Index / [arch] Battle competitions / | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Onderwerp: Onstage Deadline: 07-02-05 Taal: Nederlands 16 bars succes ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
oke k heb geen tijd gehad.heb nu wel 5minuten, want ja carnaval sorry...hier niet meer aan gedacht![]() ![]() jf komt weereens niet opdagen, je haalt de stage niet draai hem maar weer om, je rookt gewoon teveel wiet ook al stond je op de planken, juan gaat je zeker dissen al die crunchy punchies van je, gaan deze spijker zeker missen je bent gewoon te lelijk je mag je hier niet vaak vertonen en dan zijn er nog wel 2, veel te gevaarlijk al dat kloonen je komt oplopen als ali b, met je nike's en je pet maar freestylend kom je nog niet verder dan retteketet oke nog 8 regels want ik battle je met 16 je verstopt je snel onder t podium, heeft iemand jf gezien je mag wel onstage komen, maar alleen met carnaval want je zingt als een dronkaard alleen van je lallallal je gezicht staat me niet aan je kan alleen maar stoer kijken denk je dat je zo bij de jury toch iets kan bereiken stop met rappen vriend, je lijkt welchronisch verkouden en leg de mic terug op de vloer, want nee die mag je niet houden [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2005 @ 11:40:16 ] | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
ah kut sorry man ik wou voor je no showen maar ik drukte per ongeluk op verzenden ![]() Ok juan d staat onstage maar nog rapt hij off-beat Zelfs een vegetariër vergooit zijn tomaten zodra die je kop-ziet Mensen breken jou onstage jij breekt alleen het record Voor minste mensen bij concert ook al kregen ze er geld-voor Droog je tranen man en droog alsjeblieft die mic-af Want je spitt met consumptie, alsof je als een boktei*-kwam Ik zet je op het podium,naakt met een lont-in-je-reet Dan weet je dat je�af-gaat�,la-faard,JF komt-meteen En�treed zo vaak op�dat je verplicht bent�af-te-treden� Je moet de microfoon omdraaien! Gilt je pap-nog-even Maar het is te laat het begint klein met een woord Bas-taard! Even later zoveel groente om je heen dan weet je dat je�kas�-gaat Want net als een allergie voor hout heb jij planken-koorts Alleen op die manier ben je sick,wetend dat je nooit op stages komt Die stap is zo groot dat je bent uitgescheurd nu heb je een kut Zelfs met een pistool bij je show gaan er geen handen in de lucht * woord voor consumpties ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Quote: JF project schreef op 07-02-2005 @ 08:45:31 ah kut sorry man ik wou voor je no showen maar ik drukte per ongeluk op verzenden ![]() you are so funny ![]() | ||
SchizoMania | ![]() | ![]() |
vote voor jf betere wordplay, mooiere multies, hardere punches en bleef leuker op onderwerp ---------------------------------------- chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben// | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SchizoMania schreef op 07-02-2005 @ 17:19:53 vote voor jf betere wordplay, mooiere multies, hardere punches en bleef leuker op onderwerp hier sluit ik me bij aan, JF was in alle opzichten de betere. Valt me tegen juan d, normaal kom je doper Props voor de dope afsluiters van beiden ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
thanks schitz en vip very much @ vip hij had er 5 minuten over gedaan ofzo door carnaval tenminste dat maak ik op uit zijn boven genoemde stuk maja misschien lult ie wel ![]() ![]() thanks boys ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
echt vet ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Quote: JF project schreef op 07-02-2005 @ 20:08:32 @ vip hij had er 5 minuten over gedaan ofzo door carnaval tenminste dat maak ik op uit zijn boven genoemde stuk maja misschien lult ie wel ![]() ![]() misschien wel ja, maar ga van het goede van de mens uit... Quote: _Osiris_ schreef op 08-02-2005 @ 18:32:54 echt vet vet he osi!! ![]() | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Jf wint de 'onstage' battle.. juan D verliest gesloten ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Index / [arch] Battle competitions / |