Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] ]
Vent
Gepost door Vent op maandag 14-03-2005 om 15:24:45
Als er volgende keer weer een afterparty komt ben ik wel van de partij.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 14-03-2005 om 15:24:45
handhandig? het is toch hardhandig.
Maar zijn rico en stickz nou opgepakt?
Hun zijn volgens mij toch niet zo aggressief, wel?
Maar daar waren vast wel mensen onder invloed van whatever.
TommyReusse
dit jaar wordt camouflage de nieuwe rage!
Gepost door TommyReusse op maandag 14-03-2005 om 17:43:34
dit geeft zeker weer zoals het mij leek gebeurt te zijn


"de politie kan en mag de media beinvloeden"...??
Verder wil ik hier graag over kwijt dat het een ontzettend goed feessie is geweest , goed contact met de afwisselende dienst aldaar en een ieder had een goeie bijdrage aan het gehele feest.
minpuntje...de stroom , misschien? ach dat kunnen ze toch met essent afhandelen...
rond 5 uur ontdekt de politie het feest in de tunnel onder de a 28 , in korte tijd komen van alle uithoeken politiebusjes vandaan en de toon is gezet. Iedereen wordt gesommeerd de tunnel te verlaten, nadat een paar initiatiefnemers hier gehoor aan geven begint de tunnel langzaam leeg te lopen, hier zijn verder geen problemen iedereen geeft gehoor aan de oproep, nadat het HIPHOP feest stijlvol wordt afgesloten. Bij buitenkomst wordt 1 van de agentes het verbale geweld te veel en laat haar hondenlijn vieren en gaat achter 1 van de feestgangers aan. Deze jongen wordt vervolgens om verbaal geweld flink in zijn arm gegrepen, en hierna volgt een klein kwartiertje chaos, er was veel paniek bij de bezoekers die deze reactie van de politie nooit hadden verwacht en ook niet begrepen. Het was geen agressieve groep met honkbalknuppels... nee het waren fijne gasten die eens van een leuk HIPHOP-feestje in Zwolle konden genieten! De politie heeft hier de chaos gecreëerd door van de verwarring gebruik te maken en mensen op te jutten! Vervolgens zij er 7 mensen opgepakt allemaal voor verbaal geweld. Hierna is de politie tevreden vertrokken met een aantal arrestanten. Hierna hebben de overgebleven mensen de tunnel opgeruimd in tegenstelling van wat er in de media wordt gemeld. Zoals te zien is op de foto's hierboven!
'de politie kan en mag de media beïnvloeden'...!!!
----------------------------------------
Tommy Reusse
Djurkwin
Swammerdammer in hart & nieren
Gepost door Djurkwin op maandag 14-03-2005 om 19:22:29
Hier ff wat pics van de Ill-LEGAL HIPHOP party in Zwolle. Helaas geen foto´s van de geweldadige coppers. Ik moest dat ding weg stoppen anders moest ik hem inleveren. Jammer. Had graag wat actie foto´s willen hebben.

Voor de rest was het een dope feeSSie !!!!

Ill-Legal HIPHOP PiCs

tZijn geen top foto´s gworden maar waarschijnlijk was het omdat ik een top avond had, ghehe

Hulde
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-03-2005 @ 19:24:50 ]

----------------------------------------
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 14-03-2005 om 19:26:41
dope pics
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
sharon Gepost door sharon op maandag 14-03-2005 om 19:38:39
politie moet niet zo opgefokt doen,dan krijg je nou eenmaal dit soort reacties en vooral van de pep-gangers,ja toch?

mja,wie gaat er dan ook over de snelweg lopen? dat is wel politie lokken...
----------------------------------------
one love aan de aarde,one love aan de goden,one love aan de levenden,one love aan de doden.
Safire
Gepost door Safire op woensdag 16-03-2005 om 11:52:21
Yo..

Ik ga voor school een nieuwsverslag schrijven over ILL_Legal.. Als er mensen zijn die aanwezig waren bij het hele politie gebeuren end aar over willen vertellen, graag even noten of mailen naar sa4e@hotmail.com. Mijn deadline is morgen om 1 uur, dus graag voor die tijd..

p'ze
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Safire
Gepost door Safire op woensdag 16-03-2005 om 11:58:20
Laat maar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2005 @ 12:18:14 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0156 sec.