, lekker voor van gogh.

Absurd dit..
Danny_Blanco
Dutch Touch
Gepost door Danny_Blanco op woensdag 03-11-2004 om 19:12:26


echt zieke shit
----------------------------------------
Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-11-2004 om 19:25:14
jep had die pic al gezien...

om half 8 op RTL nieuws laten ze zien wie de verdachte is
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-11-2004 om 19:31:11
sjeez
'de dader heet Mohammed B'

zeg dan gewoon niks.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 03-11-2004 om 19:32:13
Is wel raar je ziet helemaal geen bloed.
Die mensen staan ook maar een beetje te kijken, hadden ze niet het gevoel dat ze misschien iets moesten doen.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-11-2004 om 19:34:59
wat moet je doen, ze hebben eerst allemaal lopen schuilen omdat de dader een machine geweer had en in het rond liep te schieten. Toen heeft ie lopen steken, minuten gecheckt of ie echt dood was en TOEN pas weggegaan.

wat wil je dan als omstander doen? Deze foto is lang nadat ie al dood was, dan kan je hem beter later liggen voor het onderzoek.
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 03-11-2004 om 20:28:03
Plus het is geen super quialiteit ofzo die foto
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 03-11-2004 om 21:41:07
Het RTL Nieuws meldt meer over de verdachte van de moord op Theo van Gogh. Hij heet Mohammed B., is 26 jaar, van Marokkaanse afkomst en in Nederland geboren. Hij is woonachtig in Amsterdam-Slotermeer

De politie heeft de woning van B. van top tot teen doorzocht. Computers, radio's en koffers zijn meegenomen voor onderzoek. Hij lijkt totaal onbekend te zijn in de buurt, zelfs zijn Marokkaanse buurman zegt hem niet te kennen. In de woning wonen meerdere mannen, allemaal halverwege de 20 en net als Mohammed van Marokkaanse afkomst.

dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-11-2004 om 21:48:49
oud nieuws
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 03-11-2004 om 21:50:56
ik wist t nog niet..nieuw nieuws voor mij!

----------------------------------------
www.serife.nl
Mip
Gepost door Mip op woensdag 03-11-2004 om 22:02:23
op tv zag ik een heel andere foto van die gozer maargoed

"de dader heet Mohammed B, dit was het nieuws"
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 04-11-2004 om 00:55:38
download.omroep.nl/rvu/av/mp3/misc/muntz_vangogh.mp3

hebben we deze al gehoord? interview van 29 oktober over de bedreigingen. En de vraag of hij niet bang is doodgeschoten te worden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-11-2004 @ 00:56:00 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 04-11-2004 om 08:22:44
jep ook al, heb ik allemaal al gelinkt casp
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 04-11-2004 om 14:22:01
De Telegraaf meldt vandaag meer informatie over de moordenaar van Theo van Gogh. De 26-jarige Mohammed B. is geboren en getogen in de Amsterdamse wijk Slotervaart. Hij komt uit een keurig gezin van Marokkaanse komaf, waar de voertaal thuis Nederlands was. Als kind kreeg hij Arabische taallessen en leerde hij over de koran. Hij slaagde in 1995, op zijn 17e, voor het havo-examen op het Mondriaan Lyceum, om de hoek bij zijn ouderlijke flatwoning aan de Hart Nibbrigstraat.

Mohammed B. heeft een vader, een stiefmoeder en drie zussen, Toria, Saïda en Wardia. Zijn echte moeder overleed enkele jaren geleden aan kanker, waarna Mohammed in rap tempo radicaliseerde. B. vond een gelijkgestemde in buurtgenoot Samir A., de man die vastzit op verdenking van het beramen van aanslagen op onder meer de Tweede Kamer, Schiphol en de kerncentrale van Borssele. Beiden hingen vaak rond op het August Allebéplein, een berucht ’Marokkanenplein’ in Amsterdam- West.

Zijn ouders en zussen gingen na het radicaliseren van B. zwaar gebukt onder zijn opvattingen. Zo heeft hij gezworen zijn zus Wardia te vermoorden omdat ze was weggelopen. Zijn zus had een kind gekregen van een Marokkaan die nu in de gevangenis zit in Duitsland. Bij de Amsterdamse politie stond B. voorheen bekend als 'hardekern'jongere. Hij staat bij justitie geregistreerd vanwege geweldsmisdrijven en straatroven

Keel
Mohammed bezocht tot voor enkele jaren samen met zijn vader de gematigde moskee aan de Postjesweg van de Stichting Islamitisch Sociaal Cultureel Centrum. Anderhalf jaar geleden koos hij voor de omstreden radicale El Tawheed moskee, waar hij werd geïntroduceerd door Samir A. Zijn vader bezoekt de moskee aan de Postjesweg nog altijd. Bezoekers van de de gematigde moskee aan de Postjesweg omschrijven B. als een wandelende tijdbom. ''Hij nam niets meer van anderen aan. Als je opmerkingen had, kreeg je meteen klappen. Hij is psychisch helemaal in de war geraakt. Er viel niet meer met hem te praten.''

Dat er niet met hem te praten viel ondervond ook Theo van Gogh aan den lijve. Een ooggetuige die dicht op de moord stond hoorde dat de laatste woorden van Van Gogh waren: ''Genade! Genade! We kunnen er toch over praten?'' Nadat hij Van Gogh had neergeschoten sneed hij van oor tot oor diens keel door tot op de nekwervels en stak twee grote messen in het lichaam.

Brief
Justitie heeft inmiddels bekend gemaakt dat de brief die op het lijk van Van Gogh werd achtergelaten bestaat uit vijf pagina's. Over de inhoud van de brief doet de politie nog altijd geen uitspraken, behalve dat de dader tot zijn daad is gekomen uit radicaal-islamitische overtuiging.

Marokkanen spugen op portret Van Gogh

Het levensgrote portret van de dinsdag vermoorde Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren. Dat zegt de 33-jarige graffitikunstenaar Donovan Spaanstra, die het portret maakte ter nagedachtenis aan Van Gogh. Terwijl hij de beschildering aan het maken was werd hij lastig gevallen door de jongeren. "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet", zo zegt Spaanstra.

De artiest ging onder luid applaus aan het werk. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", zegt Spaanstra. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst."

Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op donderdag 04-11-2004 om 14:40:10
Quote:
BattleCat schreef op 04-11-2004 @ 14:22:01
Het levensgrote portret van de dinsdag vermoorde Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren.


Sommige mensen zullen het ook nooit leren he..
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 04-11-2004 om 15:06:16
Vastbinden en trug spugen.
Hier wordt ik nou weer pissig van.
Mensen zeggen altijd. Toevallig een marokaan, maar langzamerhand begint niet een klein deel, maar het grote deel zich te gedragen als mini teroristjes.
En ik probeer nog steeds niet te haten
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0212 sec.