Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
12 maart 2005 NLHIPHOP party deel 6. Climax , Joey, Kas, Slammin Steez streetdance, Klopdokter Dj's: Nav 20:30 zullen de deuren al open gaan. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2005 @ 20:34:35 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
regel vsop dac en opgezwolle in 1 show dan kom ik pas weer lucky heb ik dr al een gezien volgens mij dap ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
in hedon ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Jep! | ||
![]() | ![]() |
dit keer kom ik wel, kheb ook geen tentamens dan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-12-2004 @ 11:01:03 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik wacht de linup nog even af | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
SLAP MIP, die staat er, maar dan onder voorbehoud ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Dj's van de avond o.a. NAV. | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
NAV is cool! ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Kut waarom altijd in hedon? ik moet vanuit zeeland komen. ![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 29-12-2004 @ 02:26:04 Kut waarom altijd in hedon? ik moet vanuit zeeland komen. ![]() k moet vanuit brabant komen, misschien kunnen we samen reizen...... t duurt nog even dus hoor t wel ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
de chica's van Slammin Steez komen helemaal uit Zeeland .. dusss ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hehe uit alle uithoeken van het land komen mensen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
ach die NLHIPHOP party's sla ik niet meer over! dus ik ben ook weer van de partij! gelden die free drinks van limon nog? ![]() ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
@ juan wie weet, weet nog niet hoe en wat/ of ik wel ga. Zie ik tegen die tijd wel maar dan hoor je het sowieso. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 29-12-2004 @ 10:44:02 de chica's van Slammin Steez komen helemaal uit Zeeland .. dusss ![]() om over livio's nog maar te zwijgen | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
yeah... wordt leuk! Ik denk/hoop dat ik erbij kan zijn, ligt ff aan het programma en aan vervoer | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 26-12-2004 @ 11:00:49 dit keer kom ik wel, kheb ook geen tentamens dan. ff vervoer regelen reis ik mee ![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
man dit is ik de stad, vlak bij gait righter ej, daar kun je wel heen fietsen druppie ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
haha![]() dan heb ik vervoer ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
Wat word de prijs dan dapmans? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Weet ik niet, denk rond de 8 eur. Klopdokter is aan de lineup toegevoegd. | ||
![]() | ![]() |
K, maar dan weetik ongeveer wat ik ff moet weg leggen. klopdokter is wel fijn Edit: Kom er ook een open mic? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2005 @ 18:43:00 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
yes yes , Open mic ook weer. Prijs is gezet op 9 eur. | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
reserveren & VVK vanaf 26-2-2005 oid ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Maar is in dat hedon geen leeftijds grens? Want anders koop ik kaarten zonder dat ik zeker weet of ik wel in kom,.. Maarjah ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nope...officieel wel maar doen ze nooit wat mee | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
anders zetje toch met een dikke watervaste stift op z'n voorhoofd: GEEN ALCOHOL! want daar gaat het om | ||
![]() | ![]() |
je krijgt daar zown bandje als je 16 jaar bent, en dan kun je alcoholtjes halen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
o da's zo kut als je geen 16 bent, moet je gaan schooien bij anderen voor een biertje ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
BANDJES? wat de fok no way man hahaha | ||
![]() | ![]() |
hehe kwas daar laatst en toen moestik een bandje halen anders mochtik geen bier hale ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dan was t vast van een school iets of whatever, maar bandjes zijn er normaal nooit... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Lineup is rond, Kas is bevestigd. Totale lineup: Climax / Kas / Klopdokter / Joey / Slammin steez ! sjatoch | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
wanneer is die dan? | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
haha 12 maart ik zie het al![]() ![]() ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb de vorige gemist dus ben van de partij ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel ![]() vsop erbij zou wel dik zijn jah ![]() maar osi werkt niet mee ![]() :'( ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
vieze tjap ook die osi ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
juist | ||
op de FP staat er ook nog Kas bij.. hier niet welk van de twee is waar?? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jawel hoor bovenaan ook ... Kas ook. | ||
owja, ik had 'm achter klop gedacht ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Geen melodee ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
kasper klapsdadding ![]() |
![]() | ![]() |
pssst dap...mocht ik nog een voorprogramma ofzo doen dan? ---------------------------------------- K L A P V A N D E M O L E N van lotje getikt | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Kasp... voor 6 gaat helaas niet meer lukken denk ik, moet het tijdsschema nog maken. Mocht t wel lukken laat ik het je ff weten! Anders zowiezo 7. | ||
kasper klapsdadding ![]() |
![]() | ![]() |
aight lijkt me dope man, en met deze lineup is het zowie al te vol. ik zou me vereerd voelen als ik de 7e mag rocken![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2005 @ 18:12:26 ] ---------------------------------------- K L A P V A N D E M O L E N van lotje getikt | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
en hadden we al gezegt dat de voorverkoop is begonnen.... ofwel bestel die kaarten via www.ticketservice.nl of www.hedon-zwolle.nl ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
nou wie gaan er nou allemaal heen dan? | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 ] |